Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 13:03

cariena1 schreef:
Merlen schreef:
Ex-vriend van dochter die precies weet waar ze zich bevindt terwijl hij haar niet kan volgen via Instagram.
Het begint echt creepy te worden.
Vorige week voor het concert van Rammstein kreeg ze een bericht van hem toen ze een collega ging oppikken.Hij wist dat ze net op dat moment in die gemeente was.
Deze avond waren ik,mijn zoon en dochter op een kleinschalig festival,stuurde hij weer berichten over dat ze daar was,begon hij weer moeilijk te doen over het moment van ophaling van hun zoontje
(die is deze week bij hem),maakte hij een opmerking of het bier lekker was,dat ze niets om hun zoontje geeft,...
Hij wist niet dat we daar allemaal waren.Wij drinken geen bier.
Dochter had er na al zijn berichten geen zin meer in en dus is ze samen met haar zus en broer vroeger vertrokken.Ik stuurde hem 'Bedankt om onze avond te verpesten'.
Reactie:'Graag gedaan'.
Wacht maar.Ik ga via de site van Defensie een klacht indienen tegen dat militairtje en ik stuur alle screenshots door.Hopelijk is hij zijn job dan kwijt.
Heeft ie geen tracker onder de auto geplaatst?
Ik zou de auto ff (laten) dubbel checken. Tracker onder de auto of onder nummerbord (of andere versyopte plekken) is helaas relatief veel voorkomend. Gewoon dingen als een Apple Airtag worden daarvoor gebruikt.

En zeker ff melding maken bij politie voor stalking. Eventueel zelfs aangifte. Als je een tracker vind daar zeker ff fotos van maken en tracker houden als bewijs. Ook qlle berichten screenshotten idd.

Wat hij al verwijderd heeft, staat er geen melding van verwijderd bericht? Kun je iig laten zien dat er wat tussen stond. Mocht het echt tot een strafzaak komen, kan de politie verwijderde berichten soms terug halen als ze de telefoon in beslag nemen. Niet altijd, maar soms wel.

Berdien

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 14:09

Afbeelding
Na twee keer wassen met speciale shampoo ;( :') Nou fiets it, het is toch maar onderling.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 14:10

Heb je hem al eens in een emmer groene biotex gehangen?
Als dat gaat met zulke dikke staart <3

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 14:11

Marlèn, er kan een app op de telefoon zitten. Terugzetten naar fabrieksinstellingen?

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 14:19

Wijkagent stond net aan de deur.Ze hebben mijn dochter laten schrappen van adres en ze weet van niks.Ze had dan sowieso maar 8 dagen tijd om een ander adres door te geven.Dus stond ze geseind.
Dit geloof je toch niet,geseind!
En criminelen laten ze lopen.

Cambionn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 14:23

Zojuist is het zolderraam van de buren naar beneden geflikkerd. Echt het hele ding incl. kozijn en glas. Raam zat ook gewoon dicht toen het gebeurde. Ze hebben net spul gerenoveerd dus vermoeden is dat de bouwmannen de vergrendeling niet helemaal goed hadden vastgezet.

Gelukkig liep er niemand onder dus niemand gewond, maar wel ff schrikken. Viel wel bovenop m'n fiets, die nu onder het glas op de grond lag. Gazelles zijn blijkbaar best stevig, want enkel zadel en nopjes van de jasbeschermer zijn kapot.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 14:47

DuoPenotti schreef:
Heb je hem al eens in een emmer groene biotex gehangen?
Als dat gaat met zulke dikke staart <3

Het gaat met name om de onderkant, kan dat wel eens proberen! Het is prachtig zo’n dikke staart maar ze pist er de hele tijd op. Deze kleur + dikte is alleen leuk bij een ruin :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 15:08

Wasverzachter met kokosgeur...

Ik raad het niet aan wat ruikt het vreselijk smerig.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 15:28

Hele keet schoonmaken want morgen visite. Ja, ik ben er zoeen.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 15:57

De vrijbuiter is mijn bergschoenen kwijt geraakt |( ik krijg gelukkig wel nieuwe toegestuurd maar die moet ik in gaan lopen voor mijn langeafstandseandeling in augustus..

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 16:13

Merlen, als ze een iPhone heeft kan het dan niet dat er een reservekopie van je gesprekken wordt gemaakt? Misschien staat daar wel zijn bericht bij. Ik zou er sowieso dringend een advocaat/wijkagent/politie opzetten.

