Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 23:06

MarlindeRooz schreef:
Morgen eerste collegedag en lig nu met hartkloppingen in bed. Echt onzin want komt gewoon goed. Nu maar een Suske en Wiske lezen om in slaap te vallen. Oh en twee pilletjes en een air diffuser met slaap olie helpen vast.

Succes alvast! :(:)

MalbecJarig

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 23:07

Dat ik morgen pas om 09:30 hoef te beginnen en dan ook nog eens thuis. Heb het gevoel dat ik vrij ben, maar das nie

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 23:10

Danielleeee_ schreef:
MarlindeRooz schreef:
Morgen eerste collegedag en lig nu met hartkloppingen in bed. Echt onzin want komt gewoon goed. Nu maar een Suske en Wiske lezen om in slaap te vallen. Oh en twee pilletjes en een air diffuser met slaap olie helpen vast.

Succes alvast! :(:)

Valt mee hoor ben niet eens echt gespannen. Alleen mijn lichaam doet alsof dat wel zo is. Echt kinderachtig. :+

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 23:22

Dat ik vanmorgen mijn bril in twee stukken heb gebroken. Na 2,5 jaar zijn brillen blijkbaar tegenwoordig op. Dus ik op de site van de Hansanders kijken voor brillen. Hebben ze wel 5 goede modellen in mijn maat, waarvan 3 zwart. Hoezo keus? Van de 5 zijn er 4 kindermodelen. Naah...

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 23:25

Nayomie schreef:
Mensen die denken dat die groene streep tussen de weghelften een ecosysteem is voor zeldzame dieren en daardoor langzamer zouden moeten rijden.

HAHAHAHAHAHA

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 23:42

Rusteloosheid

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 23:43

Ik heb me toch een tantoe koppijn vandaag

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 23:59

Nayomie schreef:
Mensen die denken dat die groene streep tussen de weghelften een ecosysteem is voor zeldzame dieren en daardoor langzamer zouden moeten rijden.

Raap me op, daar hebben ze hier ook last van ja :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 00:26

Nayomie schreef:

_O-

Barramundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 01:50

Dat ik de slang van de wasmachine aankoppelde, kraan vol opendraaide en.... de slang eraf schoot. Nu ben ik dus zeiknat, er stond gewoon een laagje water in de omslag van mijn jeans ^)
Ik ga koffie drinken, kijken of dat wel lukt.

Oh, en dat we gister het hele huis schoongemaakt hebben en ik nu alweer overal zand, stof en pluizen zie liggen. Zo demotiverend dit!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 03:29

Ik kan nog steeds niet slapen. En mijn vriend zijn wekker gaat over een uur en de mijne om 7u. Morgen wordt een lange dag...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 07:04

Paard vreet slow feeders binnen no time leeg en ik had em best volgestouwd Tsja wat moet ik nu verzinnen. Normaal krijgen ze het op de grond. 4 a 5 keer per dag. Maar nu had ik denk in wel voor 2 voerbeurten er in gedaan. Stom beest

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 07:24

Marije_1997 schreef:
Paard vreet slow feeders binnen no time leeg en ik had em best volgestouwd Tsja wat moet ik nu verzinnen. Normaal krijgen ze het op de grond. 4 a 5 keer per dag. Maar nu had ik denk in wel voor 2 voerbeurten er in gedaan. Stom beest

Mischien 2 over elkaar? Of 1 met een hele kleine maas?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 07:32

LiannePuthzy schreef:
Marije_1997 schreef:

Mischien 2 over elkaar? Of 1 met een hele kleine maas?

Heb de 3x3 Maas kleiner is er dacht ik niet? Zat er idd over te denken om 2 te doen, maar hij had een groot net (geen idee welke eentje van de ej die ooit ergens bij zat). En waar ik voor nood heb gestaan deed ik em net zo vol en dan bleef er altijd achter geen idee of er verschil zit in het soort ruwvoer of ze het ene sneller eten als het ander, maar dat lijkt me niet.

