Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Matheno schreef:Oh wat ik ook wel leuk vind trouwens zijn die vogeltaartjes die je vaak bij Action etc kan kopen.
Donna89 schreef:Ik ben echt zoo slecht in hints ook
Ik weet nog dat een paar jaar geleden M_D_H mij had, alle hints 100 x bekeken...
Tot duidelijk was dat zij het was
en toen vielen de hints ook op hun plek![]()
Moet wel zeggen dat zij toen ook niet meer in mijn short list van potentionele SS zat. Waarom ik haar er uit had gehaald? geen idee
M_D_H schreef:Donna89 schreef:Ik ben echt zoo slecht in hints ook
Ik weet nog dat een paar jaar geleden M_D_H mij had, alle hints 100 x bekeken...
Moet wel zeggen dat zij toen ook niet meer in mijn short list van potentionele SS zat. Waarom ik haar er uit had gehaald? geen idee
Ik was geweldig![]()
Rambogirl schreef:Oh ik heb een nieuwe flop.
Op mn werk drink ik alleen maar thee.
Ik hoor altijd iedereen praten over gemberthee, over hoe lekker dat wel niet zou zijn.
Ik heb net mn glas thee leeg gegooid....
Die geur, ik wordt er gewoon misselijk van. Heb m niet eens geproefd![]()
*knip*
Rambogirl schreef:Oh ik heb een nieuwe flop.
Op mn werk drink ik alleen maar thee.
Ik hoor altijd iedereen praten over gemberthee, over hoe lekker dat wel niet zou zijn.
Ik heb net mn glas thee leeg gegooid....
Die geur, ik wordt er gewoon misselijk van. Heb m niet eens geproefd![]()
Hints is ook elk jaar weer een ding.
Sommige zijn er zo enorm creatief in. Ik dacht mn eerste jaar ook dat ik een moeilijkere hint had, maar volgens mij waren ze er toen binnen 5 minuten achter
Donna89 schreef:M_D_H schreef:
Ik was geweldig![]()
je had allemaal kaartjes gestuurd met qoutes
Wat is nog weet:
Winter is coming
Maar vooral de
How to train a dragon
Aangezien we beide een draak hebben ipv een paard
Rambogirl schreef:Ik snap Donna wel.
Weet niet hoe laag je schoonmoeder zit qua budget, maar ik durf absoluut niks te vragen aan die van mij.
Die heeft grof gezegd geen rooie rot cent dus ik wil ook liever niet dat ze t aan mij zou besteden.
M_D_H schreef:Donna89 schreef:Ik ben echt zoo slecht in hints ook
Ik was geweldig![]()
Ik heb bij god geen idee meer wat ik toen voor een hints heb gebruikt.
Ik weet dat ik bij mijn eerste secret santa een tekening van een zwarte draak heb gedaan... Aangezien ik Gil altijd draak noem
Ashley kreeg allemaal lege parfumflesjes van merken wat ik allemaal opgenoemd had in het topic
Giolli kreeg een doos zonder hints... Aangezien ik al groot in het topic meerdere malen geroepen had dat ik geen hints ging verzinnen dat jaar![]()
En Willemieke kreeg vorig jaar een hele heftige hint, waarbij zij uit berichten in het topic letters moest verzamelen, die letters vormde dan een vraag en het antwoord op die vraag was mijn naam
Die laatste is nog steeds mijn best bedachte hint
Dit jaar weet ik het echt nog niet
Misschien doe ik wel een fles wijn in het pakket
Misschien was dit wel een hint
Misschien ook niet
Rambogirl schreef:Ik snap Donna wel.
Weet niet hoe laag je schoonmoeder zit qua budget, maar ik durf absoluut niks te vragen aan die van mij.
Die heeft grof gezegd geen rooie rot cent dus ik wil ook liever niet dat ze t aan mij zou besteden.