wyoming schreef:LiannePuthzy schreef:Dat vampire diaries van Netflix gaat
Nee! Wanneer?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DiscoDipp schreef:Dat ik niet weet wat ik met mijn vaccinatie moet, wel halen, niet halen. Idk
Zebrastreep schreef:Het verloop, maar ook de restverschijnselen. Vooral dat laatste is wat mij het meeste zorgen baart, ook omdat ik inmiddels behoorlijk wat verhalen heb gehoord van (relatief) jonge, fitte mensen die nu niet eens meer de trap op kunnen lopen zonder in te storten en niet weten of ze dat überhaupt ooit weer gaan kunnen. Ik laat me dus ook zeker vaccineren.DiscoDipp schreef:Dat ik niet weet wat ik met mijn vaccinatie moet, wel halen, niet halen. Idk
Wel halen. Sinds ik hem hen gehad kom ik regelmatig in contact met mensen die helaas corona hebben opgelopen. Ik ben tot nu toe niet ziek geworden. En als ik de verhalen hoor hoe erg de ziekte verloopt , heb ik absoluut geen spijt van het nemen van een vaccinatie
marley93 schreef:Ik zou juist willen dat ik al een vaccinatieoproep had gekregen. Ben risicopatiënt, maar hoor niets.
DiscoDipp schreef:In dat geval zou ik het even overleggen met je huisarts... Want in jouw geval zou ik ook snappen als je er uiteindelijk voor kiest om er toch geen te halen.marley93 schreef:Ik zou juist willen dat ik al een vaccinatieoproep had gekregen. Ben risicopatiënt, maar hoor niets.
Als het niet op naam stond dan had je voor mij mogen gaan![]()
Ik twijfel gewoon heel erg, sinds ik na mijn laatste nieroperatie een anafylactische shock heb gehad en 7 uur op kritiek heb gelegen, ben ik gewoon heel huiverig voor alles wat onder injectie valt.. ik reageer super snel allergisch, en ben bang dat hierdoor mijn zonnenallergie of andere allergieën terugkomen.. laat staan hoe ik reageer als het gezet wordt.. echt geen idee van.
marley93 schreef:iirrssjjee schreef:Dat Netflix blijkbaar strenger gaat optreden tegen het delen van je account met meerdere huishoudens. 13 euro vind ik wel echt duur voor alleen mij en mijn man... Zoveel gebruiken we het niet....
Wacht, zijn ze duurder geworden? Ik betaalde altijd 11 euro...