Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Foaly schreef:Jaaaaaaaaaa volgens mij bedoelde ik idd Blijdorp![]()
Dankjewel!
Graag gedaan!
En mocht je er binnenkort heen willen gaan, ik heb nog wat Jumbomunten over met afhankelijk van wanneer je gaat 5 tot 15 euro korting pp, als jij die app hebt kan ik ze zo naar je toe sturen.
_mexx_lady_ schreef:Iemand met verstand van F1 die me kan helpen met kopen van tickets voor Zandvoort.
Snap wel dat Brond,zilver en goud maar dan heb je Duinen en recht stuk en welke dag is het meest spectaculair
Trui schreef:Een dressuur dekje, van een beetje glimmend stofje? dus niet echt met glitters maar beetje glimmend stofje net als ES of stockholm denk ik? maar dan budget proof
_mexx_lady_ schreef:Ah jammer! Dacht even leuk kaarten cadeau te doen voor kerst haha.
Misschien dat we voor Spa meer kans maken dan
Oscar schreef:_mexx_lady_ schreef:Ah jammer! Dacht even leuk kaarten cadeau te doen voor kerst haha.
Misschien dat we voor Spa meer kans maken dan
Op Francorchamps is altijd een speciale Max Verstappen-tribune. Geen idee of je dat leuk vindt, maar hier kun je meer vinden:
https://www.verstappentravel.nl/gp-belg ... en-tribune
Anoniem schreef:Anoniem schreef:Wie helpt mij zoeken naar: De perfecte fluwelen jurk.
- Zwart of paars.
- vhals of sweetheart neckline.
- pencildress.
- lengte tussen over de knie en op de vloer. Ik ben 1.65.
- bandjes, korte mouwen of maximaal tot de elleboog.
- geen rare naden, plooien of overslagjes op de buik.
- liefst géén split. Zeker niet aan de voorkant.
- geen zilveren opdruk of patroon.
Ik kan het niet vinden.
Heeft verder nog iemand een idee?
Oscar schreef:Die prijzen zijn inderdaad niet leuk meer. Maar voor Zandvoort ook niet hoor, die waren ook niet grappig. Eigenlijk gewoon niet leuk voor iemand met een gemiddelde beurs.
xxPaige schreef:Ik zoek een website waar ze grotere bitten (17,5) verkopen.
Ik kom niet verder dan de afdeling trekpaarden op horseshopinternational.. de oude topics hier op bokt geven alleen maar sites die niet meer bestaan helaas. Iemand suggesties?
Ashleytjuhh schreef:xxPaige schreef:Ik zoek een website waar ze grotere bitten (17,5) verkopen.
Ik kom niet verder dan de afdeling trekpaarden op horseshopinternational.. de oude topics hier op bokt geven alleen maar sites die niet meer bestaan helaas. Iemand suggesties?
Als ik Snel kijk zijn er diverse sites met 17.5 maar wel verschillende soorten bitten. naar wat voor iets ben je op zoek?