Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 22:52

Veulen84 schreef:
Cowboy55 schreef:
DHL-mevrouw RENDE een paar weken geleden terug naar haar auto. Ze had onze bestelling van Nespresso op de deurmat gekwakt en wilde voorkomen dat ze een retourvracht mee terug moest nemen. En de bitch gooit dus gewoon VOEDINGSWAREN op je deurmat. Of die daar wellicht uren liggen boeit niet.

Uren? Dagen. Ik loop al 1,5 week langs een huis verderop in het durp waar op de deurmat open en bloot een pakket ligt. Ik weet 2 dingen zeker, dat wat er in zit is zeiknat en hier in de buurt wonen weinig dieven.

_O- dat laatste is goed nieuws, toch? Maar voedingsmiddelen onbeheerd op iemands deurmat droppen is echt een slecht idee. Er hoeft maar een gek mee te klooien en…..

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 22:56

Cowboy55 schreef:
[
_O- dat laatste is goed nieuws, toch? Maar voedingsmiddelen onbeheerd op iemands deurmat droppen is echt een slecht idee. Er hoeft maar een gek mee te klooien en…..

Oh dat is zeker goednieuws.

Ik snap gewoon uberhaupt niet wat die bezorgdiensten mankeerd. Je wordt toch gewoon betaald om normale aflevering te doen. Waarom dan dat gepruts. Ik snap dat het vervelend is als er niemand thuis is. Maar kom op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 23:13

Veulen84 schreef:
Cowboy55 schreef:
[

Ik snap gewoon uberhaupt niet wat die bezorgdiensten mankeerd. Je wordt toch gewoon betaald om normale aflevering te doen. Waarom dan dat gepruts. Ik snap dat het vervelend is als er niemand thuis is. Maar kom op.

Het probleem is dat ze alleen betaald krijgen als het afgeleverd is. Niemand thuis = niet leveren = geen geld.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 23:24

[***] schreef:
Veulen84 schreef:

Het probleem is dat ze alleen betaald krijgen als het afgeleverd is. Niemand thuis = niet leveren = geen geld.

Plus deze mevrouw reed niet in een DHL busje maar een gehuurd wit wrak. Google: white van man. Ik gok onderaannemer. Nespresso reageerde overigens welwillend op onze klacht.

Gini

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 00:16

Ik denk dat koerier/pakketbezorger echt een hondenjob is. Zovele mensen, zovele wensen, die wil het weer zus, die wil het weer zo. En diegene die maandelijks je loon stort, zegt gewoon: hoe meer pakketten je in je bus mee terugbrengt, hoe slechter je bent.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 00:25

Gini schreef:
Ik denk dat koerier/pakketbezorger echt een hondenjob is. Zovele mensen, zovele wensen, die wil het weer zus, die wil het weer zo. En diegene die maandelijks je loon stort, zegt gewoon: hoe meer pakketten je in je bus mee terugbrengt, hoe slechter je bent.

Dat snap ik. Maar goed nieuws: er zijn momenteel meer vacatures dan werkzoekenden. De kans om het koeriersbedrijf te vertellen dat ze de vliegende vinkentering (met dank aan Haagse Harrie Jekkers) kunnen krijgen en iets anders gaan doen.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 03:42

Eh ik weet niet, maar DHL belt echt heel vaak gewoon NIET aan en meld dan dat ik niet thuis ben :+

Morgen verwacht ik een pakket tussen 14 en 18 uur. Speciaal gedaan op een tijd dat ik thuis ben. Het zal mij benieuwen… Ik hoop echt dat er deze keer wel aangebeld word, want het is nogal zwaar. :=

Plafond dienst. Ik ben zenuwachtig en kan daarom weer eens niet slapen zucht. Ik krijg morgen mijn eerste corona vaccinatie.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 05:33

Hier ook zo'n irritante pakketbezorger van PostNL. Heel vaak achter elkaar aanbellen, komt altijd tijdens lunch dus ziet ons dan opstaan en naar de deur lopen. Maar altijd nog even op de ramen kloppen en naar binnen gluren. Echt overdreven gluren. :? Heb al een paar keer zelf tegen hem gezegd dat hij eens niet zo ongeduldig moet doen.

Toen hij pas een gloednieuwe telefoon in zicht op de stoep had gelegd omdat wij niet thuis waren (aangetekend pakket, kon helaas dag van levering niet kiezen) heb ik een klacht ingediend.

