Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Anoniem schreef:Ik heb inmiddels getemd. Misschien kunnen sommige mensen beter cider drinken in plaats van azijn.
Ik had in december ergens op geboden, krijg nu reactie dat ze akkoord gaat. Beter laat dan nooit zeker..
Anoniem schreef:Had kledingpakket voor baby (maat 50/56/62/68/74) verkocht. Meer dan 100 kleren en diegene had ze voor 17 euro gekocht. Gaat vervolgens piepen dat het niet netjes genoeg is en dat sommige kleren te 'gedragen' zijn. Ze heeft overal foto's van kunnen zien. Zat noppies en feetje tussen. En dan piepen dat sommige shirtjes te gedragen zijn. Op 100 kledingstukken zullen dat misschien 5 shirtjes zijn. Echt... m'n broek zakt er vanaf.
Anoniem schreef:Ja.. was er dan ook goed klaar mee. Heb d'r gezegd dat als ze winkelnieuwe kleding had verwacht, dat ze dan naar de winkel had moeten gaan met 17,50. Bijna 10 kilo aan kleding voor haast niks en dan zo'n reactie erop. Vanaf nu houd ik alles zelf qua (baby)kleding, levert alleen maar gezeur en gekken op.
Anoniem schreef:Had kledingpakket voor baby (maat 50/56/62/68/74) verkocht. Meer dan 100 kleren en diegene had ze voor 17 euro gekocht. Gaat vervolgens piepen dat het niet netjes genoeg is en dat sommige kleren te 'gedragen' zijn. Ze heeft overal foto's van kunnen zien. Zat noppies en feetje tussen. En dan piepen dat sommige shirtjes te gedragen zijn. Op 100 kledingstukken zullen dat misschien 5 shirtjes zijn. Echt... m'n broek zakt er vanaf.