tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 20:28

Ja, ze konden het samen echt wel heel erg goed vinden en zien elkaar ook regelmatig bij het karten. En die opmerking is een goeie _O-

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 21:10

Mijn zwager heeft mijn trailer geleend voor een groot evenement, die kwam hij vandaag terug brengen met bedankje. :=
Afbeelding

_classic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 23:40

Ik lees al een tijdje mee en ik vroeg me af of ik iemand misschien mag pb'en over beschadigd vertrouwen en onzekerheden etc. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 08:57

Tijdje afwezig geweest ivm een heeeel leuk weekendje engeland, maat dat gifje van die tandenborstel.... Raap me op hoor _O-

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:36

Lekker hoor Renske :P

Dat is fijn Dreamer :D
Was je met je (ex)vriend?

Hier gaat het hartstikke goed :)
Heb sinds zaterdag twee kittens in huis :)
Ben echt super blij met ze en het voelt gelijk minder leeg in huis :)

Aankomende vrijdag ga ik nogal onverwachts kijken bij een koopwoning.
Heel spannend allemaal, maar heb er echt zin in :D

Hoe gaat het met jullie?

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:50

Wat leuk Renske :)

Esmee, ouders weten niet altijd het beste. Mijn moeder denkt soms nog dat mijn ex de liefde van mijn leven is, terwijl ik daar helemaal anders over denk.

Daphara, blokkeer die vent op je mail ook. Je frustreert je er duidelijk alleen maar aan en het wind je op. Niet veel goeds dus, blokkeren die handel. Vertoont hij dan nog stalkerig gedrag? Naar de politie.

Hier gaat het heel goed, gisteren hele leuke daguitstap gehad met mijn nieuwe vriend naar Brussel, heel erg van genoten <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 17:58

Haha nee dat niet, ik was een weekendje mee Polo spelen met een vriendin die daar woont en ik op vakantie ontmoet heb :D

Fijn die positieve berichten Lieszje en CalipsoLover :D

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:04

Klinkt leuk Dreamer :D

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:05

Klinkt erg leuk Dreamer! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:09

Jazeker, het was supergaaf! :)) Alleen wel m'n pols gekneusd, ik was iets te fanatiek :')
Off-topic, maar zal jullie één fototje laten zien! :D

Afbeelding

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:12

Waar je ook bent, je hebt altijd een wit paard _O-

Fijn dat het hier redelijk gaat met iedereen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:14

Diertjec schreef:
Waar je ook bent, je hebt altijd een wit paard _O-

Ja... Ik kan dat niet eens ontkennen als ik er zo over na denk inderdaad :+ _O-
Schale troost, m'n paard van de eerste les was een vos :P

Maar met mij en m'n ex gaat het ook heel goed! Hij was afgelopen weekend jarig, dus gister even langs geweest en z'n cadeautje gegeven :)

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 18:15

Oh wat leuk! En super gave laarzen heb je <3

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:39

Dat gifje was echt hilarisch :'), dat er de moeite voor genomen is.

Lieszje: We verwachten natuurlijk wel pluisbollen foto's na een vermelding van kittens in huis. O:) Succes nog bij het kijken van koopwoning.

Dreamer: Gave foto! Geweldig rood setje incl. laarzen.

Hier alles "rustig" vakantie is bijna voorbij en paard is door fysio goedgekeurd dat ik zelf ook weer meer mag rijden (werd nu getraind door stalgenoot omdat ik niet zo handig ben). Voor de rest werkt het weer nu een beetje tegen, heb nog 3 stoelen te verven en moet aan nog wat goede pellets komen voor mijn kast to be.
Ik merk dat ik nu na 2 weken vakantie (waar genoeg rare dingen ook in waren) nu wel meer rust in mijn hoofd heb, maar wel lichamelijk nog heel moe ben. Totaal geen contact meer gehad met ex en enige wat ik nog wil is minimaal 1 van de 2 concertkaarten van mij die nog bij hem liggen. Ben benieuwd of ik het krijg, maar wil er niet over mailen/bellen/appen.
Over iets meer dan 2 weken kan ik eindelijk gaan klussen in mijn huisje, ergens heel erg zin in, maar ergens kijk er ik ook wel tegen op.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 19:46

Vooruit dan maar :P
Namen staan nog niet vast :')
Maar denk dat de zwarte (poes) Phoenix gaan heten en de grijze (vermoedelijk kater) Dexter.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Fijn miss_lizje!
Rust in je hoofd is heel belangrijk :)
Hoop dat je het concertkaartje zonder gedoe van hem krijgt..

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:14

Awwww wat een pluizebollies! <3

Ik hoop t ook Lieszje, het kan ook kwaadschiks/achterbaks maar daar wil ik mij niet tot verlagen
Spoiler:
(Weet zijn wachtwoord van zijn email)
.
Anyway, als hij moeilijk gaat doen kan hij die kaartjes steken waar de zon niet schijt en zal hij waarschijnlijk nog meer credits bij zijn "vrienden" verliezen.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:19

Oooh zie nou pas in welk topic ik het heb gepost. :')
Moest eigenlijk in het afval topic. _O-

Ik zie zondag de man weer wie ik laatst heb ontmoet, en volgende week ga ik een dagje naar hem toe.
Ben echt benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. :)

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 20:35

Zijn af en toe wel twee terroristen hoor :')
Maar ook heel vermakelijk :)

Goede instelling!
Is jammer van het concert dan, maar verlagen tot zijn niveau zou ik ook echt niet doen..

