Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Siggislief schreef:Eerder deze avond lekker even in bad willen, terwijl ik het bad laat vol lopen.
Wil er een boek bij lezen, dus ik wil er een handdoek bij pakken om achter mij neer te leggen.
Terwijl ik een handdoek ergens vandaan trek zie ik op het laatste moment iets naar beneden vallen,
en die komt met de punt op mijn voet terecht.
Heb zo hard gevloekt in de badkamer, kom ik er achter dat de iPad van mijn broer
daar op de handdoeken had gelegen en op mijn voet terecht is gekomen..
Hij kwam ook vragen of het ging en toen ik zei dat het om zijn iPad ging werd de vraag
ook snel van hij is toch niet in het water gevallen?
(Naast de handdoeken kastjes staat een waterbak voor de katten)
Nu een blauwe teen..
Cowboy55 schreef:Siggislief schreef:Eerder deze avond lekker even in bad willen, terwijl ik het bad laat vol lopen.
Wil er een boek bij lezen, dus ik wil er een handdoek bij pakken om achter mij neer te leggen.
Terwijl ik een handdoek ergens vandaan trek zie ik op het laatste moment iets naar beneden vallen,
Heb zo hard gevloekt in de badkamer, kom ik er achter dat de iPad van mijn broer
Hij kwam ook vragen of het ging en toen ik zei dat het om zijn iPad ging werd de vraag
Nu een blauwe teen..
En hij zit in het ziekenhuis om zijn IPad uit zijn endeldarm te laten verwijderen?! Wie maakt nou een boobytrap van een IPad?
Cowboy55 schreef:Siggislief schreef:Eerder deze avond lekker even in bad willen, terwijl ik het bad laat vol lopen.
Nu een blauwe teen..
En hij zit in het ziekenhuis om zijn IPad uit zijn endeldarm te laten verwijderen?! Wie maakt nou een boobytrap van een IPad?
melanie0906 schreef:xPabloBokt schreef:Waarom zou dat ingewikkeld zijn? Welke studie ga je doen?
Had om mij heen zat medestudenten met Macbooks..
Ja dat vraag ik me dus ook af. Daar kunnen ze mij dus ook niet echt een antwoord op geven. Persoonlijk medewerk maatschappelijk werk dus niet echt iets heel technisch ofzo!
xPabloBokt schreef:melanie0906 schreef:
Ja dat vraag ik me dus ook af. Daar kunnen ze mij dus ook niet echt een antwoord op geven. Persoonlijk medewerk maatschappelijk werk dus niet echt iets heel technisch ofzo!
Gewoon doen dan! Microsoft 365 kun je als het goed is ook gewoon op je Mac zetten en gebruiken dus als ze daarmee werken komt het vast ook goed.
Ik ben overigens al jaren tevreden HP gebruiker, maar ik heb wel altijd de zakelijke lijn gehad (iets met een vriend die op zijn werk de "oud ijzerbak" kan leeghalen).
Zebrastreep schreef:Ik had bedacht om zondag meubels te bestellen bij Ikea. Bedenk ik mij opeens dat dat helemaal nog niet kan omdat ik eerst de boel op moet meten. Mijn enthousiasme wil gelijk doorpakken maar dat kan helemaal niet. Voelt dan gelijk weer een beetje teleurstellend. Was dan ook echt een goede dag geweest om dat te gaan doen.
xPabloBokt schreef:Marcella schreef:Mijn oom overstuur gisteren zijn berekening eigen bijdrage cak gekregen.
Hij wil weer terug naar de flat, want dat ging prima. Vandaar dat ik dus al 2de stofzuiger zak vol heb.
En jullie laten hem terug gaan?