Rare opmerkingen van klanten deel II

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 21:46

Saskiaatje schreef:
Dominique_96 schreef:
Wat ik wel belachelijk vind is bijv bij bol.com, staat er zo'n actie: ''boven de 20 euro geen verzendkosten''. Ik bestelde laatst iets van 19,99 en moest gewoon verzendkosten betalen :?

Wat is daar dan belachelijk aan? Er staat toch duidelijk 'boven de 20 euro'? Ze moeten ergens een grens stellen. Boven de 20 euro is boven de 20 euro. Als 19,99 dan ook meetelt gaan de mensen van 19,95 zeuren, enzovoort. Dat snap ik wel. :Y)

Ik betaal wel voor 20 euro, dan verwacht ik ook gratis verzending :)

Lynn_Nikita

Re: Rare opmerkingen van klanten deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:03

als je digitaal betaald is het toch gewoon 19,99 wat je betaald?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:14

Ja klopt, gewoon 19,99. :+

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:48

What they said. :')

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:49

Dan vind ik het belachelijk dat bij online betalen 19,99 niet afgerond wordt naar 20 :P

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:53

Nou, dat moest er nog eens bij komen zeg. :=
Ik betaal liever die 1,95 die ene keer dat ik bij bol bestel voor minder dan 20 euro dan dat ik altijd overal, waar ik dan ook bestel, een paar cent teveel betaal, want dat gaat toch ook pittig aantikken denk ik.

En de verzendkosten van bol zijn ook nog eens erg laag, er zijn genoeg (grote!) webshops die gewoon het gore lef hebben de volle mep aan verzendkosten te vragen, óók bij een paar schoenen van 140 euro. En dan moet je vaak nog vooraf betalen ook en soms weken wachten tot je je geld eens terug krijgt als je het product terug stuurt omdat het toch niets is... Bij bol mag je tenminste met acceptgiro betalen.
Laatst bijgewerkt door Konstantine op 11-05-14 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 22:54

Nadeel van bol.com zijn die grote kartonnen enveloppen die niet in mijn uitsorteer kast passen bij de post waar ik 2 ochtenden werk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:06

unoo: Ik zou echt helemaal gestoord worden van dat soort mensen. Sowieso erger ik me altijd aan het zojuist door jou genoemde gedrag bij klanten. En roepen/fluiten naar me moeten ze al helemaal niet doen. :')

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:08

Mag k me hier melden?

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:15

Fluiten, brrrrr.

Ik was van de week uit eten met een jongen die floot naar de serveerster...
Ik heb haar onopvallend een paar verontschuldigende blikken toegeworpen en hem 'subtiel' duidelijk gemaakt dat dat écht niet kan, hallo zeg, serveersters zijn ook mensen, geen honden!
Sowieso was zijn etiquette niet helemaal op peil, wat een afknapper. :n

Welkom Kimmie! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:17

Konstantine schreef:
Fluiten, brrrrr.

Ik was van de week uit eten met een jongen die floot naar de serveerster...
Ik heb haar onopvallend een paar verontschuldigende blikken toegeworpen en hem 'subtiel' duidelijk gemaakt dat dat écht niet kan, hallo zeg, serveersters zijn ook mensen, geen honden!
Sowieso was zijn etiquette niet helemaal op peil, wat een afknapper. :n

Welkom Kimmie! :D

Ik fluit zelfs niet naar m'n hond, zo verschrikkelijk vind ik het. :') Ik neem aan dat dat geen tweede date werd? :+

Hallo kimmie :evaw:

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:19

Nee, die is er niet meer van gekomen. :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:20

Mensen die niet luisteren word ik ook gek van. Zo heb ik vaak dat ik alle smaken opnoem en dat ze dan alsnog een smaak willen die ik niet heb. Of dat ik alle euroknallers opnoem omdat daar naar gevraagd word, en dan zeggen: "Nee, doe toch maar een Big Tasty". Tuurlijk kan het dat ze niets lekkers vinden uit de euroknallers, maar sommige mensen doen het er gewoon om. :')

