Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marie_Anne schreef:Even hier spuien hoor, vandaag zou mijn Portapuzzle afgeleverd worden, maar dat waardeloze DPD heeft het teruggestuurd, omdat het adres onbekend zou zijn. Dat is onzin, het adres klopt gewoon. Maar de straat is opengebroken, dus ik denk dat de bezorger gewoon geen zin had om een stukje te lopen.
Misschien heel kinderachtig, maar ik ben echt zo teleurgesteld als een zesjarige wiens verjaardagsfeestje niet door gaat. Ik zit al twee weken in mijn eentje thuis en ik had me hier echt op verheugd![]()
Ik heb nu DPD de boze mail gestuurd en de verzender ook gemaild. Maar het zal dan wel opnieuw moeten, duurt weer een paar dagen en dan is het maar de vraag of het de volgende keer wel aankomt...
Morgen komen er 4 puzzels die ik eigenlijk niet kwijt kan zonder dat ding....
Oke, klaagmodus weer uit!
_Laura_ schreef:Ik ga morgen naar mijn ouders toe en mijn moeder heeft deze alvast voor me gekochtZin in! Maar die lucht wordt wel lastig denk ik
![]()
[ Afbeelding ]
MaiNat schreef:_Laura_ schreef:Ik ga morgen naar mijn ouders toe en mijn moeder heeft deze alvast voor me gekochtZin in! Maar die lucht wordt wel lastig denk ik
![]()
[ Afbeelding ]
Ohhhhhh dat is een puzzel voor gevorderdenIk heb hem gemaakt, omdat ik niet wilde opgeven. Maar wat een ingewikkelde puzzel zeg!