Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 04:20

fleurtjeuh schreef:
Lau schreef:
Dat een of andere mongool die ik niet ken mij belt. Het is fiets half drie kloot een eind op…. En dan niet terug praten als je opneemt dus gelijk geblokkeerd. Volgende ergernis is waarom ik mijn telefoon dan nog op slaap zet als hij die onzin toch laat doorkomen.

Even kijken naar je instellingen voor je niet storen stand.
Ik heb een instelling dat als er binnen 15 minuten 2x door hetzelfde nummer wordt gebeld, dat die dan wel door komt

Die staan dus gewoon goed en zou de oproep moeten weigeren. Heb nu mijn telefoon maar alle onbekende oproepen laten weigeren.

friendly

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 04:51

Het. Is. Nog. Niet. Stil.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 05:14

Ik heb echt zo’n domme beslissing gemaakt door 2 buitenlandse jongens (als in: op reis hier, geen Nederlands praten) mee naar huis te nemen omdat ze te dronken waren om naar hun eigen verblijf te gaan. Onderweg raken we #1 kwijt waar we een uur naar hebben gezocht terwijl ik paasei moe ben. We besluiten naar huis te gaan om te slapen, ben ik aan het tandenpoetsen, hoor ik de deur en is daarna #2 verdwenen uit m’n huis…? :?

Alles van waarde is nog in m’n huis en ik leef nog maar dit had echt zo anders kunnen aflopen. What the fack _O-.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 05:34

Luchtbed waarop ik lig is leeggelopen tot 2x toe dus lek ik heb het koud en kan niet slapen en weet niet zo goed wat ik nu moet.

Heb de neiging om naar huis te rijden heb niet veel gedronken dus moet kunnen dan lig ik wel in mijn eigen bed :')

Goed begin van het jaar

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 08:00

En ze beginnen hier met ronde 3, inmiddels ben ik zo witheet dat als ik het zo nog 1x hoor dat ik mijn bed uit ga, de grootste zweep pak die in de koker staat en eens even ga kijken of we dit op kunnen lossen. Sodemieter gewoon allemaal op.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 08:25

Hier rond 2.00 uur in slaap gevallen. Net om 7.00 uur staat mijn zoon alweer fris en fruitig naast mijn bed. Ik wil slapen :z

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 10:09

De hond piepte en daardoor werd ik wakker. En nu moet ik naar de wc maar wederhelft zit erop!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:30

Rond 03.30 uur pas gaan slapen en met deur dicht geslapen. Voel me nu alsof er een trein over mij heen gegaan is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:30

De eerste reclame die ik tegen kom in het nieuwe jaar is van een sportschool :Z

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:38

Ineke2 schreef:
Ik denk dat zojuist de brievenbussen van de flat zijn opgeblazen. Daar leek de klap van zojuist wel op. Ik voelde mijn bed ook gewoon trillen…

Bij ons zijn de brievenbussen afgesloten net als de ondergrondse vuilcontainers, hing een briefje in de lift of we de brievenbussen open wilden laten om af te sluiten.
Ze hebben hier ook bijna de hele dag lopen knallen en niet zo zuinig ook.
Ben blij dat we het weer achter de rug hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:44

Altijd het zelfde gezeik van schoonouders over hoe mijn dochter praat. Rot toch een eind op. School werkt nauw samen met een logopediste. Dochter heeft in oktober een afspraak gehad. Advies was toen afwachten. Maar nu, nu begonnen ze over een kindje dat nog een jaar jonger was die wel al hulp kreeg want ze had een luie tong en ja, uitspraak van onze dochter is toch ook niet goed |o

Man had het dan zo gepland dat hij thuis snel even de dieren ging eten geven voor wij op weekendje weg gingen (blijven slapen bij schoonouders ivm oudjaar) en ik ben gewoon ‘netjes’ buiten gezet. Ik moest maar mee gaan helpen dan waren wij sneller klaar. Heb dochter ook maar direct mee genomen. Want die mocht er uiteraard wel blijven en dan moesten wij haar maar komen halen als wij klaar waren. Dacht het niet :+

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:45

Hoofdpijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:46

Ik voel een soort peer pressure om een hele waslijst aan mensen een gelukkig nieuwjaar te wensen, maar ik heb er zooooo geen zin in. :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:54

Mkango schreef:
Ik voel een soort peer pressure om een hele waslijst aan mensen een gelukkig nieuwjaar te wensen, maar ik heb er zooooo geen zin in. :')

Herkenbaar...

Heb jaren lang stad en land afgebeld. Dit jaar niet.
Andersom werd dus niet gedaan.

Zelfs mijn eigen ouders niet, maar goed mijn vader heeft mij op mijn verjaardag ook niet gefeliciteerd.

(Als het niet van mijn kant komt... Komt het helemaal niet.)

Voor iedereen hier!!!

Gelukkig nieuwjaar *\o/*

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:59

Deed net gapen en volgens ging er hechting kapot nu vieze smaak en rechter wang voelt strak. Gisteren dacht ik ook wel te kunnen eten met kunstgebit, maar zit onder en boven te ruim. Gevolg alle eten kwam tussen kunstgebit en tandvlees wat nog aan het genezen is.

Over dat pijnlijk was gaan we maar even niet hebben.

En koppijn die vol opkom.
Laatst bijgewerkt door Marcella op 01-01-23 11:59, in het totaal 1 keer bewerkt

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 11:59

Mkango schreef:

Ik doe het dit jaar gewoon niet *\o/*

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 12:14

Met m’n lamme hoofd vannacht m’n lens naast het doosje gelegd en nu heb ik maar 1 lens. Heb die andere te weken gelegd misschien dat ik hem nog in doe. _O-

Echt zo dom ben ik. Godzijdank kan ik zonder lenzen ook prima zien. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 13:06

Mkango schreef:
In het verlengde hiervan: mensen die je voor de jaarwisseling alvast een gelukkig nieuwjaar wensen, diezelfde mensen die je om 12u een appje sturen om je een gelukkig nieuwjaar te wensen én dat vervolgens de volgende ochtend nog even dunnetjes overdoen. Eén keer is genoeg, ffs. :')

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 14:24

Dat ik niet snel genoeg opknap naar mijn zin. Mijn buikgriep mag nu na 4 dagen wel weer ophoepelen -O-

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 14:30

Checkpoint laat even zien waar je kinderen dus niet toe moet aanzetten "Laten we klasse 1 vuurwerk bij elkaar binden en afteken!" How about no??

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 14:54

Ineke2 schreef:
Ik denk dat zojuist de brievenbussen van de flat zijn opgeblazen. Daar leek de klap van zojuist wel op. Ik voelde mijn bed ook gewoon trillen…

En jahoor ik had gelijk.

Afbeelding

Afbeelding

Fantastisch joh de boel vernielen, echt zo’n giga lol van. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 14:56

Echt, wat bezielt die mensen. :oo

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 14:57

chanicha schreef:
Ineke2 schreef:

Bij ons zijn de brievenbussen afgesloten net als de ondergrondse vuilcontainers, hing een briefje in de lift of we de brievenbussen open wilden laten om af te sluiten.
Ze hebben hier ook bijna de hele dag lopen knallen en niet zo zuinig ook.
Ben blij dat we het weer achter de rug hebben.

Normaal gaan de brievenbussen dicht, maar we hebben een nieuw vve bestuur en die zijn 1 het vergeten, of 2 heel naïef.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 15:05

Wat verschrikkelijk zeg

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-23 15:07

Hoe dan??? :?