Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:12

Beste ss ik ben echt mega slecht in hints :') :')

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:14

8nnemiek schreef:
Roosch schreef:
Brandnetelspul. Word je daar extra stekelig van? Of zorgt het voor meer prikkels?

Voor mensen die snel aangebrand zijn :))

Dat ben ik ook al zonder brandnetelspul :D
Dus niet voor mij geschikt :P :+

Donna89

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:17

Ik ben echt zoo slecht in hints ook
Ik weet nog dat een paar jaar geleden M_D_H mij had, alle hints 100 x bekeken...
Tot duidelijk was dat zij het was
en toen vielen de hints ook op hun plek :')

Moet wel zeggen dat zij toen ook niet meer in mijn short list van potentionele SS zat. Waarom ik haar er uit had gehaald? geen idee :o

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:23

Oh wat ik ook wel leuk vind trouwens zijn die vogeltaartjes die je vaak bij Action etc kan kopen.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:30

Matheno schreef:
Oh wat ik ook wel leuk vind trouwens zijn die vogeltaartjes die je vaak bij Action etc kan kopen.

Oh bij ons in de stad is er zo'n "hippie" die maakt echt de meest leuke vogeltaarten.
Hele aardige vrouw.
Echt geniaal! Ik heb er vorig jaar ook een heleboel gehaald omdat ik ze er gewoon zo schattig uit vond zien. https://www.vogeltjestaart.nl dat ik dat dr site was.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:35

Donna89 schreef:
Ik weet nog dat een paar jaar geleden M_D_H mij had, alle hints 100 x bekeken...

Moet wel zeggen dat zij toen ook niet meer in mijn short list van potentionele SS zat. Waarom ik haar er uit had gehaald? geen idee :o

Ik was geweldig :D :))

Ik heb bij god geen idee meer wat ik toen voor een hints heb gebruikt.

Ik weet dat ik bij mijn eerste secret santa een tekening van een zwarte draak heb gedaan... Aangezien ik Gil altijd draak noem :j

Ashley kreeg allemaal lege parfumflesjes van merken wat ik allemaal opgenoemd had in het topic :j

Giolli kreeg een doos zonder hints... Aangezien ik al groot in het topic meerdere malen geroepen had dat ik geen hints ging verzinnen dat jaar :') _O-

En Willemieke kreeg vorig jaar een hele heftige hint, waarbij zij uit berichten in het topic letters moest verzamelen, die letters vormde dan een vraag en het antwoord op die vraag was mijn naam :j

Die laatste is nog steeds mijn best bedachte hint :+

Dit jaar weet ik het echt nog niet :n
Misschien doe ik wel een fles wijn in het pakket :+
Misschien was dit wel een hint :j
Misschien ook niet :n

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 15:49

Ik heb ook nog geen inspiratie voor een hint.. Hoop morgen op pad te kunnen voor cadeautjes, ben al druk op internet ideetjes aan het opdoen! :)

Voor hier nog een top: (tweedehands) bouwmateriaal (blokken etc) en knutselspullen. Ik ben graag creatief en de oudste dame hier heeft dat talent geërfd, dus we zijn regelmatig samen aan het fröbelen.

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:16

Oeeeh HP ik heb de Lidl folder nog niet gezien.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:20

HP <3 Toen ik voor het eerst mee deed kreeg ik een gigantisch mooi pakket helemaal in HP thema, was zo tof!

Oef, nou ik vrees dat ik nog even wat beter moet gaan stalken en nog een keer op pad moet om te shoppen. Want echt geslaagd ben ik vandaag helaas niet. Moeilijk, moeilijk..

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:26

Verhaal getypt, verhaal kwijt :+

Lidl & HP? <3 Like!
Ik ben nog opzoek naar het laatste hp boek, vervloekte kind.

Nog een top; scheurkalender.

Las nog iets over een doos zonder hints? Perfect haha :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:49

M_D_H schreef:
Donna89 schreef:

je had allemaal kaartjes gestuurd met qoutes
Wat is nog weet:
Winter is coming
Maar vooral de
How to train a dragon
Aangezien we beide een draak hebben ipv een paard

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:52

Oh ik heb een nieuwe flop.
Op mn werk drink ik alleen maar thee.
Ik hoor altijd iedereen praten over gemberthee, over hoe lekker dat wel niet zou zijn.
Ik heb net mn glas thee leeg gegooid....
Die geur, ik wordt er gewoon misselijk van. Heb m niet eens geproefd :(

Hints is ook elk jaar weer een ding.
Sommige zijn er zo enorm creatief in. Ik dacht mn eerste jaar ook dat ik een moeilijkere hint had, maar volgens mij waren ze er toen binnen 5 minuten achter :')

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 16:59

Ik heb vorig jaar van Haike een geweldige vogel tompouce gekregen. <3 <3 <3 Lokaal product, ik geloof zelfs dat het haar buurvrouw was.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:04

Rambogirl schreef:
Ik hoor altijd iedereen praten over gemberthee, over hoe lekker dat wel niet zou zijn.

*knip*

Oh gemberthee (of uberhaupt iets met gember) is echt écht een absolute flop voor mij! Ik heb gember geprobeerd in mijn zwangerschap om de misselijkheid te dempen.. Ik kan je vertellen, als je dan moet spugen is dat de absolute horror! %) En aangezien ik tientallen keren op een dag spuugde en gember dan je slokdarm extra wegbrandt ... Brrrrr!

