[FOTOVERZ] Post je outfit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 19:14

Annikoe schreef:
Plien91 schreef:
[ [url=m/xAm3wG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Top van Sisley en de welbekende Only-broek :D

Rood staat er ook leuk op!
Ik heb deze broek ook, maar ik vind hem op een of andere manier heel lastig te combineren zodat het er toch nog een beetje kantoor-waardig eruit ziet :')
Maar rood met donkerblauw is ook wel een goeie, al heb ik niet echt rode kleding... goed excuus om te gaan shoppen :+

Ik vind de broek het mooist gecombineerd met een top van wat gladdere stof, dat valt imo er het mooist op :j. Met een witte top en evt donkerblauw colbert vind ik 'm ook prima voor kantoor!

Inmiddels draag ik een donkergroen jurkje van Sissy Boy met suède laarzen die ik al een eeuw heb en nog wel een eeuw meekunnen - beste aankoop ooit :D.
Afbeelding

claudiadvx

Re: [FOTOVERZ] Post je outfit topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 19:48

Ik wil dit najaar wat meer jurkjes rokjes etc dragen
Moet alleen nog een lekker dikke panty kopen (nog tips?) En een leuke lange kokerrok

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 20:00

Panty van primark of h&m. Vind die van h&m persoonlijk langer meegaan. En zijn wat langer in kleine maatjes.

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:31

@Plien91: laat ik nou net een donkerblauw colbertje binnen hebben gekregen die ik heb besteld :))

claudiadvx schreef:
Moet alleen nog een lekker dikke panty kopen (nog tips?) En een leuke lange kokerrok

Ik koop mijn panty's altijd bij de hema! Daar hebben ze ook hele fijne dikkere panty's :j

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 21:39

Annikoe schreef:
@Plien91: laat ik nou net een donkerblauw colbertje binnen hebben gekregen die ik heb besteld :))

claudiadvx schreef:

Ik koop mijn panty's altijd bij de hema! Daar hebben ze ook hele fijne dikkere panty's :j

Ga ik daar eens kijken! Weet je zo welke dikte?
Ik vind het echt een nadeel dat ik maar 2a3 dagen normale kleding aan kan :(
De rest werk ik :')

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 22:20

Ik zweer ook bij panty's van de hema. Zeker de "corrigerende" die hebben een hele fijne stof die bij mij zeker 1 tot 2 winters meegaan :) er is een zogenaamde no waistband versie, die zitten perfect onder jurkjes en snijden ook niet in je buik.

Vriendinnen avond was n groot succes ben 2 van die trui jurken en een gewone trui rijker en 140 euro armer :') maar klaar voor de winter en inmiddels zoveel punten gespaard dat ik de volgende keer 25,- tegoed heb daar :))
Laatst bijgewerkt door Eleionomae op 26-09-17 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 22:21

Santigo_ schreef:
Panty van primark of h&m. Vind die van h&m persoonlijk langer meegaan. En zijn wat langer in kleine maatjes.

Primark idd, zakken ook gewoon echt niet af, Hema geprobeerd, Hunkemöller, h&m... ik heb er nig een aantal van jaren terug, geen lader niets...ze zijn wel iets minder sterk geworden maar t zinn nog steeds heerlijke panty's!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 22:53

Hema zit mij ook niet fijn. Altijd primark of h&m, en zelden dikker dan 40 den... Warm genoeg in de winter hoor, en ja, ik ben een koukleum.

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 23:17

Eleionomae schreef:
Ik zweer ook bij panty's van de hema. Zeker de "corrigerende" die hebben een hele fijne stof die bij mij zeker 1 tot 2 winters meegaan :) er is een zogenaamde no waistband versie, die zitten perfect onder jurkjes en snijden ook niet in je buik

Precies dit! En ik vind dat deze ook echt niet afzakken! Tenminste niet zo'n rand in je buik waardoor je ineens zo'n vetrol krijgt :')
Ik heb ze geloof ik in 40 den, maar ook zelfs in 100 den dacht ik. Echt een hele dikke, maar die heb ik al superlang, die hele dunne gaan bij mij heel snel kapot :Y)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 00:20

Ik heb altijd van de hema 60 Den. Maar no waist wil ik wel x proberen.
Maar dunner trek ik altijd kapot haha

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 08:52

Ik vind die hele dikke pantys niet altijd even mooi... draag graag rokjes en jurkjes maar panty's trek ik altijd kapot... nog voor ik de dehr uit ben _O-
Ik wil meestal 20den aan, max 40, maar meestal mislukt het haha!

