Designer verslaving #1

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 15:46

Iemand nog iets gekocht bij Herve Leger?

Hele mooie Mulberry!

Wendy, ik kan je daar niet bij helpen. Ik zou zelf denk ik geen LV durven kopen 2ehands, vind dat zo moeilijk om zeker te zijn dat het een echte is (of ik moest hem van een vriendin ofzo kunnen overkopen).

Swarovski is zo mooi <3 !! Ik heb ook een armband en verder van die kleine figuurtjes die ik als kind spaarde en kreeg van m'n grootouders die nu overleden zijn, dus die zijn nu extra dierbaar.

Ben benieuwd Maaike_Melis! Ik vind Ted Baker echt super mooi dus of het nu 'designer' is of niet maakt me niet uit :+ . Maison Scotch ook, heerlijk merk <3

Heb je geïnteresseerden voor je Chanel, Iris?

Ik heb net de meest bling FitFlops ever binnen gekregen en tegenwoordig komen die ook al met een dustbag := . Ze kosten tegenwoordig ook best veel voor een teenslipper natuurlijk _O- (€135 zonder sale, heb ze uiteraard wel in de sale gekocht want daar is altijd zoveel keuze in). Heb m'n basics zo weer aangevuld maar allemaal dus categorie 'non designer'. Geld gaat naar de dieren en het huis hier nog steeds...

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:31

Mooie Swarovski spulletjes <3
Ik heb vorige maand op het vliegveld nog leuke Swarovski knopjes gehaald! Ben er ook echt gek op.

@Ine, niets gekocht bij de Herve sale. Ik heb er al 4, 1 staat te koop. Kaartjes hangen er nog aan.

Heb wel 3 paar Reebok sneakers gekocht voor m'n werk. Die lopen zo lekker! En Zalando had mooie prijsjes in de sale.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:39

miesie schreef:
Mooie Swarovski spulletjes <3
Ik heb vorige maand op het vliegveld nog leuke Swarovski knopjes gehaald! Ben er ook echt gek op.

@Ine, niets gekocht bij de Herve sale. Ik heb er al 4, 1 staat te koop. Kaartjes hangen er nog aan.

Heb wel 3 paar Reebok sneakers gekocht voor m'n werk. Die lopen zo lekker! En Zalando had mooie prijsjes in de sale.

Lopen die ook lekker ja? Ik heb ondertussen m'n tweede paar skechers gekocht om die reden, alleen is het moeilijk vind ik om daar mooie van te vinden!

NYC2B

Re: Designer verslaving #1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-17 20:17

@ine

Ja heb m'n chanel en choo's verkocht :D
Heb nu een pre order gedaan voor een Gucci shirt, wel mannen maat S maar ach :Y)

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 22:57

@Ine, had nog nooit Reeboks gehad. Maar zijn echt de lekkerste schoenen ever! Ik heb de pearlized.
Correctie trouwens, 4 paar, maar m'n eerste had ik al vorige maand gekocht.
Afbeelding

@Iris, wat fijn dat je schoenen en tas verkocht zijn! Tas is ook nog snel gegaan :D

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 23:04

Oh die zijn erg tof ja! :D Goed om te onthouden voor wanneer m'n Skechers weer 'op' zijn (of ik de geldpest heb en perse iets wil kopen :P ).

Super fijn Iris! Is weer een mooi budget om andere leuke dingen mee te kopen.

Dit zijn trouwens m'n FitFlops, zo sparkly :+ (met onze tuintafel als tijdelijke eetkamertafel := )

Afbeelding

Afbeelding

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 12:17

Weet iemand wanneer de sale weer begint in Londen en Parijs?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 16:48

28 juni tot 1aug

En 10 jan tot 20 februari

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-17 16:51

Jennyj01 schreef:
28 juni tot 1aug

En 10 jan tot 20 februari

Bedankt!

mazarmalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 23:59

Heeft iemand deze Louis Vuitton sjaal? Heb hem al tijdje op het oog en ben van plan aan te schaffen... enige waar ik nog over twijfel is de grootte, want is best een kleine sjaal volgensmij, moet nog even kijken hoe ik dat ga combineren, maar de kleur vind ik zo mooi en maakt echt je outfit.