Werd heel netjes te woord gestaan, ze hebben deze meneer aangesproken en zijn gedrag is wel verbeterd. Krijg nu wel een "hoop dat je snel sterft" blik, maar dat maakt me niet uit. :D

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 06:40

Dat ik voor stage mn slaap ritme zodanog mort omgooien dat ik iedere dag nu 10 minuten eerder wakker moet worden om ervoor te zorgen dat, zodra ik met stage begin, ik om half 6 wakker kan worden. Dus ik ben nu in mn vrije weekend ook gewoon al om 06:25 wakker door mn wekker en morgen zal het 06:15 zijn.
Heb echt heel veel zin in stage, maar niet in het vroege opstaan

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 07:33

taartjee schreef:
Dat ik voor stage mn slaap ritme zodanog mort omgooien dat ik iedere dag nu 10 minuten eerder wakker moet worden om ervoor te zorgen dat, zodra ik met stage begin, ik om half 6 wakker kan worden. Dus ik ben nu in mn vrije weekend ook gewoon al om 06:25 wakker door mn wekker en morgen zal het 06:15 zijn.
Heb echt heel veel zin in stage, maar niet in het vroege opstaan

O wow opzich nog over nagedacht. Ik deed gewoon 1x heel erg door de zure appel heen bijten en aan het einde van mijn eerste dag ben ik dan zo moe, dan slaap ik wel op tijd :D

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 07:46

Moet je geen ploegen gaan werken :D
Want dan gaat steeds wat eerder op staan niet op :P

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 08:14

Vanwege migraine heb ik geen keus. Te veel en te weinig slaap triggeren een aanval en die wil ik niet meteen de eerste week triggeren. Dus dan maar steeds iets eerder slapen en dan nog een paar dagen wennen aan het zo vroeg moeten opstaan.

Ploegendienst kan ik door de migraine dan ook niet, heb 1 keer gedaan om voor werk mn dienst om te gooien en had toen meteen migraine :')

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 08:21

Veulen84 schreef:
Cowboy55 schreef:
[

Helaas hoeft dat dus niet altijd de schuld van de bezorgers te zijn.. Ik heb inmiddels al wel 10 klachten in een half jaar tijd voorbij zien komen van onbeheerd achterlaten bij de deur.

Onze bezorgers hadden het alleen keurig bij de buren bezorgd alleen die buren wilden er blijkbaar niet langer mee zitten en hebben het toen voor de deur gezet -O-

Slechte bezorgers heeft helaas iedereen, wij ook en die proberen we ook altijd zo snel mogelijk weer kwijt te raken. Helaas zullen ze wel eerst een poosje moeten werken voor we merken dat het een slechte is. Tis alleen zo vervelend voor degene die pakketjes verwacht.

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 08:30

Wat naar dat jullie allemaal zoveel problemen hebben met de pakket bezorgers! Hier weten ze dat de hond er is dus toeteren ze, doordat wij allemaal veel bestellen en ik thuis werk, weten ze mij bij naam en wist er 1 zelfs de laatste 3 tekens van mijn ID uit zijn hoofd :o
Ze zijn verder altijd wel vriendelijk en als ik wel een dag op kantoor ben leggen ze het pakket in mijn kruiwagen :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 08:30

Gruwelijk zere handen.

mirna6308

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 09:52

Aan mijn moeder+stief vader die geen duidelijk heid gefen....

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 10:22

Cap haar.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 10:50

Er wordt al een week geroepen dat het in het weekend mooi weer wordt. Einde van de week alleen nog op zaterdag (vandaag dus). Is het eindelijk weekend, blijkt het en weeeeer te hebben geregend vannacht en is het nu bewolkt en niet heel warm maar voelt het alsnog vies benauwd buiten. Hopelijk klaart het nog op. Natuurlijk is het een weersverwachting en geen voorspelling maar ik ben deze flutzomer zo enorm beu. Wat een regen dit jaar, gebrek aan zonlicht en gebrek aan zwoele zomerdagen. Ik ben in het verkeerde land geboren geloof ik haha, ik ga goed op warmte en zon en heel slecht op herfstachtig weer. Heb dit jaar gewoon last van een vitamine D tekort IN DE ZOMER.

Overigens was het gisteren wel echt genieten, wil meer van dat soort dagen :D

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 10:56

Zonnetje schijnt hier in Almelo *\o/*
Was hangt buiten voor het eerst in 2 weken...
De zomer was voor de natuur wel fijn, voor de mensen wat minder.
Ik erger mij eraan dat ik mezelf heb opgedragen de woonkamer om te gooien en halverwege de motivatie kwijt zijn....

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 11:19

Mijn man.

