Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

juval

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 12:26

dat er helemaal niemand in mijn krantenwijkje de moeite heeft genomen een decembergift via de qr code te doen. jammer.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 12:37

Hier zoontje ook studiedag
Dochter zit op speciaal onderwijs 63 km verderop...
Taxi's reden niet dus school afgebeld.
Nu kregen we net bericht dat de kinderen opgehaald kunnen worden door de ouders i.v.m de nog meer voorspelde sneeuw
In de klas van mijn dochter waren 4 van de 13 aanwezig, deze kinderen wonen allemaal dicht bij school

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 12:40

Wederom stal. Ben woest. Er wordt gigantisch gemeten met 2 maten, geef ik een grens aan en laat ik weten dat ik dit mentaal en fysiek niet meer trek, krijg ik de keuze om gewoon voor het volle bedrag verplicht extra dingen te doen zonder enige vorm van compensatie of voor het einde van de maand te vertrekken met mn pony.

Er staat iemand daar die al anderhalf jaar niet betaald en dan ga je mij, voor 30 euro de deur wijzen terwijl je iedere maand ruim 600 euro mis loopt door een niet betalende pensionklant die ook nog eens niets extra doet?

Ik ben woest

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 12:43

begrijpelijk Taartjee.. wat een rotsituatie. Maar je hebt toch wel een opzegtermijn? je kan toch niet zomaar op straat gezet worden lijkt me.
Ik zou sowieso op zoek gaan naar een andere plek als je het zo naar hebt daar.

ERgernis, Netflix schijnt weer duurder te worden. ik zie dat ik nu 20,98 moet gaan betalen :(

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 12:53

Suzanne F. schreef:
Vroeger had je nog sneeuwvrij van school. Dat is de laatste tig jaar al niet meer voortgekomen volgens mij.

Wij kregen gisteravond bericht dat we ze ook thuis mochten houden. Ik heb vanochtend besloten dat te doen. Ben ik overigens nu heel blij mee want kregen net bericht dat de taxi’s niet meer rijden en dat je ze zelf moet ophalen.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 12:57

Ik zit nog steeds gestrand en het duurt steeds langer met die storingen _O-
Heb gelukkig iets gevonden om te doen, en ben eindelijk een beetje warm geworden. We gaan als iedereen klaar is gewoon gezamelijk weer terug naar het station en dan zien we wel of we thuis komen, ik ben in ieder geval niet alleen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 12:58

Als dit morgen weer zo is dan neem ik sneeuwvrij. Ze kunnen het uitzoeken. _O-

Ik stuur vanmiddag wel wat dingen naar m’n eigen mail dan kan ik morgen alsnog uren maken met wat randzaken.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:00

Ik heb morgen en vrijdag belangrijke presentaties, maar ik ga niet weer 3 uur lang strijden _O- kan wel via teams, zoek t uit

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:00

Ergernis dat ik mezelf probeer in te schrijven voor een opleiding, dat dat niet lukt omdat opeens de inschrijfdatum verandert is.

Hoe ra

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:07

Wat was de datum eerst en wat is de datum nu dan?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:10

Ik vind het in huis koud, ik gooi de kachel maar omhoog. Als ik het koud krijg, krijg ik ook meer last van spierkrampen dus dan maar wat meer kosten.

@taartje wat een gedoe zeg! Ik zou op zoek naar een andere plek waar meer rust is. Toch gek zulke stal culturen , al zal het vast op meer plekken gebeuren.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:10

Bellatrix schreef:
Wat was de datum eerst en wat is de datum nu dan?

20 januari naar 4 januari.
Medewerker geloofde me niet. Baal dat ik daar net geen screenshot van heb gemaakt. Weet het gewoon 100% zeker namelijk..

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:14

Dus naar gisteren? :+

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:15

Ja banketstaaf he :+

Zag het net pas omdat ik net ook een bericht kreeg van de manege dat het geregeld is.

Nouja niet dus. Wordt toch september beginnen :')

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:16

Gelukkig had ik al op de planning dat pony zou verhuizen en de nieuwe plek is ook al gevonden. Er moesten daar alleen nog wat aanpassingen gedaan worden voor mijn kleine draak, maar daar gaan we nu even wat vaart achter zetten dat pony voor het einde van de maand daar weg kan. Net al flink lang met de eigenaresse van de nieuwe plek gebeld en ze snapte volledig dat wij daar zo snel mogelijk weg moeten.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:19

taartjee schreef:
Gelukkig had ik al op de planning dat pony zou verhuizen en de nieuwe plek is ook al gevonden. Er moesten daar alleen nog wat aanpassingen gedaan worden voor mijn kleine draak, maar daar gaan we nu even wat vaart achter zetten dat pony voor het einde van de maand daar weg kan. Net al flink lang met de eigenaresse van de nieuwe plek gebeld en ze snapte volledig dat wij daar zo snel mogelijk weg moeten.

Oh die andere klinkt als een staleigenaar die beledigd is dat je weggaat :') Vreselijk!
Laatst bijgewerkt door imaudy op 05-01-26 13:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:24

Sterre98 schreef:
Ja banketstaaf he :+

Zag het net pas omdat ik net ook een bericht kreeg van de manege dat het geregeld is.

Nouja niet dus. Wordt toch september beginnen :')

Jeetje wat stom zeg! Weer een half jaar wachten dus...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:26

Zebrastreep schreef:
Ik vind het in huis koud, ik gooi de kachel maar omhoog. Als ik het koud krijg, krijg ik ook meer last van spierkrampen dus dan maar wat meer kosten.

@taartje wat een gedoe zeg! Ik zou op zoek naar een andere plek waar meer rust is. Toch gek zulke stal culturen , al zal het vast op meer plekken gebeuren.

Ik heb vorige maand de kachel flink opgestookt en het heeft me in totaal 220 euro gekost...
Wil hem niet meer zoveel laten branden...
Nu was ik wel bijna de hele maand thuis, maar goed...

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:26

Even de koffie met slagroom alleen gelaten en de hond heeft de slagroom eraf gelikt.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:27

Door mijn 2 weken vakantie ben ik in december en januari ook altijd wat meer kwijt maar ik krijg tot nu toe altijd terug.

Sterre98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:29

Tja heb dan ook meer dan genoeg tijd om een paard te regelen die ik via via kan krijgen, is misschien wel beter. Iets met geen geschikt paard meer die zo op de trailer ken :')

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:30

Geen paard van de manege?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:33

Werk :+

CharleyT

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:34

Josien_ schreef:
Maar zo erg is het nu toch ook weer niet?
Ja er is hier veel sneeuw gevallen, het is wat glad dus je moet wel uitkijken maar het leven houdt toch niet ineens op?
Ik ben dit weekend gewoon met de auto naar stal geweest, naar de stad geweest en vanochtend naar werk gefietst. Ja het gaat allemaal wat langzamer, maar verder?

Blijkbaar heb je het nieuws niet echt gevolgd vandaag. Voor veel mensen ging het erg langzaam /stilstaan.

Wat glad is maar net hoe je het ervaart , 2uur file en vooruit kruipen is niet echt tof.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-26 13:35

purny schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik heb vorige maand de kachel flink opgestookt en het heeft me in totaal 220 euro gekost...
Wil hem niet meer zoveel laten branden...
Nu was ik wel bijna de hele maand thuis, maar goed...

Ik zit nu maanden thuis. Ik let er wel op door normaal maximaal 19 graden. Maar ik heb wel een vast contract en ben een aantal maanden niet thuis geweest. Ik hou het via de app altijd wel wat in de gaten.