Fluiten hoor ik niet vaak maar wel toeteren vanuit de auto. Doe net alsof ik een lama hoor schijten. Vreselijk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:20

Terrecht :'), zit je met hem op de bank en loop je weg fluit ie naar je :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:22

Het was geen "Hey lekker wijf" fluitje :P
Dat had ik ook erg gevonden, maar minder erg dan het "Hey kom eens hier!" fluitje wat hij nu deed. :=

Oh ik ben volgens mij ook superirritant aan de counter bij de Mac :')
Probeer er altijd op te letten, maar als ik al precies weet wat ik hebben wil en ze maken me in de war door me te onderbreken met hun "Cola en dubbel frietsaus?" dan weet ik het niet meer en moet ik heel lang denken _O-

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 23:23

Naar mijn hond fluit ik wel :D maar die heeft een bepaalde melodie waar zij op reageert /komt

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:16

Fluiten zou ik ook echt niet op reageren hoor... Net zoals mensen die zo ineens naar mij toe lopen en gelijk hun vraag stellen. Dan vraag ik altijd of ze het willen herhalen... Naast het feit dat je niet oplet en dus de helft van de vraag niet hoort vind ik het behoorlijk onbeschoft om niet eerst gewoon te groeten of "Mag ik u wat vragen" oid..

Laatst werd er ook een klant heel boos... Ik weet niet of jullie die glazen deuren kennen bij de appie?? Als ik daar tussen sta en iemand vraagt aan de andere kant iets kan je dat níet verstaan. Zeker niet als je half in de koeling hangt en ook nog die ventilator hoort zoemen :')
Was dus ook zo'n klant die dan ineens naar je toe loopt en gelijk zn vraag op je afvuurt. Ik was iets aan het zoeken ofzo, aandacht helemaal ergens anders en hoorde hem dus écht niet.
Kreeg me toch een zwaar geïrriteerde "HALLO WIL JE ME EVEN HELPEN!" naar me toe gegooid joh, niet normaal. Dus ik me nog verontschuldigen en uitleggen... Klanten er omheen zeiden ook al dat dat wel wat minder mocht :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-14 11:32

Ohja, die koeldeuren. :\ Drama. Ik krijg ze vaak genoeg tegen me aangeduwd, auw :')
Ik vind die kasten sowieso een hel, afschaffen die handel.

Half in de koeling hangen herken ik ook wel. :') Dan zit je met je armen/hoofd zo ver mogelijk tussen al die producten door want je moet fifo vullen ( :r ) en dan vraagt een klant iets. Damn it. :=

Sommige klanten praten dan ook heel onduidelijk. Laats had ik een dubbele middenoorontsteking, en behalve het feit dat dat ontzettend zeer doet word je er ook nog eens stikdoof van. :') Ik liep blijkbaar gewoon langs klanten terwijl ze me wat vroegen, oeps.. my bad.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 17:15

Niet zozeer een rare opmerking, maar toch bijzonder: ik (klant) stond voor het make-upschap in de Kruidvat, komt er een krummeltje van een jaar of 4/5 aangelopen die vrolijk allerlei lipgloss e.d. gaat 'testen', en dat ook luidkeels aan iedereen verkondigt. Op mijn voorzichtige 'mag dat wel van je mama?' krijg ik het antwoord 'ik heb geen mama en ik weet dat de onderste mogen (de testers staan i.d. onder de 'verkoopbare' make-up)'. Nou ja, okee dan :+ .
Tot ik twee tellen later plastic hoor scheuren en krummel zie 'smikkelen' van een lipgloss met fruitsmaak waar een halve wikkel nog aanhangt. Dat was dus geen tester. Moeders was natuurlijk inderdaad nergens te bekennen, duis uiteindelijk heeft iemand anders er een winkelmedewerker bijgehaald, die krummel heeft meegenomen naar de kassa om op moeder te wachten.