Ik heb een onderhuidse ontsteking achter mijn oor. Doet verdommes pijn. Lekker handig ook met het dragen van een lees/zonnebril -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 17:44

Afbeelding
Kat stuk. :=

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 18:15

Hahahah fantastisch.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 18:50

Stormschade. Kruin is uit de pruimenboom gewaaid, zo zonde.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 19:30

marleen_88 schreef:

No nu hopen dat de boom niet teveel van te lijden heeft.

Maar als iemand idee heeft hoe ik dat ikea katten pakket goed in elkaar kan schroeven hou mij aanbevolen. :')

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 19:33

MyWishMax schreef:
denisesilver schreef:
Het voordeel is, dat dit gedrag niet in zijn voordeel werkt bij eventuele rechtszaken en dergelijke. Inderdaad even kijken of hij jullie op een of andere manier kan tracken. Ik zou overigens contact volledig verbreken en alleen over zoontje contact hebben. Al het andere negeren en ook niet zelf appjes sturen als bedankt voor het verpesten van de avond. Voor je het weet wordt er gezegd dat jullie hem "uitdagen" oid

Precies dit. Geen berichtjes sturen en geen aandacht geven.

Dit inderdaad. Ik ben een paar jaar gestalkt door mijn ex, politie kon er helaas weinig mee ondanks bewijzen. 2 x keer een tracker onder mijn auto gehad, ingebroken in mijn huis, 100 x door de straat rijden en dat soort ongein. Hij was ook zo snugger om appjes en smsjes te sturen met dreigende taal. Politie wilde me wel graag helpen, ik heb wel een notitie bij mijn nummer en adres gekregen bijvoorbeeld maar het is juridisch zo verdomde lastig. Ik heb er ook een goede strafpleiter bij gehad toen.
Vooral niet reageren, dat kan ook tegen jou gebruikt worden, daar heb je niks aan. Dan wordt het als een moeizame relatie van 2 kanten gezien en niet als eenzijdig leed. Sterkte in ieder geval!

PS ik wilde dit geen howcanimakethisaboutme maken hoor, meer delen van tips.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 19:48

Marktplaats gekkies. Ik had m’n vriend gevraagd om te bieden op wat spulletjes die ik in m’n lokaal kan leggen. Hij ontvangt direct een bericht van iemand die suggereert wat neo nazi ideeën te volgen. M’n vriend is ook direct klaar met mij nu en is niet van plan nog ergens op te bieden :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:03

Marcella schreef:
marleen_88 schreef:

No nu hopen dat de boom niet teveel van te lijden heeft.

Maar als iemand idee heeft hoe ik dat ikea katten pakket goed in elkaar kan schroeven hou mij aanbevolen. :')

Ja, dat is afwachten.

Wij hebben ook een Ikeakatpakket, hier lukt in elkaar zetten ook vaak niet.

Afbeelding

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:05

Als je even rammelt met brokjes resetten ze meestal wel weer.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:21

6 nieuwe broeken besteld ivm de sale, kom ik er nu pas achter dat er geen broekzakken aan de voorkant zitten.
Dat word iedere keer een bodywarmer of een jas aan, en ik vind het in m'n kontzak dragen van spullen niet lekker dragen/zitten. 8)7

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:31

Ik dacht gebruik een keer een lipton ice glas. Even afspoelen wegens al een poos ongebruikt. Wil afdrogen knak glas kapot. Was al blij dat ik geen glas in mijn hand kreeg.

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:36

Waar ik me vandaag aan erger?

Gewoon, aan mensen.
Heb je wel eens :')

Dr zijn een hoop leuke.
Maar ook een hoop lastige...

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:40

tones schreef:
Als je even rammelt met brokjes resetten ze meestal wel weer.

Helaas, daar is hij niet gevoelig voor. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:41

Marcella schreef:
Ik dacht gebruik een keer een lipton ice glas. Even afspoelen wegens al een poos ongebruikt. Wil afdrogen knak glas kapot. Was al blij dat ik geen glas in mijn hand kreeg.

Toen ik nog in de horeca werkte heb ik zoveel van die glazen op die manier gesloopt. Ze blijken nogal gevoelig te zijn :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-24 20:53

Zebrastreep schreef:
Marcella schreef:

Toen ik nog in de horeca werkte heb ik zoveel van die glazen op die manier gesloopt. Ze blijken nogal gevoelig te zijn :+

Okay lig dus niet aan mij. :')

Brokjes rammelen geen succes. Zakje lickit snack heeft dan meer succes. :+

Staat hier onbeperkt brokken.