amoj schreef:Oke, thx!
Welke pannen hebben jullie? Hebben jullie duurdere merken (bk bijvoorbeeld...) of gewoon merkloos en doen die het (net zo) goed?
Ik heb Ikea en krijgertjes.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Balen..

. Privacyy yaay kan ik (als ik durf ) naakt rondlopen
, nu nog planten etc en de rozen moeten weg. De bloembakplanten eruit , alle steentjes eruit en laat de natuur maar gaan
)
een verhuistopic.
Het is echt maar een mini plekje, dus wat betreft kasten en opbergruimte zullen we nog even creatief moeten zijn.
san4nie schreef:Dankjewel Mandyy! Nou, ik weet niet zeker of ze echt willen wachten. Maar moet het IB60 formulier nog opgestuurd krijgen, en dan die nog naar hun sturen. De mevrouw aan de telefoon was heel vriendelijke en behulpzaam, ze zei dat dat allemaal wel goed zou komen, dus daar heb ik vertrouwen in. Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan, anders kan hondje altijd nog bij mij komen logeren.![]()
Een bed heb ik al, niet extreem hoog, maar er past wel wat onder. Of er voor een kledingkast uberhaupt ruimte is, wordt proppen denk ik? Ik heb een erg slecht ruimtelijk inzicht. Maar er moet vast iets in passen. Ik had inderdaad zelf ook al bedacht om alle ruimte die er is, ook in de hoogte goed te gebruiken. Gelukkig kan ik eerst ook nog een hele hoop bij m'n ouders laten staan.