Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SavannahNx schreef:Waarom hebben heel veel duifjes een stompje als voet? Hoe kan dat?
_Mirjam schreef:SavannahNx schreef:Waarom hebben heel veel duifjes een stompje als voet? Hoe kan dat?
Geeft niet echt een antwoord, maar wel wat ideeën erover:
https://www.nrc.nl/nieuws/2015/05/20/duiven-zonder-tenen-1497134-a61413
Captain schreef:_Karlijn schreef:Of überhaupt hondengeur. Ik vind honden heel leuk, maar ik vind ze allemaal stinken
Ik nodig je uit om onze hond te ruiken.. die ruik je dus echt niet.Behalve als ze dus wel zeiknat is. Lang leve vers vlees!
Britta31 schreef:Waarom loopt onze buurt zwerf kater 3 volle bakken met brok voorbij als hij door het kattenluik gaat om dan de plastic afvalzak te plunderen waar niets in zit?
Britta31 schreef:Waarom loopt onze buurt zwerf kater 3 volle bakken met brok voorbij als hij door het kattenluik gaat om dan de plastic afvalzak te plunderen waar niets in zit?
germie schreef:Honden stinken wel degelijk, net als paarden overigens. Elk dier heeft z'n eigen geur, maar elke natte hond stinkt. Sommige droge honden zijn acceptabel, maar allemaal ruiken of stinken ze wel meer of minder. Dat heb ik ook met paarden hoor. En iemand die met paardrijkleding in een bus stapt of gaat winkelen, bah.