Er komt gewoon een megabui aan!!! Over een uurtje is er heel veel regen. Zou me dus niet verbazen als er ook onweer in zit. Paardje gaat zo dan maar lekker naar binnen...
Er komt gewoon een megabui aan!!! Over een uurtje is er heel veel regen. Zou me dus niet verbazen als er ook onweer in zit. Paardje gaat zo dan maar lekker naar binnen...
Niet blij mee
En dat terwijl het weer bericht aangeeft dat hier hooguit 1 mm valt.
Het is hier vies nat. Waait bijna niet dus de regen komt loodrecht naar beneden. Echt weer om je te verstoppen in je bed.
Pandora2
Geplaatst: 11-10-14 13:31
Hier ook met tussenpozen plensbuien Ga straks een grote baal stro op mijn aanhangwagentje halen....zal toch maar een dekzeil meenemen
quartel
Geplaatst: 11-10-14 13:34
Ook hier vanmorgen redelijk lekker weer...... Maar vanaf half twee zo een beetje alleen maar regen.......en van die regen die ook lekker blijft hangen een aantal uur vrees ik. Jammer....maar op een keer zullen we er toch aan moeten geloven denk ik.
Hier is het sinds een uur of 12:30 aan het regenen. Gelukkig had ik gezien dat het er aan zat te komen en heb ik lekker mijn paardje op tijd binnen gehaald. Het lijkt nu bijna over te zijn.
Toch fijn dat ze dit helemaal niet hadden voorspeld.
Overigens... morgen kan het ook zo gaan. Ik hoop het niet, maar het kan wel! Maandag zou het veel regen zijn... We zullen zien...