Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NathalietjeB schreef:haha ja idd dat is wel waar maar bedoel eigenlijk als ze deze persoon te pakken hebben gekregen
vind ik dat deze brandweer mensen in t zonnetje gezet moeten worden ik zie in ene ikkombijjeeten reclame voor een bbqmisschien lachen om hun eens t contacten
Joolien schreef:NathalietjeB schreef:haha ja idd dat is wel waar maar bedoel eigenlijk als ze deze persoon te pakken hebben gekregen
vind ik dat deze brandweer mensen in t zonnetje gezet moeten worden ik zie in ene ikkombijjeeten reclame voor een bbqmisschien lachen om hun eens t contacten
Jij kijkt ook Oprah
he he ja klopt hahahaah
hmz ik zou zelfs eens als t zover zou mogen komen dat de brandweer mensen in t zonnetje gezet mogen worden ook eens in t taarten maak topic misschien oproepje doen om leuke taarten t maken ten ere aan de brandweer mensen ofzo??.. Cayenne schreef:Het beste wat je nu kunt doen is vooral WEG blijven.
Niet heen gaan, niet denken dat je kunt helpen. Gewoon wegblijven.
Ze worden echt moedeloos van iedereen die denkt te kunnen helpen en in de weg lopen.
Eerder konden de blushelicopters nieteens meer landen daardoor.
. Mensen houden zich over het algemeen keurig aan de noodverordening. Op het klimduin hangt halverwege van dat roodwitte lint en ik heb er niemand onderdoor zien gaan
jiperdepip schreef:kennelijk zijn er dus nog steeds mensen die in de weg lopen, ik vond de oproep om daar weg te blijven dan ook niet vreemd