Varekaj schreef:Die had van mij een oplawaai terug gekregen vrees ik. Kan absoluut niet hebben dat vreemden (onverwacht) aan mijn gezicht zitten en zeker niet van kinderen die gaan kletsen geven.
Haha, mijn idee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elnienjo schreef:Die krijgt vanzelf vroeg of laat 'n keer een trap van 'n paard als die ouders 'm niet opvoeden. Tja, da's dan toch echt hun eigen stomme schuld. En dan nog hopen dat 't bij 'n gebroken schoudertje blijft en niet het hele gezicht in puin ligt of erger.
Sonja_vR schreef:Je kan ze idd thuis ook gewoon iets te lang onder water houden en het op een zwembad ongelukje gooien ...
Schuif je een ander tenminste geen trauma mee in de schoenen
Mars schreef:Zo heb ik ook weleens een vader zijn kind op een random pony zien zetten in een wei. Toen ik daar wat van zei was ik natuurlijk ook de zeikerd want kind mag best even ‘paardje rijden’ en die pony heeft daar toch geen last van?
Tuurlijk joh, tot je je wurm op een niet ingereden 2 jarige zet of een dier met rugpijn, blessure etc. Paard er bokkend vandoor, kind met gebroken rug, dan heeft t ‘paardje’ het natuurlijk gedaan