Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Maar wat gebeurt er als men zegt 'vanaf 1 juni mag je weer van alles' en dan loopt de r0 op, en dan zeggen ze op 31mei: nee het mag toch niet.
Hoe gaan mensen dan reageren?
sureido schreef:Cer schreef:Maar wat gebeurt er als men zegt 'vanaf 1 juni mag je weer van alles' en dan loopt de r0 op, en dan zeggen ze op 31mei: nee het mag toch niet.
Hoe gaan mensen dan reageren?
Er word toch overal duidelijk gecommuniceerd dat het alleen gaat als de cijfers goed gaan?
Sizzle schreef:Wij hadden op geen enkel moment landelijke IC stress en de curve is echt extreem gedaald. In Denemarken was sowieso amper wat aan de hand.
Als je dat met NL vergelijkt dan ziet het er inderdaad nog wat onstabiel uit. Ik kan me goed voorstellen dat ze dat nog een weekje willen aankijken.
sureido schreef:Ik vind alleen, als ze een datum geven, ook al is het voorlopig, dat ik echt veel harder mijn best doe om binnen te blijven onder het mom van: dan hebben we meer kans dat we dan weer normaal zijn. Maar nu denk ik: ja, misschien duurt het wel nog 1 jaar, misschien een maand... geeeen idee. Denk dat ‘t voor mensen gewoon motiverender is.
MarliesR schreef:Bedankt iedereen!
Ze staat er gelukkig zelf wel positief in.
Sizzle schreef:Wij hadden op geen enkel moment landelijke IC stress en de curve is echt extreem gedaald. In Denemarken was sowieso amper wat aan de hand.
Als je dat met NL vergelijkt dan ziet het er inderdaad nog wat onstabiel uit. Ik kan me goed voorstellen dat ze dat nog een weekje willen aankijken.
Citaat:Inmiddels dus 3 vermoedens:
Uit Wuhan waar het in een lab niet helemaal goed ging.
5 G zendmasten
Boeren
Sizzle schreef:Als er een fikse verslechtering is, dan is het inderdaad te verwachten dat er geschoven gaat worden.
Ik snap het op zich wel Lenaa_tje![]()
Het geeft het gevoel alsof er in over nagedacht is en er mensen actief mee bezig zijn.
Als je naar het bedrijfsleven kijkt dan is dat hoe mensen werken: je zet een natte vinger dead-line die 8x verlengt gaat worden maar zolang die semi-dead-line er is raakt het management niet in de stress.
Geef je geen datum dan wordt men gemiddeld erg onrustig want dan is het niet ‚onder controle‘.