Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 22:11

Targaryen schreef:
Emmaa_ schreef:
Achteraf waren rokjes niet zo'n goed idee omdat mijn bovenbenen tegen elkaar schuren en ik daar nogal pijnlijke plekjes van kan krijgen.

Nu dit toch genoemd wordt: heeft iemand hier dé gouden tip voor? :\

Zo'n strak corrigerend broekje doe ik er vaak onder aan. En met te korte shortjes je benen insmeren met bio olie/ baby olie/ zonne olie. Dan schuurt het niet meer zo :)

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:19

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:32

Ik heb echt huge benen/billen en draag heel vaak maxi-jurken of -rokken. Krijg bijna altijd wel een compliment over mijn outfits haha. Zou niet weten waarom het niet kan, en het bedekt meer dan dat het onthult ;)

Zie de foto van Wehkamp zelf voor een outfit idee natuurlijk haha. Ik draag zelf gewoon mooie sandaaltjes eronder of lage All Stars. En erboven een hemdje of een (losser) shirtje.

Zie ook Lookbook > http://lookbook.nu/search?q=maxiskirt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:42

Oke thanks dan ga ik hem denk ik toch maar bestellen!
Heb wel een leuk wijd hemdje die ik erop kan doen. :j

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:43

Morgen mn laatste(pww) schooldag en uitschool lekker shoppen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:52

Ik probeer te bestellen op wehkamp maar dan krijg ik dit:
Op dit moment is het voor jou niet mogelijk deze bestelling na ontvangst te betalen. Om de bestelling snel in huis te hebben vragen we je het volledige bedrag van € 35.90 vooruit te betalen.

Hoe komt dit?

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:55

_mexx_lady_ schreef:
Even een vraagje.. zo een jeans met een laag kruis, van boven breed en van onder meer naar het skinny toe. Hoe heten die dingen ook alweer? Heb al op boyfriend jeans gezocht maar daarop krijg ik niet wat ik zoek

Boyfriend chino (:

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-14 23:56

Rebeccaa schreef:
jazeker, zoiets:
[ Afbeelding ]

Van welke site heb je die?
Die vind ik echt supèèèr mooi :)

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 07:42

Believe schreef:
Op dit moment is het voor jou niet mogelijk deze bestelling na ontvangst te betalen. Om de bestelling snel in huis te hebben vragen we je het volledige bedrag van € 35.90 vooruit te betalen.

Hoe komt dit?

Ben je al langer klant bij wehkamp? Of heb je schulden? Bij sommige bedrijven moet je minstens een half jaar of een jaar klant zijn, voordat je op rekening mag kopen. Daarnaast voeren sommige bedrijven een kredietcheck uit. Als je bvb een vermelding heb bij het BKR, kan het zijn dat je ook enkel vooraf kunt betalen ;)

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 10:48

Maxi jurken en rokken kunnen inderdaad heel mooi staan bij mensen met een bredere onderkant. Maar als je er ook nog een wijder shirt op doet, kan het heel 'massief' worden, dus zorg dat je wel bv. je taille benadrukt :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:12

xSwanHeart schreef:
Believe schreef:

Hoe komt dit?

Ben je al langer klant bij wehkamp? Of heb je schulden? Bij sommige bedrijven moet je minstens een half jaar of een jaar klant zijn, voordat je op rekening mag kopen. Daarnaast voeren sommige bedrijven een kredietcheck uit. Als je bvb een vermelding heb bij het BKR, kan het zijn dat je ook enkel vooraf kunt betalen ;)

Jep, bovenstaande :j of het kan zijn dat jou adres en postcode berucht is. Wat wil zeggen dat misschien een vorige bewoner veel schulden heeft gemaakt waardoor jouw adres op een zwarte lijst staat.

Of is het je eerste wehkamp bestelling? Ik kon mijn aller eerste bestelling ook niet met acceptgiro doen, later kon dat wel gewoon.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:16

Ik kan bij zalando en bij Vero moda ook de ene keer wel op acceptgiro doen en de keer daarna weer alleen maar creditcard/ iDeal... Heel raar

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:28

Hmm vreemd zeg die webshops :+ dat wordt dan gewoon even vooruit betalen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 11:59

liespower94 schreef:
Rebeccaa schreef:
jazeker, zoiets:
[ Afbeelding ]

Van welke site heb je die?
Die vind ik echt supèèèr mooi :)

h&m! Ook maar 4 euro of zo geloof ik. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 14:23

Ik heb zelf ook forse bovenbenen/billen en ik denk dat van alle kledingstukken, samen met skater skirts, maxi dresses en rokken toch wel het mooist staan. Als je een slanke taille heb zou ik er inderdaad een mooie strakke crop top op dragen, dan accentueer je toch nog een beetje het slanke van je lichaam. Anders wordt het inderdaad snel een soort jutenzak. Als je wel een wat forsere bovenkant hebt kan je er juist wel weer een wat wijdere top op dragen, dan kleedt het imo mooi af!

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:01

Ik doe zelf het liefst een strak shirtje aan bij een maxirok (waarvan ik het strakste deel in mijn taille draag), heb een slanke taille dus ik zorg ervoor dat de jurken daar ook getailleerd zijn en vaak doe ik er nog een riempje op om het nog eens te accentueren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:11

Ik doe inderdaad hetzelfde, ik heb ook een slanke taille maar vanaf daar is het alleen maar drama. Ik bedoel meer te zeggen dat als je ook geen slanke taille hebt je beter wat wijdere bovenstukken kan dragen. Als je een maxi rok in je taille draagt en een wijde crop top bijvoorbeeld die daar nét overheen valt of er net op, het optisch heel erg afkleedt

Kelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 15:32

ssssuus schreef:
Ik heb vandaag mn bestelling binnen gekregen van Forever21, zaterdag besteld!!! Echt snel.. Ik heb een chillbroek, 2 shirtjes, mouwloos blousje en 4 jurkjes besteld. 2 jurkjes gaan terug.. Ik heb mn nieuwe favo winkel gevonden :-)

Pfoeh hopen dat ze altijd zo snel zijn dan! Ik heb gister namelijk nog wat laatste dingen besteld voor vakantie, hopen dat ze op tijd zijn :=

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:34

http://www.brunottishop.com/nl/dames/fa ... 18375.html

Ik was al een tijdje opzoek naar mooi gympies. Ik heb de laatste tijd vooral van die wat goedkopere gympen gehad en vond dat ik wel weer eens een leren paar verdiende. Toen ik door het dorp liep zag ik dat er sale was bij de schoenenwinkel :). Ik had ze nu voor de helft. Heb ze na het passen meteen aangehouden haha en ze zitten echt heerlijk.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 16:56

Die zijn best wel tof! Mooi dat je ze voor de helft kon kopen

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:19

Joehoeeee, drie bestellingen verder. Maar eindelijk heb ik de goede maat :D

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 17:21

Oooooh wat zijn ze leuk! <3

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:08

Jaa ben zo blij :D dit is ook het enige motief panter print dat ik mooi en chique vind. Alle andere variaties in kleding en schoenen ben ik niet zo fan van :o

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:20

Moooi Roos :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-14 18:23

Leuk xRoosss!
Sorry voor al mijn vragen maar weten jullie sites waar ze grote maten verkopen?
Ik heb al wehkamp en forever21, maar wehkamp lukt het me niet om te bestellen en forever21 doet niet aan afterpay.