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 09:05

Ik heb al jaren panty's van de zeeman en die bevallen super. Zowel de dunne als de dikke :)

Heb mijn najaarsjas weer uit de kast gevist. Ben er nog steeds zo blij mee!
Zal later nog even een foto maken van de hele outfit.
De jas in geloof ik van Vero Moda :)
Afbeelding

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 09:34

xSannee schreef:
Ik vind die hele dikke pantys niet altijd even mooi... draag graag rokjes en jurkjes maar panty's trek ik altijd kapot... nog voor ik de dehr uit ben _O-

Daarom koop ik meestal 2 maten te groot. :D

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 09:38

Ik ook hoor. Heb normaal maat 40-42 maar van panty's draag ik altijd 46 :+

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 09:47

Mooie jas!
Afbeelding
Shirtje: only
Broek: circle of trust
Riem: cowboysbelt
Laarsjes: nubikk

Maartje_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:04

Oh ik moet ook weer op panty jacht. Heb normaal altijd van de zeeman maar die gaan bij mij wel snel stuk. Ik draag wel altijd dunne

Afbeelding
Top: esprit
Broek: h&m geloof ik
Schoenen: Marco tozzi

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:23

Mooie jas Frummels!
Froukje ik vind je outfit superleuk, laarsjes en riem matchen ook zo mooi :)

Qua panty's heb ik altijd die van de Hema, maat 46 want anders komt het kruis niet verder dan m'n knieën. Dat systeem qua maten mag wat mij betreft wel eens op de schop..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 10:25

Ik draag die van de Primark, enige panty's die ik koop en draag. 60 of 80 den en dan in XL omdat ik heel lang ben en ze anders niet lang genoeg voor me zijn. Die zitten echt heerlijk en zijn niet kapot te krijgen. Heb nu een dunnere aan die ik toevallig nog vond en die heb ik nu al kapot getrokken :=

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:50

Plien91 schreef:
Mooie jas Frummels!
Froukje ik vind je outfit superleuk, laarsjes en riem matchen ook zo mooi :)

Qua panty's heb ik altijd die van de Hema, maat 46 want anders komt het kruis niet verder dan m'n knieën. Dat systeem qua maten mag wat mij betreft wel eens op de schop..

Thanks :) en die lengtematen slaan bij panty's idd nergens op. Al moet ik zeggen dat voor mijn gevoel de corrigerende panty's van Hema wel langer uitvallen dan de gewone

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 11:53

IMJ schreef:
xSannee schreef:

Daarom koop ik meestal 2 maten te groot. :D

Oh ik ook hoor! Alleen al omdat die dingen echt heel kort zijn _O-
Dan loop je de hele dag je kruis op te heisen.

Ik ben gewoon zo onhandig met panty's... maar rokjes en jurkjes blijven leuk -O-

Gave jas trouwens Frum!

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 12:59

Ik ben ook extreem onhandig met panty's. Heb maat 36 en had maat M gekocht van Primark en dan die anti-ladder dingen. Heb er op 1 dag 3 kapot getrokken dus die heb ik maar direct weggegooid. Heb diezelfde dag nog panty's 20 denier van de Zeeman gehaald (in maat 42-44), maar ben de hoop een beetje verloren, dus nog niet aan gehad. -O-

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:12

Meiden mag ik om tips vragen?
Ik heb zaterdag crematie van mijn opa, zou dan een zwarte broek met een witte blouse en zwart jasje kunnen? Zal van de week even foto maken.
Of een ander blousje?
Laatst bijgewerkt door Es_ther op 27-09-17 13:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:16

Panty's van Hema hmmm? Daar kan ik net met m'n grote teen in :+

Ik koop die van mij bij de ulla popken en mijn kousen met kant bij een online speciaal zaak

Annikoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:20

Ik ben ook maar 1.68, dus ik heb niet zo veel ervaring met te korte panty's :+ Dat zal wel schelen denk ik haha.

@es_ther: Allereerst sterkte voor zondag! Ik vind zwart-wit best kunnen voor een crematie. En anders kun je misschien kijken of je een blauwe blouse hebt oid? Mijn mening is dat je voor een begrafenis/crematie niet 100% zwart gekleed hoeft te zijn.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 13:21

Ik heb maat 42 en koop altijd de grootste panty's die ik vinden kan. Van de Hema heb ik gerust maat 48 of groter. Kleiner dan 48 koop ik niet want dat heeft geen zin. :') Wel irritant als je echt maat 48 hebt, laat ze die dingen gewoon groter maken.

Esther gecondoleerd.. En ik vind dat dat zeker kan.