Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 19:45

Het feit dat ik nu naar mijn theekop zit te kijken en denk...goh, het kan ook best zijn dat ik vanmiddag tijdens het schilderen eens mijn kwast in mijn kop thee heb gestoken _O-

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 20:19

Denisesilver sterkte.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 20:57

Eerder deze avond lekker even in bad willen, terwijl ik het bad laat vol lopen.
Wil er een boek bij lezen, dus ik wil er een handdoek bij pakken om achter mij neer te leggen.
Terwijl ik een handdoek ergens vandaan trek zie ik op het laatste moment iets naar beneden vallen,
en die komt met de punt op mijn voet terecht.

Heb zo hard gevloekt in de badkamer, kom ik er achter dat de iPad van mijn broer
daar op de handdoeken had gelegen en op mijn voet terecht is gekomen.. :x

Hij kwam ook vragen of het ging en toen ik zei dat het om zijn iPad ging werd de vraag
ook snel van hij is toch niet in het water gevallen?
(Naast de handdoeken kastjes staat een waterbak voor de katten)

Nu een blauwe teen..

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 21:24

Siggislief schreef:
Wil er een boek bij lezen, dus ik wil er een handdoek bij pakken om achter mij neer te leggen.
Terwijl ik een handdoek ergens vandaan trek zie ik op het laatste moment iets naar beneden vallen,

Heb zo hard gevloekt in de badkamer, kom ik er achter dat de iPad van mijn broer

Hij kwam ook vragen of het ging en toen ik zei dat het om zijn iPad ging werd de vraag

Nu een blauwe teen..

En hij zit in het ziekenhuis om zijn IPad uit zijn endeldarm te laten verwijderen?! Wie maakt nou een boobytrap van een IPad?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:24

Vandaag second opinion gehad voor de pijn enkel/voet..
Waarom ben ik niet eerder serieus genomen?
Nu goede pijnstillers een goede brace en een mri in het vooruitzicht...
Ze vermoeden dat ik m'n peroneuspees heb gescheurd..dit gaat alleen herstellen met een operatie

Thnx vorige orthopeed met je advies neem maar rust en een paracetamol

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:40

Cowboy55 schreef:
Siggislief schreef:

Nu een blauwe teen..

En hij zit in het ziekenhuis om zijn IPad uit zijn endeldarm te laten verwijderen?! Wie maakt nou een boobytrap van een IPad?

B-)

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:41

Veel sterkte denisesilver

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 22:56

Cowboy55 schreef:
Siggislief schreef:

Nu een blauwe teen..

Moest het wel even 2 x lezen maar nee, die ligt weer ziek op bed. _O-

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 23:02

Al een tijd aan het oriënteren voor een nieuwe laptop. Allemaal zo duur en door de bomen het bos niet meer kunnen zien. Eigenlijk zinnen op een MacBook gezet want in de prijsklasse gewoon simpelweg de beste. Zegt de school waar ik naartoe wil ja MacBook is nog wel ingewikkeld dus willen dat liever niet maar kunnen je niet verbieden. Kunnen ook niet echt aangeven wat er ingewikkeld aan js. Dus na wikken en wegen weer verder kijken. Kort samengevat valt alles tegen in vergelijking met die MacBook. Komt mijn fantastische zwager ineens je kan in geval van nood altijd windows downloaden op een MacBook wel de goede specs niet het gezeik! Ik vind het al stressvol genoeg om na bijna 2 jaar in de ziektewet te zitten dadelijk te gaan omscholen…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-25 23:24

Waarom zou dat ingewikkeld zijn? Welke studie ga je doen?

Had om mij heen zat medestudenten met Macbooks..

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 23:33

xPabloBokt schreef:

Ja dat vraag ik me dus ook af. Daar kunnen ze mij dus ook niet echt een antwoord op geven. Persoonlijk medewerk maatschappelijk werk dus niet echt iets heel technisch ofzo!

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-25 23:44

melanie0906 schreef:
xPabloBokt schreef:

Ja dat vraag ik me dus ook af. Daar kunnen ze mij dus ook niet echt een antwoord op geven. Persoonlijk medewerk maatschappelijk werk dus niet echt iets heel technisch ofzo!

Gewoon doen dan! Microsoft 365 kun je als het goed is ook gewoon op je Mac zetten en gebruiken dus als ze daarmee werken komt het vast ook goed.

Ik ben overigens al jaren tevreden HP gebruiker, maar ik heb wel altijd de zakelijke lijn gehad (iets met een vriend die op zijn werk de "oud ijzerbak" kan leeghalen).

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-25 23:48

xPabloBokt schreef:
melanie0906 schreef:

Gewoon doen dan! Microsoft 365 kun je als het goed is ook gewoon op je Mac zetten en gebruiken dus als ze daarmee werken komt het vast ook goed.

