Het regent hier al vanaf 20uur, er is al weer heel wat water naar beneden gekomen
nenahdm
Geplaatst: 06-01-14 23:19
Zal ik eens zeggen wat voor weer het hier is ik zit in Chicago vast op de luchthaven (gelukkig gaat mijn vlucht vandaag wél door). Het is hier -27 graden en het voelt als -50
Marcella
Geplaatst: 06-01-14 23:22
xTitanic schreef:
Zal ik eens zeggen wat voor weer het hier is ik zit in Chicago vast op de luchthaven (gelukkig gaat mijn vlucht vandaag wél door). Het is hier -27 graden en het voelt als -50
Agossie verhuizen naar Chicago dan krijg je zin betreffende sneeuw.
Nog maar van zondag dus we hebben maar 1 nacht moeten doorbrengen in een hotel Normaal hadden ze ons al geboekt op woensdag.. maar na 2 uur bij de customer service te staan konden we vandaag al vertrekken Er was wel een meneer die tot vrijdag vast zat
hier was een hoosbui chaos op de snel weg... ineens allemaal auto's welke kniperlichten aanhadden en 60 reden half op de vluchtstrook en gekheid. adem in adem uit en rij rustig door maar niemand ging harder dan 90 lekker weeeertje
Nou,...echt liever +30 dan-30....lieve help... De boel staat daar stil. Nederland kennende zouden we geen eens boodschappen in de winkels hebben. En die arme paarden maar op stal staan.
Ik bedoel +30 is me ook te warm...maar daar heb je airco voor en dergelijke.