Echt bizar, hoe sommige mensen hun kids totáál uit het oog verliezen tijdens het winkelen. Het was nou ook niet zo dat krummel er stilletjes tussenuit gesneakt was, ze had genoeg lawaai over zich om te weten waar ze was :+

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:53

Ik mag hopen dat die moeder heeft moeten betalen, wat asociaal zeg. :=
De winkel is verzekerd voor schade aan producten, maar als het overduidelijk niet per ongeluk was vind ik dat de klant gewoon moet betalen.

moonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 19:56

ja maar wat ik ook vaak tegen kom zeker bij de kruidvat is als de tester op is of weg is dat ze ook geen nieuwe komt nu weet ik niet hoe dit werkt en zo nog wel wat andere dingen maar dat is een andere zaak

MyLittleLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:03

moonie schreef:
ja maar wat ik ook vaak tegen kom zeker bij de kruidvat is als de tester op is of weg is dat ze ook geen nieuwe komt nu weet ik niet hoe dit werkt en zo nog wel wat andere dingen maar dat is een andere zaak

Wij krijgen van de testers maar 1 levering.. Pb'tje voor de andere dingen? :)

Ik heb ook een gek verhaal, even gtst kijken en dan vertel ik het haha!

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-14 20:25

Foaly

Ja hoor, heel herkenbaar.
Hier klimmen ze in de dierenwinkel, in de konijnenhokken. Uiteraard lege hokken die in de verkoop staan.
Laatst, dezelfde kinderen, boven op de potgrond aan het springen.
Moeders zei er helemaal niets van. "Oma let wel op de kinderen hoor"
Waarop ik voorzichtig breng. "Wat ze stuk maken, kunt u wel betalen, snapt u?"
-- "Maar oma let op de kinderen, niet ik"

Kom op! Het zijn jou kinderen??

Ik er naar toe gelopen
"Als de wiedeweriga van die potgrond af! En laat ik het niet weer zien!"

Geschrokken als die kinderen waren, stoven achter oma. Waarop oma laconiek zei: "Ik zie het toch? Dat mochten jullie niet doen?"

Gelukkig ken ik moeders persoonlijk, en mag ik de kinderen er gewoon op attenderen. Anders had ik het niet gedurfd.

sajavado

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 00:05

nou idd die klanten bij de albert heijn mogen soms wel wat beleefder. ik weet bij de AH op de broodafdeling, en als je dan bezig bent met broodsnijden dan versta je de klant gewoon echt niet.. de meeste reageren begripvol als je zegt dat je ze niet verstaat vanwege de machine, maar somige worden er een partijtje chagerijnig van.. pfoee...

ook laatst had ik zoooo'n apart figuur :')

ik stond in de avond alleen op de broodafdeling(altijd zo) en ik was bezig met opzetten voor de volgende dag, dit gebeurd in het magazijn, maar de tussendeur stond open zodat ik de afdeling in de gate kon houden. staat er een jonge dame voor mn afdeling,
"hallooo!!!!! jaa mag ik wat vragen!! "
tuurlijk mevrouw, wat kan ik voor u doen?
" ja heb je nog van die donuts met een laagje erop?!"
ja die heb ik nog wel, maar dan alleen uit de vriezer.
"jaaaa maakt niet uit doe maar!"
*ik naar de vriezer, donuts pakken, terug naar de afdeling, sticker erop, en wil het aan mevrouw geven*
kijkt u eens mevrouw, uw donuts!
"NEEEE dat wil ik niet ik wilde alleen die gele!! maaar laat maar ik geen succes, jij geen succes, DAAAAAAAG!"

en liep kwaad weg.. waar een mens zich wel niet druk om kan maken.. :(

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-14 12:31

MyLittleLove schreef:
moonie schreef:

Wij krijgen van de testers maar 1 levering.. Pb'tje voor de andere dingen? :)

Ik heb ook een gek verhaal, even gtst kijken en dan vertel ik het haha!

Je verhaal? Ben benieuwd ;)