Ik ben overigens al jaren tevreden HP gebruiker, maar ik heb wel altijd de zakelijke lijn gehad (iets met een vriend die op zijn werk de "oud ijzerbak" kan leeghalen).

Ja dat draait er gewoon op! Ik gebruik nu de MacBook van mn vriend van ruim 10 jaar oud en die is sneller dan zn Dell die de helft is. Dat overtuigd mij er ook van om 1000 euro aan een laptop uit te willen geven. Ik heb diverse laptops gehad en die waren ook gewoon ontzettend sloom maar dat was een zelfde geval als jou “de oud ijzer bak van het werk van mijn vader”.

Ze gaf me wel het advies dat ik het gewoon moest proberen en anders gewoon even een andere laptop moest kopen als t niet werkte :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 00:21

Ik had bedacht om zondag meubels te bestellen bij Ikea. Bedenk ik mij opeens dat dat helemaal nog niet kan omdat ik eerst de boel op moet meten. Mijn enthousiasme wil gelijk doorpakken maar dat kan helemaal niet. Voelt dan gelijk weer een beetje teleurstellend. Was dan ook echt een goede dag geweest om dat te gaan doen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 00:30

Ik had opleiding gisteren en vandaag. Het was twee uur enkele reis rijden. 6 uur wekkertje, optijd van huis. 20 min speling gehouden ivm files enzo. Uiteindelijk was ik gisteren 19 minuten te laat (dus nog ondanks die 20 min extra speling). Vanmorgen dus nog n kwartier eerder eruit en weggereden en my god... Alsnog 14 min te laat. Hoe dan?!
Was een ergernisje.

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 07:37

Dat wij vannacht allemaal ziek zijn geworden… het is rennen voor het toilet

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 07:51

Zebrastreep schreef:
Ik had bedacht om zondag meubels te bestellen bij Ikea. Bedenk ik mij opeens dat dat helemaal nog niet kan omdat ik eerst de boel op moet meten. Mijn enthousiasme wil gelijk doorpakken maar dat kan helemaal niet. Voelt dan gelijk weer een beetje teleurstellend. Was dan ook echt een goede dag geweest om dat te gaan doen.

Heb je op de site van de woningbouw geen plattegrond van je huis? Als ze hier een huis aanbieden zit er ook altijd een plattegrond met afmetingen bij, ideaal.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 08:56

Oppashondje heeft vannacht besloten dat de bench gesloopt moet worden. Ik heb ingegrepen en daarna gedroeg ze zich maar ik moet zo weg voor mijn werk en ik vind het best lang om haar los in huis te laten. Alleen durf ik haar nu niet zonder toezicht in de bench te laten omdat ik vrees dat het ding helemaal gemold gaat zijn als ik niet kan ingrijpen.

Zo even wandelen en een oplossing bedenken

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:02

Dank imaudy en luuntje

Schermen op het werk doen het niet. Word zo moe van die ICT. Laat alles lekker zoals het wel werkt in plaats van steeds verbeteringen te vinden die het er juist alles behalve beter op maken |o

Edit: drink net met volle overtuiging een slok warm water uit mijn theebeker. Vergeten het theezakje erin te hangen. Hoe is jullie ochtend? :Y)

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 09:19

Ik hou wel van een goede mok heet water :=

Lange dag stage vandaag, en de leerlingen hebben 's avonds schoolfeest, dus die gaan natuurlijk dubbel zo druk zijn als normaal

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 10:20

Grijze voegen bij witte tegels. Wie dat ooit bedacht heeft :roll:

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 10:27

Mijn oom overstuur gisteren zijn berekening eigen bijdrage cak gekregen.

Hij wil weer terug naar de flat, want dat ging prima. Vandaar dat ik dus al 2de stofzuiger zak vol heb.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-25 10:56

Marcella schreef:

Hij wil weer terug naar de flat, want dat ging prima. Vandaar dat ik dus al 2de stofzuiger zak vol heb.

En jullie laten hem terug gaan?

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 11:45

denisesilver schreef:
Gaat slecht met mijn vader

Sterkte.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-25 12:10

xPabloBokt schreef:
Marcella schreef:

En jullie laten hem terug gaan?

Nee, maar we zullen er wel een bepaalde draai aan moeten geven.

Dwingen geeft agressie en verzet. Ben gisteren avond 3 uur bezig geweest om rustig te krijgen en uit zijn hoofd praten. Kon gelukkig mezelf als excuus gebruiken dat ik nu in de flat tijdelijk woon.

Heb mijn broertje al een paar keer gezegd dat hij het op zijn eigen adres moet zetten zodat hij het niet ziet.

Hij had er gisteren ook weer over om testament aan te passen. Maar toen ben ik even boos geworden.