Even zoeken naar een perfecte oplossing zodat ie minder gaat vreten en normaal gaat eten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:12

Dat ik op maandagen altijd zo rot wakker word. Pfff zo’n drukke week met zoveel te doen. Kan ik weer naar bed? :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:13

Dat ik nog de ballen snap van mijn bestelling. Ik heb een spoedrit gevraagd voor mijn bestelling, netjes extra voor betaald, zou morgenavond geleverd worden. Krijg ik vannacht een mail dat het over 1 dag bezorgd wordt. Vervolgens een mail dat mijn pakket vertraagd is en ik mijn extra kosten voor spoedbezorging terug krijg. Krijg ik nu een mail van de bezorgdienst dat mijn pakket vanavond al bezorgd wordt. Abracadabra, wat gaat het worden? :')

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:14

Nayomie schreef:
Dat ik nog de ballen snap van mijn bestelling. Ik heb een spoedrit gevraagd voor mijn bestelling, netjes extra voor betaald, zou morgenavond geleverd worden. Krijg ik vannacht een mail dat het over 1 dag bezorgd wordt. Vervolgens een mail dat mijn pakket vertraagd is en ik mijn extra kosten voor spoedbezorging terug krijg. Krijg ik nu een mail van de bezorgdienst dat mijn pakket vanavond al bezorgd wordt. Abracadabra, wat gaat het worden? :')

Wel spannend haha

MalbecJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:38

[quote="Marije_1997”]
Heb de 3x3 Maas kleiner is er dacht ik niet? Zat er idd over te denken om 2 te doen, maar hij had een groot net (geen idee welke eentje van de ej die ooit ergens bij zat). En waar ik voor nood heb gestaan deed ik em net zo vol en dan bleef er altijd achter geen idee of er verschil zit in het soort ruwvoer of ze het ene sneller eten als het ander, maar dat lijkt me niet.

Even zoeken naar een perfecte oplossing zodat ie minder gaat vreten en normaal gaat eten[/quote]

Een stalgenootje doet er 2 over elkaar voor d’r shet!
Zijn echt de 2 kleinsten en het helpt best goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:44

M'n werk, er zijn vrijdag allemaal dingen nota bene over mij op de mail gezet. Dat ik bijv ipv 4 5 dagen kan werken want dan graag het salaris om hoog. Heb duidelijk aangegeven waarom ik 32 uur werk. Meer kan ik gewoon niet aan. Ben er zo klaar mee bel me dan appelflap gewoon op m'n telefoon van joo dit en dit. Maar nee.

Ik ga in m'n pauze even bellen en vragen of me nummers door gestuurd kunnen worden en ze eventueel nog wat weten. Ik wil dit niet meer.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:48

Ik word oud -O-

Pandora2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:49

hagelslag schreef:
Ik word oud -O-

Ruilen ? <<)

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 08:50

Aan mn leven.
Denk je goed aan je nieuwe week te beginnen nadat je heel vorige week heb lopen stressen om allerlei problemen. Begint je week met dat je achter een auto zit die een vogel aan doodrijdt. Kom je op je werk aan, wordt je gebeld dat t ijzer van je paard, wat er vrijdag opnieuw is onder gezet, er weer onderuit ligt.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:08

Spierpijn! Vrijdag weer voor het eerst een bodypump les gedaan sinds die hitte, maar heb nou al het hele weekend spierpijn, en zelfs vandaag nog :+

MalbecJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:14

iirrssjjee schreef:
Spierpijn! Vrijdag weer voor het eerst een bodypump les gedaan sinds die hitte, maar heb nou al het hele weekend spierpijn, en zelfs vandaag nog :+

Oeeh Bodypump is zooo Nice!
Je merkt het alleen zooooooo snel wanneer je even niet geweest bent.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:23

Marije_1997 schreef:
M'n werk, er zijn vrijdag allemaal dingen nota bene over mij op de mail gezet. Dat ik bijv ipv 4 5 dagen kan werken want dan graag het salaris om hoog. Heb duidelijk aangegeven waarom ik 32 uur werk. Meer kan ik gewoon niet aan. Ben er zo klaar mee bel me dan appelflap gewoon op m'n telefoon van joo dit en dit. Maar nee.

Ik ga in m'n pauze even bellen en vragen of me nummers door gestuurd kunnen worden en ze eventueel nog wat weten. Ik wil dit niet meer.

Maar dat is l*llig... zonder overleg even doorgeven dat je wel vijf dagen wil werken...

Ik vind 32 uur werken ook dikke prima. 40 uur zou ik ook niet trekken.