[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jiskaa

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:19

Bij ons in de stad is er een hoop sale op het moment, bij meerdere winkels. Misschien rondje stad doen?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:27

De zomersale is in ieder geval in Breda al in volle gang, de leukste dingen zijn nu in de uitverkoop.
Verder zie ik ook dat op internet veel de sale al is begonnen.
Ik weet dat dat niet je vraag is maar dat duidt wel aan dat ze alweer bezig zijn de herfst/ winter collectie in de winkels te laden.
2 Augustus zal er vast nog wel iets zijn, maar er zal ook al veel weer voor de winter zijn.
Echter een jasje is niet perse een zomer item toch?
Als je echt voor zomer items wil gaan zou ik zelf niet te lang meer wachten, maar ik ben ook wel altijd heel bang dat alles al weg is.

Edit: en qua schoenen wat wil je? Wil je echt een heel zomers sandaaltje, of wil je een pump of een high heel sandaal? Of gewoon een plat schoentje?
Als je gewoon een pump wil of een plat schoentje (als in jazz schoentjes) die kun je het hele jaar door wel vinden, dus daar zou ik me niet druk om maken.

Hahah Saar dat plaatje is geniaal, die ga ik opslaan.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:50

Daar was ik al bang voor -O-
Ik weet niet wat ik wil of wat kan of wat past. Daar heb ik geen kijk op en dus hulp bij nodig.
Eerder dan 2 augustus zal echt niet gaan. De vriendin die mee zou gaan heeft afgelopen zaterdag afgebeld en de eerstvolgende datum dat we beide weer kunnen is 2 augustus pas.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 14:59

@Dorus: Als je een zomers jasje wilt dan zou ik nu gaan kijken. Als het een donker, winters kleurtje mag/moet zijn dan is er op 2 augustus vast wel genoeg te vinden.

Ik meen mij ter herinneren dat ik in augustus al regelmatig de nieuwe winter (/herfst) jassen heb staan te passen :Y) (Zelfs in de Zara in Zuid-Frankrijk) . Dus het is dan al wel echt de nieuwe collectie, in herfst/winter tinten :j

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:02

Dorus schreef:
Daar was ik al bang voor -O-
Ik weet niet wat ik wil of wat kan of wat past. Daar heb ik geen kijk op en dus hulp bij nodig.
Eerder dan 2 augustus zal echt niet gaan. De vriendin die mee zou gaan heeft afgelopen zaterdag afgebeld en de eerstvolgende datum dat we beide weer kunnen is 2 augustus pas.

Wat voor jurkje (oh misschien doe je wel helemaal geen jurkje aan :') ) doe je aan? Schoenen erbij verzinnen is best eenvoudig, misschien dat een aantal in het topic je al wel kunnen helpen?
Ik vind het altijd leuk om combinaties te zoeken.
En als je de schoenen al weet kun je die misschien al vast gaan halen.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:04

Dat ik beter nu kan gaan kijken is me wel duidelijk, maar met wie? Ik wil iets zomers, omdat dat het thema is van mijn zusje d'r bruiloft, maar ik heb daar zelf echt geen kijk op. Het jurkje dat ik heb uitgezocht heeft nou niet bepaald de makkelijkste kleur...
En ik heb daar komende week eigenlijk ook helemaal geen tijd voor...

Jurkje heb ik een paar dagen geleden hier gepost.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:14

Als je bijvoorbeeld via internet al iets kan vinden wat je goed lijkt zou je ook alleen kunnen gaan om het alleen even te gaan halen.
Heb even terug gezocht naar het jurkje, en las ook eronder dat je pumps wou.
Wat is de maximale hoogte wat je wil? Of is alles goed? Voorkeur voor open of gesloten pumps?
Dan ga ik even wat proberen te zoeken.

Jasjes vind ik zelf altijd ook super moeilijk omdat het vaak zo afdoet aan je jurkje.
Ik denk zelf dat nude kleurig wel mooi erbij zal zijn, maar je kunt (als je je daar fijn bij voelt) natuurlijk ook voor iets colourblockings gaan. Door bijvoorbeeld juist knalroze of geel te doen.

