Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yv_ schreef:Molenhoek: Beetje offtopic, maar kijk eens bij zooplus voor Acana of Orijen. Is ook wel duur, maar véél beter qua samenstelling en je doet er echt aanzienlijk langer mee. Real Nature ken ik niet, wel Almo Nature, daar geef ik natvoer van. Brokken blijft ze van eten en ze doet het op Acana erg goed.
Ontopic
Heeerlijk al die bestellingen! Ik mag van mezelf alleen straks nog even bij een sale kijken. En hopelijk blijft het bij kijken
Enne.. Geen kaars, uiteindelijk is Autumn Romance van GC op de brander beland. En Honey&Oatmeal op de wc.
Hoe is die [naam]? Moet ik ook nog proberen. Moet er nog heel veel van H&H proberen, maar kom elke keer weer terug op Winter Wonderland.
Roosch schreef:Jongens wat gaan jullie hard.
Von, je pakketje is geloof ik binnen, je had er je naam niet onder gezet.Ik dacht dat je er vanaf wilde, maar je wil me gewoon besmetten met jouw favo geuren!
En ik vind ze heerlijk. Heb nu de romance aan staan, die is lekker!
Las iemand die vond dat die van Yankee Candle niet lekker waren. Heb de kaarsen wel eens geroken bij een vriendin, wat is er niet zo lekker aan de melts?
estja schreef:Oké, oké, ik heb zojuist mijn eerste bestelling bij WME geplaatst.
Hebben jullie nou je zin![]()
Cerastes schreef:Ik wil ook een kastje voor mn waxmelts...
estja schreef:Mijn bestelling:
1 x Blue lagoon waxmelt 20 gram
1 x Freesia Supreme waxmelt 20 gram
1 x White tea and sage waxmelt 20 gram
1 x white tea and ginger waxmelt 20 gram
1 x Aloe vera en white lilac als Downy's 20 gram
1 x Pink peper and a touch of green mandarin waxmelt 20 gram
1 x Winter garden waxmelt 10gram
1 x Holy day Hearth waxmelt 10 gram
1 x Cranberry delight waxmelt 10 gram
En het verrassingscupje