http://eu.louisvuitton.com/eng-e1/produ ... 057#M70509

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-17 08:58

mazarmalover schreef:
Heeft iemand deze Louis Vuitton sjaal? Heb hem al tijdje op het oog en ben van plan aan te schaffen... enige waar ik nog over twijfel is de grootte, want is best een kleine sjaal volgensmij, moet nog even kijken hoe ik dat ga combineren, maar de kleur vind ik zo mooi en maakt echt je outfit.

http://eu.louisvuitton.com/eng-e1/produ ... 057#M70509

Ik wil die ook nog erg graag! Het is niet echt een sjaal maar meer voor de sier geloof ik. Anders moet je even de afmetingen bekijken en voor jezelf meten of je het groot genoeg vind!

En natuurlijk passen in de LV shop

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 16:51

Ik kom mij even voorzichtig melden. Zat al een tijdje naar MK tassen te kijken, maar nu in Bataviastad toch eindelijk mijn eerste gekocht. Afbeelding

Ben er heel blij mee! Mijn eerste designer tas/item. Heb verder wel Dior/Chanel make up maar vind dat niet helemaal tellen haha.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-17 17:36

Gefeliciteerd!! En welkom :D

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 19:48

Danku! Ik kon hem echt niet laten liggen voor die prijs :))

mazarmalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 20:00

Mooie en tijdloze tas! Heel stijlvol! En welkom haha

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 18:38

Ik wil gucci schoentjes <3
Maar zo vreselijk duur amai. Is de kwaliteit wel goed? Ik ga er zeker twee tot vier uur per dag echt mee wandelen, soms ook off road :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 19:44

xMereltje schreef:
Maar zo vreselijk duur amai. Is de kwaliteit wel goed? Ik ga er zeker twee tot vier uur per dag echt mee wandelen, soms ook off road :=

Schoentjes of schoenen? Loafers zijn niet om wandeltochten te maken en sneakers ook niet, imo :').

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 19:49

Ja de sneakers bedoel ik :))
Ik weet niet, ik ben niks anders dan sneakers gewend. Ik heb gemerkt dat als de sneaker stevig is, je er heel veel plezier van kan hebben met het wandelen.

Het zijn de ace sneakers om precies te zijn (gewoon de basic), maar volgens mij zijn ze alweer buiten het seizoen? Ik kan maar een winkel vinden die ze nog zéér beperkt in voorraad heeft. Worden ze nog bijgemaakt? Hoe zit dat bij designer artikelen? Heb ik nu pech? :+

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:04

Ik had Gucci sneakers en daar liep ik veel op. En hebben t gewoon netjes volgehouden.

Ine23

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:39

Gefeliciteerd met je aankoop __Sannne, ga je veel plezier van hebben! :D

Ik ben in Jersey (Brits eiland) en twijfelde tussen het aanschaffen van een Mulberry of Ted Baker. Aangezien die laatste beduidend goedkoper is en ik momenteel toch teveel geld uitgeef, was ik maar ál te blij dat ze deze hadden liggen... ben zo verliefd <3 Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-17 20:44

Oh die is inderdaad erg mooi ine23! <3

Ik ga volgende week naar Italië... Baal zo dat ik eigenlijk geen geld heb om what moois te kopen. Misschien vriendje maar heel lief aankijken _O-

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-17 21:19

Wow! Wat een prachtige tas zeg!!

Ik ben druk aan het zoeken naar een tweedehands LV shawl, de blauwe denim monogram maar zelfs tweedehands vragen ze de hoofdprijs, scheelt vaak maar €60 van de nieuwprijs :\

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 08:58

Hele mooie tas Ine! <3

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 10:19

xMereltje schreef:

Voor echte wandeltochten gebruik ik mijn Gucci's niet. Wel voor dagje shoppen of "gewoon" gebruik.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 15:51

Mooie tas!

Ik ben een dagje in Rotterdam, maar daar is echt niks leuks te winkelen.. :+ (of ik kijk gewoon niet goed..)
Wel 2 winkels gevonden met dure merken, maar die hadden vrij weinig.