Ik ben de bokkers overigens zo dankbaar!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sheran schreef:Heb inderdaad wel van vrienden gehoord die in Nederland op vakantie zijn dat het heel erg druk is op sommige plekken, maar dat er ook nog steeds veel plaatsen zijn waar je rustig kunt wandelen en lopen
Ik ben de bokkers overigens zo dankbaar!![]()
![]()
Wat een geweldige groep zijn jullie ook. Na mijn 'mislukte' vakantie kwamen er meteen een paar superlieve aanbiedingen dat ik wel eens mocht komen rijden. Vandaag met Janneke en haar twee prachtige Friezen de Betuwe verkend. Geweldig!
Tancreda4 schreef:Ik twijfelde om toch mee naar Italië te gaan. Met de auto dan mee rijden met anderen. Wilde eerst niet maar begon aan het idee te wennen en dacht, we zitten voornamelijk in een villa weg van de rest en programma was gaaf. Maar nu ben ik vrijdag geopereerd, ik wist niet dat ik zo snel terecht kon! Dus werd de uiteindelijke knoop definitief doorgehakt om niet te gaan.andere optie was operatie september. Maar ik wilde niet wachten want had al paar maanden moeten wachten door corona. Stel dat het weer oplaait had ik nog langer ermee moeten lopen.
Citaat:“Continuing to keep international borders sealed is not necessarily a sustainable strategy for the world’s economy, for the world’s poor, or for anybody else,” Ryan said.
It is very difficult to have a “global one size fits all policy,” Ryan acknowledged, as outbreaks develop differently depending on where they occur.
Travel restrictions should be taken in conjunction with other measures, Ryan stressed, clarifying that such restrictions are not effective in limiting the movement of the virus on their own.
Pandora2 schreef:De gouverneur van de provincie Antwerpen vraagt heel duidelijk om echt weg te blijven de komende weken
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/nation ... d=msedgdhp
Daar is een hele goede reden voor.