Ik ook. Veel classier. Ik vind al die glimmende stofjes ontzettend ordinair (maar die mening heb ik al eerder geventileerd) ogen, hoe duur die jurken ook zijn. Voor mij dus sowieso een redelijk matte jurk, eventueel met kant.
Ik vind wel dat je - als je een bepaald type bent - er snel tuttig of suf uit gaat zien van een kanten jurk.
Ik had een jurk aan die deels kant deel tafzijde was, die was niet zo glimmend, maar alles wat zijde is of zijde lijkt gaat me al gauw te ver. Mijn keus was dan ook Kant en of tule
Satijn en tafzijde ja, die laatste vind ik eigenlijk standaard lelijk en alleen echt goede satijn vind ik mooi. Maar dan nog zal ik het never nooit ooit dragen
Anoniem
Geplaatst: 01-02-16 18:05
Ik kijk nu syttd: The big day. Een tijd terug zag ik dat ook met een meisje waarvan je denkt, hoe kan een man die meid leuk vinden? Wat een rare, verwende, over het paard getilde meiden zitten er tussen zeg
Edit: 16 bruidsmeisjes, wtf
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 01-02-16 21:11
Ik vind I Found The Gown ook een leuk programma. Verbaas me altijd over de goedkope prijzen Maar jammer genoeg zijn er al even geen nieuwe seizoenen van gemaakt