MarlindeRooz schreef:Ach NS en snel, vlot en efficiënt in 1 zin?
Dat kan alleen een zin zijn met een Godwin erin.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Inoterry schreef:Een paar jaar terug was er ook een flinke stroomstoring in die regio waar zowel NS als prorail niks aan konden doen. Ook toen zaten de huishoudens ook zonder stroom.
dat tentamen zaal helemaal pikdonker Was en niemand kon komen maakte hun niets uit 

Het is wel echt bizar hoe het nu is hoor, bommelding, stroomstoring... Verzin je toch ook niet. Echt een Blue Tuesday voor de NS
de ene bus daagt niet op, de ander stopt eerst bij de verkeerde halte, dus race je daar snel heen, komt ie vervolgens toch bij de goede halte en kan je weer terug rennen.
Inoterry schreef:Oh joepie. Ik zie net dat ik straks eerst naar Leiden moet. Gezien de berichten hier geloof ik dat ik niet meer zoveel zin heb in mijn dienstje van vandaag

Tot dat +5 langzaam +10, +15 en uiteindelijk +18 werd
Jammer, overstap gemist in Leiden.
). 
Dat is ook echt vervelend op Leiden, die afstand is zo groot! Heb ook wel eens gehad dat ik op 8 stond en er toen echt 3 minuten voor vertrek omgeroepen werd dat hij van 4a (
) zou gaan, potverdorie daar stond ik dan op m'n krukken. Kon nog naar de trein z'n billen zwaaien

(overigens wel een oude foto!)
Ja met die digitale borden maakt het ook niks uit natuurlijk