Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ik ben niet geaccepteerd omdat ik een verhoogd risico heb op overlijden haha. Wel ironisch uiteraard 
)
Ik heb vrijdag mijn huishouden, financiële toestand en opvoeding van de kleine volledig omgegooid, om op die manier aan mezelf te werken en te groeien als vrouw en als moeder. Het is intussen maandag en tot nu toe hou ik het heel goed vol
(normaal gezien val ik na 1, maximaal 2 dagen terug in mijn oude gewoontes) vuurneon schreef:ik ben geweigerd voor een uitvaartverzekering omdat ik.... Een verhoogd risico heb op overlijden

hij heeft wel een uitgebreide knuffelbeurt gekregen hoor
Zo kan ik me wel de avond vermaken hoor
.
.
. Die kop die hij dan trekt is zo leuk

Arm beest.
Leert ie dalijk dat ie daar ook best op kan klimmen, maar in de prullenbak vind ik ook wel een goeie
Ook dat gapen komt erg bekend voor alleen dan bij de kat ipv hond
Arme beest heeft het met me te verduren af en toe
Amandavd schreef:Confession: Net een hele boze mail gestuurd naar mijn schoonzus nadat ik net een mailtje van haar kreeg over het feit dat ik haar kinderen van zes niet gefeliciteerd heb met hun verjaardag gisteren. Ja, dat klopt, ze waren zo druk met cadeautjes van andere bezig ( en die van ons want we hadden een gezamenlijk cadeau dus die was al gegeven toen wij binnen kwamen ) dat ik dacht, dat doe ik straks wel en toen ben ik het vergeten. Maar dat ze vervolgens tegen mij over manieren begint terwijl ik een boek kan schrijven over die van haar en haar kids...Nee, de bom is gebarsten.
Free2 schreef:Amandavd schreef:Confession: Net een hele boze mail gestuurd naar mijn schoonzus nadat ik net een mailtje van haar kreeg over het feit dat ik haar kinderen van zes niet gefeliciteerd heb met hun verjaardag gisteren. Ja, dat klopt, ze waren zo druk met cadeautjes van andere bezig ( en die van ons want we hadden een gezamenlijk cadeau dus die was al gegeven toen wij binnen kwamen ) dat ik dacht, dat doe ik straks wel en toen ben ik het vergeten. Maar dat ze vervolgens tegen mij over manieren begint terwijl ik een boek kan schrijven over die van haar en haar kids...Nee, de bom is gebarsten.
Confession: Dit soort verhalen vind ik altijd erg interessant/vermakelijk om te lezen en ik ben nu best wel benieuwd wat je schoonzus heeft teruggestuurd
Dus of ze is geschrokken van mijn erg boze mail, of ik krijg vanavond een boze mail terug van broerlief. Mijn zussen staan in ieder geval grotendeels aan mijn kant.