drawerlover schreef:Wat doet chocolade nou eigenlijk precies met een hond??
Ik weet wel dat een hond heeeeel veel chocola moet eten voordat het echt kwaad kan. Maar bij pure chocola gaat dat proces sneller.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bambi1995 schreef:drawerlover schreef:Wat doet chocolade nou eigenlijk precies met een hond??
Ik weet wel dat een hond heeeeel veel chocola moet eten voordat het echt kwaad kan. Maar bij pure chocola gaat dat proces sneller.
Captain schreef:Stel je geloofd in reïncarnatie (ik niet) kan je dan in je volgende leven ook veranderen van geslacht? En als je van een vrouw naar een man gaat heb je dan goed je best gedaan of wordt je gestraft omdat je naar een man veranderd? (of andersom)
Bambi1995 schreef:drawerlover schreef:Wat doet chocolade nou eigenlijk precies met een hond??
Tigress schreef:Bambi1995 schreef:Ik weet wel dat een hond heeeeel veel chocola moet eten voordat het echt kwaad kan. Maar bij pure chocola gaat dat proces sneller.
Niet helemaalSommige honden kunnen van een klein blokje al omvallen, terwijl anderen dagelijks een blokje kunnen eten bij wijze van
Zoals mijn stagebegeleidster het altijd uitlegde;
Een hond heeft een ''emmer'' die gevuld kan worden met chocolade. Wanneer deze emmer gevuld is en hij overstroomd, is het te veel geweest voor de hond en dus einde verhaal.
Hoe groot de ''emmer'' van de hond is weet je niet van tevoren. Het kan groot, maar ook heel klein zijn. Het emmertje kan zo klein zijn omdat de hond bijvoorbeeld een allergie of intolerantie heeft
wel zit er inderdaad verschil in de soorten chocolade, melk heeft weer totaal andere waarden dan pure chocolade
Tigress schreef:Nupe, een chihuahua zou bij wijze van meer op kunnen dan een duitse dog. Het is maar net hoe groot dat ''emmertje'' dus isJe weet van tevoren nooit hoe de hond op chocolade zal reageren.
Als de hond een intolerantie of allergie heeft zal het er sneller en heviger op reageren, dan maakt het formaat niks uit, en aangezien je dat van tevoren niet weet is het dus moeilijk inschatten en eigenlijk geen gewicht meer aan te hangen
Bambi1995 schreef:Tigress schreef:Klopt, maar daarom is er niet echt een pijl op te trekken
Maar uitgaande van een gezonde hond, geen allergie etc. dan zou je tabellen zoals op de vorige pagina aan kunnen houden lijkt me
Precies wat ik bedoeldeAllergie is bij alles een uitzondering
Captain schreef:Stel je geloofd in reïncarnatie (ik niet) kan je dan in je volgende leven ook veranderen van geslacht? En als je van een vrouw naar een man gaat heb je dan goed je best gedaan of wordt je gestraft omdat je naar een man veranderd? (of andersom)