Ik heb even wat schoenen gezocht,
deze zijn leuk maar misschien wel een tikkeltje saai
Afbeelding

dez zijn ook leuk door het kleur accent, maar dan zou je wel rekening moeten houden dat het niet nét een andere tint is dan je jurk
Afbeelding

deze waren in mijn gedachten leuker geloof ik :')
Afbeelding

Blauw met rood staat ook altijd wel leuk vind ik zelf
Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door _Micha_ op 25-06-13 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:27

Ik had idd pumps in mijn hoofd, maar of het dat is dat weet ik niet. Wat dat betreft mag je alle opties aandragen.
Sandalen heb ik niks mee (zal ik daarna nooit meer aan (kunnen) trekken) en van die pumps met open neus zijn ook niet mijn ding. Ik ben wel gewend op hakken te lopen, maar houd het vaak geen hele dagen vol. Dus ofwel geen giga hakken, ofwel nog een plat schoentje/slippertje erbij om indien nodig in de loop van de dag te kunnen wisselen.

Ik heb Zalando al afgespeurd, maar ik kan het op die foto's echt niet zien. Ik moet echt in een winkel gaan kijken om iets uit te zoeken.

Het hoeft niet persee een jasje te zijn, maar ik moet wel iets hebben voor erover voor als het frisser wordt en voor zo'n speciale dag wil ik wel iets hebben wat erbij past en niet het eerste de beste vest uit de kast trekken.

Knalkleuren weet ik niet, dat moet ik zien denk ik.

Toopje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 15:44

Mag ik jullie iets vragen? :o
Heeft iemand van jullie enig idee hoe de kleding (en schoenen) van Supertrash vallen?
Ik vind dit jasje erg mooi maar kan het nergens bij mij in de buurt vinden dus wou het graag via internet bestellen (met evt. een van deze schoenen):
Afbeelding Afbeelding of Afbeelding

Ik ben ook nog aan het twijfelen over dit jasje met deze schoenen, maar misschien is het samen too much?
Afbeelding Afbeelding

Wat zouden jullie doen/adviseren? :o
Bedankt alvast!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 16:44

@Micha: ik zie nu de schoenen pas die je geplaatst had. Mag ik eerlijk zeggen dat ik dit soort schoenen echt afgrijselijk vind :o Sleehakken en van die dikke zolen zijn echt niet mijn ding. Daarnaast is een fatsoenlijke stevige hak voor mij echt noodzaak, zeker als de hakken zo hoog worden, anders breek ik echt mijn enkels.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:07

Dat mag je vinden :)) maar dan denk ik dat ik je niet kan helpen.
Denk ook dat het erg lastig wordt om pumps met een stevige hak te vinden zonder plateau zolen.
Je zou op site's als invito en sacha (dolcis kan ook maar dat vind ik meestal nogal saai) kunnen kijken of daar wat voor je bij zit.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:32

Sorry, ik was een beetje onduidelijk zie ik nu. Met een fatsoenlijke stevige hak bedoel ik het deel dat je hak omsluit. Alleen bandjes rond de enkel maken dat mijn voet tov de schoen teveel speling heeft en gaat schuiven waardoor ik er langsaf schiet met alle gevolgen van dien.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:41

Weet iemand nog wat leuke tuniekjes/shirtjes voor op een leren legging? Wil het niet echt als broek dragen namelijk maar kan nog niet echt iets leuk vinden om er op te doen. Liever niet iets heel 'truttigs'.. kan niet echt uitleggen wat ik daarmee bedoel haha. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:36

Bij de H&M hebben ze nu een heeeele hoop tuniekjes voor 3-7 euro :) Tenminste, bij mij in Utrecht wel. Heb er vandaag nog eentje meegenomen.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:40

Gewoon een stoer en wat langer hempje :j of in de winter zo'n lekkere oversize trui.

