Ik heb twee dingen voor mijn lootje en zit al aan budget. Gaat zo snel. Wil nog meer bestellen
8nnemiek
Geplaatst: 18-11-19 21:20
Mijn lootje is ook best lastig, maar ik heb toch al bijna alles bij elkaar Zit al wat over het budget heen, maar ik wil nog een paar kleinigheidjes voor erbij. De hond vond een van de kadootjes ook leuk, dus die vond ik 's morgens in haar mand Gelukkig kan ik het zelf ook goed gebruiken, dus komende week even een nieuw kadootje kopen, en meteen hoog weg leggen
Ja ik ga er ook overheen hoor, jammer dan. Mijn lootje heeft een specifieke hobby die mij niet per se ligt, maar krijg nu iedere keer reclames van die bepaalde hobby omdat ik er een aantal keer op heb gegoogeld.
Laatst bijgewerkt door Detroit op 18-11-19 21:55, in het totaal 1 keer bewerkt
Moirin
Geplaatst: 18-11-19 21:53
Ik ben nog niet over budget maar dat is omdat ik het meeste nog bij elkaar moet shoppen Ik heb wel al een doos en verpakkingsmateriaal! En ideeën voor cadeautjes. De hint moet ik nog over nadenken
DonDon
Geplaatst: 18-11-19 21:55
Lous schreef:
Mijn SS is helaas niet zo heel erg actief in de SS topics. Dat vind ik wel een beetje jammer.
Er reageren idd veel dezelfde mensen..
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 18-11-19 21:57
DonDon schreef:
Lous schreef:
Mijn SS is helaas niet zo heel erg actief in de SS topics. Dat vind ik wel een beetje jammer.
Er reageren idd veel dezelfde mensen..
Als er 100 actief zouden posten was het niet bij te houden.