Secret Santa Surprise

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xSwanHeart

Re: Secret Santa Surprise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:03

Ik vind het juist wel leuk dat het nu niet allemaal in 1 dag voorbij is :j

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-15 12:03

Das niet haalbaar. Daarom kiezen we voor een week. Sommige mensen zijn nu al druk en kunnen maar 1 dag die week. Hoe wil je met 60 man 1 dag gaan prikken dat iedereen kan. Vandaar dat we voor een wat ruimere tijd hebben gekozen

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:04

Rudina schreef:
Stilte voor de storm? :+

Misschien is het trouwens een idee om volgend jaar alle pakketten op een dag te versturen? Als er ruim op tijd aangegeven wordt welke dag dit is lijkt het mij dat dit geen problemen moet opleveren?
Ik ben nu bijvoorbeeld bang dat ik mijn pakket mis loop en het bij een verkeerde buur terecht komt.
Als er dan 1 afgesproken dag is kan iedereen gewoon zijn pakket de volgende dag thuis verwachten en daar rekening mee houden? :)

Bleek vorig jaar helaas niet haalbaar, hebben we wel naar gekeken als ik het goed heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:06

Snap Rudina wel , al heb ik 2 prima buurmannen en een computer zaak tegenover me. Ben ook bang mis te lopen , maar is ook wel weer de spanning van ohhh wanneer komt ie!. Maar dan wacht je en opeens komt ie bijvoorbeeld zaterdag pas..

Is het geen idee als er iemand vrijwillig de t&t verwerkt en de SS tenminste een dag geeft?

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:09

Het heeft inderdaad wel weer iets dat hier nu een week lang allemaal leuke pakketjes voorbij komen, op een dag zou het in het topic natuurlijk ook weer onoverzichtelijk worden.

Vind het alleen persoonlijk wat vervelend dat je niet weet welke dag het nou precies komt, zijn hier onlangs wat vervelende dingen gebeurd met pakketpost.
Maar ik las dat sommige gewoon een briefje deden ophangen? Misschien is dat ook wel een idee voor mij, zou ik dan gewoon kunnen aangeven dat ze het pakket bij het postkantoor kunnen afleveren? Dit is voor mij 50m wandelen en voelt wat vertrouwder dan bepaalde buren. :)

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:11

Dat wil ik volgend jaar best doen ;) maar dan moet er niet in het topic geroepen worden als je verzonden hebt wil ik best 1x per dag in de avond melden voor wie de pakketten verzonden zijn.

Wil de gene die voor Rudina het pakket maakt zich bij mij melden als het verzonden is?

Dan geef ik dat door

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:24

+:)+ klinkt als een goede oplossing Ynske

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:31

*\o/* Ik heb ook een pakket!!! *\o/*
Oh my.... *\%/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:33

*\o/*

Ik blijf wachten, moet boodschappen doen maar wil hem ook niet missen eigenlijk :')

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:36

Oh my... ik lees nu het bijbehorende gedicht.
Zelfs mijn fiets wordt niet met rust gelaten :P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:37

Komt de postbode niet op een vaste tijd bij jou Rebecca? Mijne komt altijd tussen 9-11

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:39

Woon hier een half jaar en in die tijd niks besteld , oude adres kende ik de man wel en daar wist ik de tijden ook

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:44

Lief voorstel Ynsek! :)

Bij ons is het doorgaans in de middag dat de postbode komt maar maken het ook wel eens mee dat ze of heel vroeg of laat komen.
Zaterdag stond DHL mega vroeg voor de deur, wij lagen beide nog in bed haha

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:49

Hier komen ze normaal rond half 1 maar nu met een ander pakketje pas na half 3. Dus ga zo maar even snel boodschappen doen want krijg zowiezo 2 mensen aan de deur _O-

Er wordt een tas opgehaald wat verdeeld wordt onder kerstpakketten in onze gemeente en 1 bestelling.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:51

Afbeelding
Zo kwam ie binnen :D

Afbeelding
En zo toen ik hem openmaakte :D

Afbeelding
Goed geschreven gedicht :D

Afbeelding
Alle cadeau's :D

Afbeelding
Incl. een wortel voor Athos <3

Afbeelding
Alles uitgepakt :D

toen ben ik nogmaals het gedicht gaan lezen en hierbij:

x_spekkie_x schreef:
Ik hoop dat diegene die mijn lootje heeft het pakket op tijd verstuurt :o Grote kans dat ik op vrijdag niet meer op mijn opgegeven adres aanwezig ben tot na de kerst in verband met vakantie en de feestdagen.

Ik heb ook enthousiast geshopt voor mijn lootje en ik wil ook niet teveel verklappen behalve dan dat ik er best veel lol in had :D

Ik wou je eerst PB'en, maar dacht toen: nee ik doe het anders :D

Ben jij mijn Secret Santa? :D
Ik heb geweldig leuke cadeau's gekregen!
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 16-12-15 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 12:53

Hop weg dan haha , ik woon op loopafstand van de winkels maar op de 1 of andere manier blijf ik altijd langer weg..

Ik paat het over me heen komen , krijg vanzelf briefje in de deur als ik hem mis :)

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:03

Rebecca schreef:
Woon hier een half jaar en in die tijd niks besteld , oude adres kende ik de man wel en daar wist ik de tijden ook

Hmm... lastig!
Ach, een briefje door de bus is ook handig toch? :)
Dan weet je dat ze de volgende dag komen (en kan je de tijden checken toch?)

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:14

Maar als je een briefje door de bus krijgt met code, kan je dan eigenlijk ook zien waar het pakket vandaan komt? -O-

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:21

xFioon schreef:
Maar als je een briefje door de bus krijgt met code, kan je dan eigenlijk ook zien waar het pakket vandaan komt? -O-

Volgens mij krijg je enkel dat ze bij je langs zijn geweest en waar ze het afgegeven hebben

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:22

Volgens mij zetten ze dat er alleen bij als het een bedrijf is.
Ik heb sowieso geen afzender op mijn pakket gezet, wil 't natuurlijk niet te makkelijk maken :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:37

Het topic was ontstipt...

Maargoed. Als alles meezit gaat het vandaag op de post!!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:40

Ik lig op de bank uit te zieken, en natuurlijk te wachten of er vandaag een pakketje komt! Vind het zo leuk om iedereen hier enthousiast te zien over hun pakket. Ben benieuwd wanneer mijn SS zich hier meldt :j

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:42

Ja!! hij is binnen!
Eerst zoonlief maar eten geven, die denkt dat hij gelijk verhongerd als hij niet gelijk eten krijgt wanneer hij honger heeft. (en zelf eten)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 13:44

MerleSimone schreef:
Ik lig op de bank uit te zieken, en natuurlijk te wachten of er vandaag een pakketje komt! Vind het zo leuk om iedereen hier enthousiast te zien over hun pakket. Ben benieuwd wanneer mijn SS zich hier meldt :j

Beterschap :(:)

Volgens postnl komt er nog geen pakketje mijn kant op dus ik ga er vanuit dat hij vandaag niet komt :)

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-15 14:06

ik ben ook zooo benieuwd naar mijn pakket :D zeker nu ik al die dozen voorbij zie komen!! en mijn doos al weg is en geraden!! wel vet knap dat suuskipje mijn vage hints heeft ontrafeld :Y)