Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suzanne F. schreef:Vroeger had je nog sneeuwvrij van school. Dat is de laatste tig jaar al niet meer voortgekomen volgens mij.

kan wel via teams, zoek t uit

taartjee schreef:Gelukkig had ik al op de planning dat pony zou verhuizen en de nieuwe plek is ook al gevonden. Er moesten daar alleen nog wat aanpassingen gedaan worden voor mijn kleine draak, maar daar gaan we nu even wat vaart achter zetten dat pony voor het einde van de maand daar weg kan. Net al flink lang met de eigenaresse van de nieuwe plek gebeld en ze snapte volledig dat wij daar zo snel mogelijk weg moeten.
Vreselijk! Zebrastreep schreef:Ik vind het in huis koud, ik gooi de kachel maar omhoog. Als ik het koud krijg, krijg ik ook meer last van spierkrampen dus dan maar wat meer kosten.
@taartje wat een gedoe zeg! Ik zou op zoek naar een andere plek waar meer rust is. Toch gek zulke stal culturen , al zal het vast op meer plekken gebeuren.
Josien_ schreef:Maar zo erg is het nu toch ook weer niet?
Ja er is hier veel sneeuw gevallen, het is wat glad dus je moet wel uitkijken maar het leven houdt toch niet ineens op?
Ik ben dit weekend gewoon met de auto naar stal geweest, naar de stad geweest en vanochtend naar werk gefietst. Ja het gaat allemaal wat langzamer, maar verder?
purny schreef:Zebrastreep schreef:Ik vind het in huis koud, ik gooi de kachel maar omhoog. Als ik het koud krijg, krijg ik ook meer last van spierkrampen dus dan maar wat meer kosten.
@taartje wat een gedoe zeg! Ik zou op zoek naar een andere plek waar meer rust is. Toch gek zulke stal culturen , al zal het vast op meer plekken gebeuren.
Ik heb vorige maand de kachel flink opgestookt en het heeft me in totaal 220 euro gekost...
Wil hem niet meer zoveel laten branden...
Nu was ik wel bijna de hele maand thuis, maar goed...