Ik vind de Primark inderdaad wel een stuk duurder geworden. Afgelopen week waren de truien rond de 15 pond (dus zeg 16/17 euro). "Vroegâh", aan het begin van de primark-hype waren ze misschien rond de 10/12, dus dat vind ik toch wel een redelijke prijsstijging.
Het viel mij ook op dat de prijzen bij de Primark gestegen zijn. Schade was gister ook iets meer dan ik had gedacht.
Die onesie hierboven is echt geweldig Ik heb ook een rendier, maar dan iets anders En ik heb zo'n onesie met allemaal van die katten erop. heerlijk warm. Ik wil er niet meer uit
Een Onesie hoef ik niet. Moet eigenlijk een paar truien, nieuwe bh' s en hipsters. En paar gekleurde broeken. Van die coloured skinny s. Ben laatste tijd nogal afgevallen en heb de oude weggegeven
Over anderhalve week ga ik naar Newcastle, even kijken hoe er daar geprimarkt kan worden. Overigens vond ik die in London echt geweldig. Groot, netjes en niet te druk! Ik neem trouwens alleen handbagage mee, dus dat wordt met 4 lagen kleding aan terug.
vorige week weer een hoop meegenomen uit Essen, We waren met zijn 4e en het paste niet allemaal in de volvo's kofferbak hihi
Ik heb me beschaafd gehouden, 1 "hippie" broek 1 trui en 2 langere truien, voor mijn vriend een stk of 5/6 truien, en natuurlijk nog wat prulletjes hihi Van me tante een heerlijk flanellen dekbedovertrek gekregen, echt heerlijk!
Het was best rustig in Essen, fijn! Op het gemak alles kunnen bekijken, uiteindelijk wel van 11 tot 17 er geweest En wat heb ik toch weer veel laten hangen
Ik ben op de terugweg vanuit Almere schade viel mee, ging niet voor kleren maar die heb ik uiteindelijk wel gekocht En een onesie uiteraard, ik heb de mopshond en mn vriend de panda
Leuk topic! wij zijn vh zomer in almere geweest..... chaos! Wat een drukte... maar wel goed geslaagd.
12 dec gaan we weer naar de primark, dit keer eens in bermen kijken. Ben benieuwd!
Aight
Geplaatst: 26-11-13 14:38
gisteren naar ehv geweest, geen rij, redelijk druk binnen dat wel. Bij de kassa had ik niet eens tijd om bij die hebbedingen te staan, zo snel waren we aan de beurt.
Ik heb dat superafgevende goud jurkje gekocht, heren muts, statement ketting en nog wat hebbedingen was in totaal 29,- kwijt
Kristie
Geplaatst: 26-11-13 14:47
Ik heb zin in donderdag dan ga ik met een dinnetje dat gevoel heeft voor kleren en mij altijd leuke dingen aansmeert waarin ik er goed in uit zie
maxenmax is dat gouden jurkje het jurkje wat hier al eerder voorbij is gekomen? -met foto. Of heb jij een andere?
Edit ik vind het stom dat de primark geen site heeft waar je de (hele) collectie goed kunt zien...
Anna_Dani
Geplaatst: 26-11-13 15:23
Aranel schreef:
Ik ben op de terugweg vanuit Almere schade viel mee, ging niet voor kleren maar die heb ik uiteindelijk wel gekocht En een onesie uiteraard, ik heb de mopshond en mn vriend de panda