Ach chocolade mag hier ook gedeeld worden hoor Renske :')
Ben ook benieuwd, klinkt leuk :D

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:36

Chocolade is ook wel een beetje troostvoer toch? O:)

Ben wel bang dat het dadelijk allemaal veel te snel gaat.
Hij woont aan de andere kant van NL, dus afspreken enzo is ook wel een dingetje.
Ik wordt volgende maand 30 en wordt er ook niet jonger op. :+

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:53

Gaaf Dreamer!

Lieszje, wat een schatjes! <3

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 21:54

Ja toch :P
Gewoon kijken hoe het loopt toch :)

Haha ja als ze slapen wel Esmee :')
Heb mijn handen wel vol aan ze soms, maar ze zijn het waard <3

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 22:59

Zoals verwacht heeft Ex-date nu weer een boze bui. Ik heb zijn mail geblokkeerd, had hem al geblokkeerd als contact in mijn iPhone, zodat hij niet kon bellen of sms-en, al geblokkeerd op Whats-app en ondertussen al twee Facebook accounts van hem geblokkeerd.

Nu heeft hij dus weer een nieuw FB account aangemaakt en via dat account mij weer een vriendschapsverzoek en een berichtverzoek via messenger gestuurd.

Weer een hele lap tekst met het dreigement dat hij hier aan de deur komt als ik niet ga reageren.

Nu dus ook het 3e FB account geblokkeerd en mijn instellingen gewijzigd dat alleen vrienden van vrienden mij op FB kunnen vinden.

Ik heb dus de politie gebeld en die zei (zoals verwacht) dat ze niets kunnen doen tot hij daadwerkelijk voor de deur staat. Dan moet ik dan gewoon even moet bellen... jaja, mijn vertrouwen in wat de politie kan/wil doen, is gewoon gegrond.
Ik parkeer mijn auto nu dus weer een straat verderop en heb weer alle (verduisterende) gordijnen dicht.

Ik ga maar eens een deurbel met camera kopen, weet iemand een goed merk? Ik heb die wel eens voorbij zien komen op de reclame, maar weet het merk niet meer.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 23:38

Daphara schreef:
Zoals verwacht heeft Ex-date nu weer een boze bui. Ik heb zijn mail geblokkeerd, had hem al geblokkeerd als contact in mijn iPhone, zodat hij niet kon bellen of sms-en, al geblokkeerd op Whats-app en ondertussen al twee Facebook accounts van hem geblokkeerd.

Nu heeft hij dus weer een nieuw FB account aangemaakt en via dat account mij weer een vriendschapsverzoek en een berichtverzoek via messenger gestuurd.

Weer een hele lap tekst met het dreigement dat hij hier aan de deur komt als ik niet ga reageren.

Nu dus ook het 3e FB account geblokkeerd en mijn instellingen gewijzigd dat alleen vrienden van vrienden mij op FB kunnen vinden.

Ik heb dus de politie gebeld en die zei (zoals verwacht) dat ze niets kunnen doen tot hij daadwerkelijk voor de deur staat. Dan moet ik dan gewoon even moet bellen... jaja, mijn vertrouwen in wat de politie kan/wil doen, is gewoon gegrond.
Ik parkeer mijn auto nu dus weer een straat verderop en heb weer alle (verduisterende) gordijnen dicht.

Ik ga maar eens een deurbel met camera kopen, weet iemand een goed merk? Ik heb die wel eens voorbij zien komen op de reclame, maar weet het merk niet meer.

Heftig dit.. Echt heel heftig.. Sterkte en succes ermee. Maar je komt over als best sterk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 23:41

Is dreigen niet al strafbaar?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-18 01:41

Resistance schreef:
Is dreigen niet al strafbaar?

Dreigen om hier aan de deur te komen niet. Het onuitgesproken dreigement is wat het beangstigend maakt voor mij.

SavannahNx schreef:
Daphara schreef:

Heftig dit.. Echt heel heftig.. Sterkte en succes ermee. Maar je komt over als best sterk.

Ik ben sterk, maar helaas ook weer bang nu. Hij draait echt totaal door.

Als laatste red poging heb ik nu op mijn eigen Facebook mijn naam gewijzigd (en alle zwaarste privacy instellingen er op gezet) en een tweede account met mijn oude naam aangemaakt. Vanuit dat tweede account heb ik nu contact gezocht met zijn schoonzus en het verhaal uitgelegd, met de vraag of zij als familie alsjeblieft met hem willen gaan praten om dit te laten stoppen. Ik heb aangeboden alle berichtgeving door te sturen, van de sms-jes, app-jes, mails, voicemail en het opgenomen telefoongesprek waar hij ook ongelofelijk tegen mijn moeder tekeer ging.

Ik hoop dat zijn familie hem aan zijn verstand wil/kan brengen dat hij met dit moet stoppen.

Ik heb een smart deurbel met camera besteld en die wil ik zo snel mogelijk installeren als die binnen is.

De volgende stap, als dit niet ophoudt, wordt een contactverbod laten opleggen...