Oh trouwens ik weet niet meer wie er ooit over begon MAAR ze hebben voortaan Mr. Gugu & Miss Go bij de bijenkorf. Remembaaaa van de super vette coole katten truien.
http://www.debijenkorf.nl/page/product_ ... ch=mr+gugu
Ik hoop dat ik er een voor mn verjaardag krijg van m'n broertje.
Twijfel alleen over de maat want ik wil 'm wel oversized dus denk dat ik dan voor een M moet gaan.

__Rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 18:54

_Micha_ schreef:
Gewoon een stoer en wat langer hempje :j of in de winter zo'n lekkere oversize trui.

Heb je misschien een idee waar je echt lange hempjes kan halen? Heb nl wel geprobeerd met zo'n hempje van de H&M maar die was net te kort. (wil dan liefst iets wat los zit en niet zo'n strak lang hemd zegmaar) Oversized trui had ik idd ook al aan zitten denken maar voor nu te warm idd :)

edit; http://www.hm.com/nl/product/03606?arti ... le=03606-D zoiets zou evt ook nog wel kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:07

Zo'n oversized blouse vind ik ook vaak heel leuk boven zo'n legging. Ik zou wel iets "lossigs" dragen boven zo'n legging, ik vind dat persoonlijk altijd wat mooier staan.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:09

Oeh die blouse is er heel leuk op denk ik!
Ehm voor lange hempjes ben ik niet echt een goed voorbeeld denk ik, ik zoek gewoon een leuke bij de H&M ofzo en koop die 3 maten groter dan mijn normale maat (of 2) ligt er maar net aan wat mooier zit.
Want ik vind oversized hempjes vinden altijd lastig, dus dat is mijn oplossing.

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:27

_Micha_ schreef:

Oh trouwens ik weet niet meer wie er ooit over begon MAAR ze hebben voortaan Mr. Gugu & Miss Go bij de bijenkorf. Remembaaaa van de super vette coole katten truien.
http://www.debijenkorf.nl/page/product_ ... ch=mr+gugu
Ik hoop dat ik er een voor mn verjaardag krijg van m'n broertje.
Twijfel alleen over de maat want ik wil 'm wel oversized dus denk dat ik dan voor een M moet gaan.

Waaaaah zo gaaf :):) :):) :):)
Ik ben al eeuwen verliefd op deze sweater maar vind 'm eigenlijk een beetje te duur om zomaar te bestellen. Hmm...
http://www.debijenkorf.nl/mr-gugu-miss- ... 7909060009

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:36

Dat is dus de trui die ik hopelijk voor mijn verjaardag krijg :):)
Goed excuus: Alvast voor de winter? En je wil 'm al zo lang? :))

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:41

Gaaf!
Jaa, echt al een half jaar ofzo (wat echt lang is voor mijn doen :') ) maar misschien dat ik hem na de vakantie ga bestellen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 19:53

Ik vind die leggings van Mr Gugu en Ms Go altijd zo geweldig <3

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:15

Aaah die prints zijn echt geweldig!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:31

Zou dit wat zijn bij mijn jurkje?
http://www.invito.com/images/catalog/pr ... 959_01.jpg
En een balerina variant in dezelfde kleuren!
Alleen jammer van die open neus en die dikke zool. En dat hij niet meer in mijn maat te krijgen is.

Ik denk dat ik het misschien bij taupe moet zoeken. Een kennis waarschuwde mij om geen te lichte kleur te nemen, omdat de benen dan wegvallen. Ik heb een vrij lichte huid.

http://www.invito.com/images/catalog/pr ... 935_01.jpg
http://www.invito.com/images/catalog/pr ... 151_01.jpg

En zoiets qua kleur?
http://www.invito.com/images/catalog/pr ... 151_01.jpg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 22:36

Hmm, ik vind het zelf een beetje een gewaagd kleurenpalet. Heel fel jurkje met schoenen erbij waar blauw én geel in verwerkt zit. Ik zou persoonlijk gaan voor een wat simpelere schoen, bijvoorbeeld taupe. Zelf vind ik zwart-rood een hele mooie combinatie en rood-bruin kan ook heel mooi zijn