Wij hebben vandaag een verjaardag van familie, van 11 uur tot half 4.
Ik heb dit in overleg met hem bevestigd aan mijn familie, maar wel onder voorbehoud van mijn gezondheid.

Ik maak vanmorgen vet lief, mijn man wakker met een ontbijtje op bed, verse croissantjes, kopje koffie er bij, zijn favoriete jam, en vertel hem dat wij wel zo weg moeten.
Nu is meneer aan het traineren, want het is weekend en ik mag dat niet vol plannen en mijn familie kennende zitten ze er om half 4 ook nog wel :roll:
Hij had willen uitslapen (als je normaal om half 6 uit bed moet is tot kwart over 10 slapen toch uitslapen denk ik dan >;) )
Dus hij heeft net uitgebreid alle nabeschouwingen van het voetbal gezien en staat nu onder de douche *zucht*

Mijn plan was om vroeg te gaan zodat we ook op tijd weer terug naar huis kunnen en het nog niet zo'n hysterische bende is, want dat zuigt al mijn energie weg

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 11:25

Mo_86 schreef:
Er wordt al een week geroepen dat het in het weekend mooi weer wordt. Einde van de week alleen nog op zaterdag (vandaag dus). Is het eindelijk weekend, blijkt het en weeeeer te hebben geregend vannacht en is het nu bewolkt en niet heel warm maar voelt het alsnog vies benauwd buiten. Hopelijk klaart het nog op. Natuurlijk is het een weersverwachting en geen voorspelling maar ik ben deze flutzomer zo enorm beu. Wat een regen dit jaar, gebrek aan zonlicht en gebrek aan zwoele zomerdagen. Ik ben in het verkeerde land geboren geloof ik haha, ik ga goed op warmte en zon en heel slecht op herfstachtig weer. Heb dit jaar gewoon last van een vitamine D tekort IN DE ZOMER.

Overigens was het gisteren wel echt genieten, wil meer van dat soort dagen :D

Oh ik stuur wel wat warmte jouw kant op! Was net al verdomd warm hierzo, wel fijn om mijn was buiten te kunnend drogen *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 11:28

Heerlijk weer hier in Hendrik-Ido-Ambacht zit vanaf vanmorgen al met open balkondeur en nog dik 23 graden in huis. Om die reden hangen de schaduwdoeken nog steeds. Anders helemaal bloedheet in huis.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 11:35

Oo ik vind het dus juist wel fijn dat we een normale Hollandse zomer hebben dit jaar. :')

Ik vind warmte wel lekker maar in Nederland is dat meteen heel erg benauwd meestal en daar kan ik slecht tegen.

Eerste prik zit erin, zit te wachten tot ik weg mag, nog 5 minuten.

Overigens die verkeersregelaars hier voor het parkeren geven echt hele rare aanwijzingen. Ik deed mijn raam maar open om te vragen wat hij nou wilde pff.

astrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 11:41

M_D_H schreef:
Mijn man.

Wij hebben vandaag een verjaardag van familie, van 11 uur tot half 4.
Ik heb dit in overleg met hem bevestigd aan mijn familie, maar wel onder voorbehoud van mijn gezondheid.

Ik maak vanmorgen vet lief, mijn man wakker met een ontbijtje op bed, verse croissantjes, kopje koffie er bij, zijn favoriete jam, en vertel hem dat wij wel zo weg moeten.
Nu is meneer aan het traineren, want het is weekend en ik mag dat niet vol plannen en mijn familie kennende zitten ze er om half 4 ook nog wel :roll:
Hij had willen uitslapen (als je normaal om half 6 uit bed moet is tot kwart over 10 slapen toch uitslapen denk ik dan >;) )
Dus hij heeft net uitgebreid alle nabeschouwingen van het voetbal gezien en staat nu onder de douche *zucht*

Mijn plan was om vroeg te gaan zodat we ook op tijd weer terug naar huis kunnen en het nog niet zo'n hysterische bende is, want dat zuigt al mijn energie weg

Dit is best herkenbaar.
Als meneer geen zin heeft zijn er ineens heel veel dingen die nog moeten.
Hoogtepunt van der week dat die de paarden boxen ging doen op het moment dat we weg hadden moeten zijn.
Vraag hem nog waarom moet dat nu, normaal doet die dat als ik ga koken.
Ja dan zijn we vanavond sneller klaar.
Maat als we naar iets gaan wat hij leuk vind, nou dan heb ik bijna geen tijd genoeg om de laptop af te sluiten.

Succes vandaag met manlief

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 11:41

Dat ik bijna te laat weer ben op werk, heb maar 1 uur geslapen en voel mij echt lamlendig pfff