cariena1 schreef:Ik zou de auto ff (laten) dubbel checken. Tracker onder de auto of onder nummerbord (of andere versyopte plekken) is helaas relatief veel voorkomend. Gewoon dingen als een Apple Airtag worden daarvoor gebruikt.Merlen schreef:Heeft ie geen tracker onder de auto geplaatst?Ex-vriend van dochter die precies weet waar ze zich bevindt terwijl hij haar niet kan volgen via Instagram.
Het begint echt creepy te worden.
Vorige week voor het concert van Rammstein kreeg ze een bericht van hem toen ze een collega ging oppikken.Hij wist dat ze net op dat moment in die gemeente was.
Deze avond waren ik,mijn zoon en dochter op een kleinschalig festival,stuurde hij weer berichten over dat ze daar was,begon hij weer moeilijk te doen over het moment van ophaling van hun zoontje
(die is deze week bij hem),maakte hij een opmerking of het bier lekker was,dat ze niets om hun zoontje geeft,...
Hij wist niet dat we daar allemaal waren.Wij drinken geen bier.
Dochter had er na al zijn berichten geen zin meer in en dus is ze samen met haar zus en broer vroeger vertrokken.Ik stuurde hem 'Bedankt om onze avond te verpesten'.
Reactie:'Graag gedaan'.
Wacht maar.Ik ga via de site van Defensie een klacht indienen tegen dat militairtje en ik stuur alle screenshots door.Hopelijk is hij zijn job dan kwijt.
En zeker ff melding maken bij politie voor stalking. Eventueel zelfs aangifte. Als je een tracker vind daar zeker ff fotos van maken en tracker houden als bewijs. Ook qlle berichten screenshotten idd.
Wat hij al verwijderd heeft, staat er geen melding van verwijderd bericht? Kun je iig laten zien dat er wat tussen stond. Mocht het echt tot een strafzaak komen, kan de politie verwijderde berichten soms terug halen als ze de telefoon in beslag nemen. Niet altijd, maar soms wel.