Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:Wauw ik ben weer in de wolken!!
Kreeg net een brief terug van Allen. Ik heb hem gemaild via de site 2 maandjes terug, en kreeg nu antwoord. Hij is 43, lijkt heel lief en zit op DR. Hij heeft een broer in Nederland, dus dat is wel heel leuk in de toekomst! Hij klinkt als een hele lieve man, ik denk dat hij ook erg leuk zal zijn voor mijn moeder om mee te schrijven! het klinkt alsof hij zichzelf erg op de achtergrond zet. Het was ook een vrij korte brief, hij wou eerst weten of ik echt wel interesse in een vriendschap had enzo. erg lief!
djuulsie schreef:Wat leuk! Nou een goede brief terug sturen![]()
Gister hele mailwisseling gehad met Keith... Was wel gezellig, in zn laatste mail zei hij dat zn geld op was, dus dat het wel weer even zou duren voor hij weer kon mailen
djuulsie schreef:Hoe werkt dat jpay Stef?
Zitosh schreef:Ik heb erover nagedacht, ik ga ook een gevangene schrijvenIs er hier iemand die een goeie (duidelijke) site weet waar ik iemand kan vinden die een penpal zoekt? Bij voorkeur contact via mails, maar brieven mogen zeker ook wel
deviltjh schreef:djuulsie schreef:Kerstactie:
- SteffiiY
- Djuulsie
- deviltjh
- Risje
djuulsie schreef:denk niet dat ze alle 19 minuten bewust meemaken hoor... Ze krijgen eerst een slaapmiddel
Jolliegirl schreef:Weetje wat gisteren zooo door mn hoofd spookte....
Of ze hem gemarteld hebben... Door te weinig middel te spuiten o.i.d..
Hier moest ik aan denken na die dreiging: als je met de radio praat is er niemand meer bij je executie...
Wat zouden ze gedaan hebben met hen...als hij wel de radio gebelt had....
Ik vond dat zo eng om te lezen...kreeg gelijk enge martel ideeen....... Brrr...
Petra hou je taai..
Ik wacht je verdere berichten/blogs af!
Je bent een topper! Je hebt iemand bijgestaan bij een onwijs moeilijk en heftig.moment!
Jolliegirl schreef:19 minuten..
Pffff...
Maar je weet natuurlijk niet onder welke omstandigheden..
Ik hoop dat Issegrim de kracht heeft, en dit ook wil, om dit uit te leggen aan ons.. Om te vertellen hoe dit nu in werkelijkheid gaat...
Jolliegirl schreef:djuulsie schreef:denk niet dat ze alle 19 minuten bewust meemaken hoor... Ze krijgen eerst een slaapmiddel
Mja dan toch...
Als ze in hun slaap niets meer voelen.. Waarom is er dan zo'n ophef over het dodelijke middel?
Nanda schreef:Wat ik heb begrepen, is het een grote spierverslapper. Je kunt dus geen adem meer halen omdat je spieren het niet meer doen. Daardoor wordt je uiteindelijk bewusteloos en als laatste houdt je hart ermee op. Doordat de gevangene niet meer beweegt ziet het er relatief humaan uit, Maar de gevangene KAN niet bewegen en of hij nu wel of niet bij bewustzijn is kan hij/zij niet laten zien...
deviltjh schreef:djuulsie schreef:Kerstactie:
- SteffiiY
- Djuulsie
- deviltjh
- Mavelle (1 adres, de andere krijgt denk ik wel genoeg)
Isegrim schreef:Wel interessant om te lezen denk ik, de brief die je krijgt voordat je als getuige een executie bijwoont: http://www.anatomievaneenexecutie.nl/in ... n-executie