secricible schreef:Maar vayo, pretendeer je nu echt dat de formatie wel via een skypeverbinding had kunnen gaan?
Ik ben pro thuiswerken, maar er zijn grenzen...
Het is meer een vraag die ik me hardop stel. Dit moet toch mogelijk zijn via extra beveiligde verbindingen om bepaalde overleggen vanuit huis te kunnen doen?
En zo niet ... werk dan met grote plexi schermen en aparte afzuigingen. Mondkapjes ophouden. Als je heel veel mensen op een dag ziet, moet je daar wel goed naar kijken hoe je dit heel veilig kunt doen. Want als ik in mijn nieuwbouwhuis met mechanische afzuiging meer dan 1 persoon per dag ontvang, ondanks de 1.5 meter afstand en het daarnaast ook kunnen luchten van het huis, wordt dit gezien als onverstandig en een risico. Waarom vinden ze het dan wel acceptabel dat zij alle lijsttrekkers en het halve kabinet heeft gezien op zo´n korte tijd?
En sowieso buiten dit, vond ik het afwachten van de verkiezingsuitslag tenenkrommend. Dat had echt prima vanuit huis gekund! Ivm de avondklok en ook zeer zeker ivm meerdere mensen uit verschillende huishoudens in één ruimte. Daar hebben ze naar mijn idee echt geen goed voorbeeld mee gegeven.