Al moet ik zeggen dat mijn vriend het wel lekker vindt.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:06

Rambogirl schreef:

Hints is ook elk jaar weer een ding.
Sommige zijn er zo enorm creatief in. Ik dacht mn eerste jaar ook dat ik een moeilijkere hint had, maar volgens mij waren ze er toen binnen 5 minuten achter :')

Net als munt thee :r :r

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:23

Ik ben ook niet van de gember en alle thee waar munt in zit
Mijn moeder had altijd sterrenmunt.. BAH :x
Ik ben zelf meer van de winter smaakjes , Herfst thee, winter thee
Bij de aldi nu weer een collectie met sinasappel kaneel. appel kaneel en gekarameliseerde peer
Die drinken wij graag
Maar laatst een Duitse thee, appel vanille. Heel zuur ofzo. Echt weer niet lekker

Hoe vaak is het nu al over thee gegaan hier? Hahah

Mijn schoonmoeder vroeg me wat ik wil hebben voor sinterklaas.. ik weet dat ze een heel laag budget heeft. Dus dat vind ik nogal lastig, Ik weet echt niets haha

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:26

Donna dan vraag je om een chocolade letter van de chocolatier ;) lekker en niet super duur

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:30

Ik snap Donna wel.
Weet niet hoe laag je schoonmoeder zit qua budget, maar ik durf absoluut niks te vragen aan die van mij.
Die heeft grof gezegd geen rooie rot cent dus ik wil ook liever niet dat ze t aan mij zou besteden.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:35

Donna89 schreef:
M_D_H schreef:

je had allemaal kaartjes gestuurd met qoutes
Wat is nog weet:
Winter is coming
Maar vooral de
How to train a dragon
Aangezien we beide een draak hebben ipv een paard

Ja, ik weet nog dat ik allemaal game of thrones quotes had gebruikt :j

Was best grappig :j

Ja, Gember is ook niet aan mij besteed... :n

Rambogirl schreef:
Ik snap Donna wel.
Weet niet hoe laag je schoonmoeder zit qua budget, maar ik durf absoluut niks te vragen aan die van mij.
Die heeft grof gezegd geen rooie rot cent dus ik wil ook liever niet dat ze t aan mij zou besteden.

Ja, dit herken ik heel erg :j

snoopydogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:42

M_D_H schreef:
Donna89 schreef:

Ik heb bij god geen idee meer wat ik toen voor een hints heb gebruikt.

Ik weet dat ik bij mijn eerste secret santa een tekening van een zwarte draak heb gedaan... Aangezien ik Gil altijd draak noem :j

Ashley kreeg allemaal lege parfumflesjes van merken wat ik allemaal opgenoemd had in het topic :j

Giolli kreeg een doos zonder hints... Aangezien ik al groot in het topic meerdere malen geroepen had dat ik geen hints ging verzinnen dat jaar :') _O-

En Willemieke kreeg vorig jaar een hele heftige hint, waarbij zij uit berichten in het topic letters moest verzamelen, die letters vormde dan een vraag en het antwoord op die vraag was mijn naam :j

Die laatste is nog steeds mijn best bedachte hint :+

Dit jaar weet ik het echt nog niet :n
Misschien doe ik wel een fles wijn in het pakket :+
Misschien was dit wel een hint :j
Misschien ook niet :n

zo wat heb ik vorig jaar lang op jouw hind zitten puzzel maar hij was mega goed gelukt supper leuk hint

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 17:43

Rambogirl schreef:
Ik snap Donna wel.

Precies dit! Maarja om dat nou te benoemen vind ik ook zo wat
Ik weet dat zij bijvoorbeeld een heel jaar spaart (en dan echt elk dubbeltje omdraaien) om 1 x in het jaar met de 2 kleinkinderen naar de dierentuin te gaan.

Dus ik ben op zoek naar iets leuks om te geven (voor haar aan mij ) wat geen drol kost :D

Misschien doe ik hier nog inspiratie op

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:13

Op dagje uit, VakantieVeilingen etc staan soms ook leuke goedkope uitjes of artikelen.

Een high tea kan natuurlijk ook keileuk zijn als ze dat anders nooit kan veroorloven.

Over geld gesproken... Ik ben waarschijnlijk het pakket kwijt wat ik op mp had besteld.
DHL zou het bezorgt hebben maar nergens is het te bekennen. Ben waarschijnlijk alles kwijt |(
En het was de perfecte hint -uiteraard- en een stel leuke bijpassende cadeautjes voor mijn lootje.

Stomme DHL.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:26

Dat is echt super balen Daan!

Hebben ze het pakket ook niet ergens "verstopt"? Bij mij legt DHL het pakket als ik er niet ben altijd in de schuur, of in de aanhanger, of in de trailer, of bij de buren onder de overkapping, of gaat het naar het DHL punt, of ...
Kortom, ik moet er nog wel eens naar zoeken.

Dit in tegenstelling tot DPD. Die dumpen het gewoon bij de voordeur, bellen aan en gaan weer weg. Of je nou open doet of niet. Dus dan staat er een doos met samen 25 kg katten- en hondenvoer (ik bestel ook voor mijn vader) te verregenen. Krijg het dan maar eens een beetje fatsoenlijk onderdak in zo'n doorweekte prutdoos.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:32

Stomme DHL ...

Hier bezorgde ze het van de week tot binnen. Zonder wat te zeggen schoof er opeens een doos naar binnen. Vreemd :')

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-21 18:32

Het is een brievenbus pakket en vlakbij de brievenbus staat een kist speciaal voor pakketten. ( Dat staat er ook op)

Ik had al aangegeven doe maar naar een DHL punt sturen maar,dit vond de verkoper makkelijker voor mij,erg lief gedacht maar helaas geen prijs.

Ben nu alle straten met dezelfde nummers aan het afbellen en langsgaan om te vragen of het daar is bezorgd.