Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SweetVanille schreef:Kan iemand de codes op Agradi nog combineren? Weet er nu 3, kon ze gister tegelijkertijd gebruiken, nu krijg ik een melding dat ik er maar 1 kan gebruiken...
ratjelover schreef:SweetVanille schreef:Kan iemand de codes op Agradi nog combineren? Weet er nu 3, kon ze gister tegelijkertijd gebruiken, nu krijg ik een melding dat ik er maar 1 kan gebruiken...
Staan er wel een aantal in het topic. Ik gebruik [knip] maar doe er nooit meerdere tegelijk omdat ik dacht dat je er maar 1 kon gebruiken
Winged schreef:Mocht iemand nog geen lid zijn van Woolsocks (uitleg: https://despaarpodcast.nl/woolsocks-review/)
Ik heb een aantal giftcards van 10 euro om te delen. Vervaldatum is 31 december.
Action 1x
Bol 3x
Albert Heijn 1x
Hema 2x
Bij interesse mag je mij pb-en
Roosch schreef:Winged schreef:Mocht iemand nog geen lid zijn van Woolsocks (uitleg: https://despaarpodcast.nl/woolsocks-review/)
Ik heb een aantal giftcards van 10 euro om te delen. Vervaldatum is 31 december.
Action 1x
Bol 3x
Albert Heijn 1x
Hema 2x
Bij interesse mag je mij pb-en
In navolging hierop heb ik in de aanbieding;
3x een jumbo cadeaukaart
1x een bol cadeaukaart
1x aan AH cadeaukaart
Twv 10 euro
Lees even goed hoe het werkt, het is een cashbackwebsite waarbij je bankrekening uitgelezen wordt qua transacties.
Mocht ik iemand blij kunnen maken met deze hierboven stuur dan gerust een pb (1 pp).
Roosch schreef:Roosch schreef:
In navolging hierop heb ik in de aanbieding;
3x een jumbo cadeaukaart
1x een bol cadeaukaart
1x aan AH cadeaukaart
Twv 10 euro
Lees even goed hoe het werkt, het is een cashbackwebsite waarbij je bankrekening uitgelezen wordt qua transacties.
Mocht ik iemand blij kunnen maken met deze hierboven stuur dan gerust een pb (1 pp).
Als iemand een bon van me heeft ontvangen wil die hem dan ook claimen zodat ie uit m'n overzicht is?
Dank trouwens Winged, ik ben d'r nu helemaal fanatiek mee.
Suzanne F. schreef:Mandyy schreef:Klinkt super leuk! Ik ga als ik van de week tijd heb nog even uitzoeken wat het risico/nadeel is van je bankrekening koppelen. Dat voelt toch niet 100% goed nog.
Nee voor mij ook niet. Ik ben heus niet extreem met privacydingen maar dit gaat toch wel iets te ver voor mij.
Roosch schreef:Oh dat geeft niks hoor, het loopt geen storm.volgens mij heb je de keuze tussen bankrekening koppelen en via telefoonnummer bevestigen maar ik heb dat stukje nog niet helemaal helder.
Snap de posts hierboven ook. Ik heb me d'r op ingelezen en heb niks raars gevonden. Daarnaast weet de halve wereld dat ik een gat in m'n hand heb dus dan kan dit er nog wel bij.
Ontopic: ik had vandaag nog een kortingscode voor wijn maar dat was dan weer niet geldig op afgeprijsde wijnen.denk je een goede deal te hebben..
Roosch schreef:Goeie vraag. Ik zag wel staan dat als twee anderen zich aanmelden je 25 euro krijgt maar das volgens mij een andere route dan die cadeaubon. Die kan ik maar eenmalig weggeven per bon.
De ene link krijg ik deze tekst:
Meld je ook aan bij Woolsocks
Hoi, ik bespaar geld met Woolsocks, een app met meerdere manieren om te besparen en slim met je geld om te gaan.
Ik weet zeker dat je dit niet wilt missen!
- Download eerst de app
- Klik op mijn link en meld je aan
- Ontvang direct tot €5 cashback
- Begin met geld besparen op je online en in-store aankopen, giftcards en meer!
https://woolsocks.page.link/kTUv
En de andere route is dan een cadeaubon maar of wij dan voordeel krijgen is me nog niet bekend. Stuur gerust een berichtje voor de bon!
Ik ben nog aan het uitzoeken hoe alles werkt maar hey als ik dan naar de winkel ga en ik krijg gelijk geld terug word ik wel blij.
Marcella schreef:Ik zit nog steeds te wachten op mijn 25 euro dus geloof er niks meer van.