Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hevonen schreef:Ik weet niet of dit hier mag, maar ik kan geen andere groep hiervoor vinden.
Ik ben op zoek naar brandhout. Nu zag ik op Facebook-marktplaats diverse aanbieders die hout aanbieden voor € 50 per kuub. Sommige hebben partijen (met foto, maar hoe echt zijn die) door heel het land staan, andere slechts een partij. Allemaal zijn ze pas dit jaar geregistreerd en hebben geen reviews (heeft Fb dat?)
Ik zou graag brandhout willen tegen deze prijs, maar twijfel of het geen scam is. Iemand ervaring hiermee?
Schuur_ schreef:Ligt er aan wat er in de advertentie staat bij bovenstaand. Ik snap wel dat mensen soms gewoon standaard productfoto's gebruiken.
Alja schreef:Ik verkoop een petit Amelie opberglade met alleen een foto van de lade en heb al 100 x de vraag gehad als het bed er ook bij zit
hagelslag schreef:Schuur_ schreef:Ligt er aan wat er in de advertentie staat bij bovenstaand. Ik snap wel dat mensen soms gewoon standaard productfoto's gebruiken.
[ Afbeelding ]
Dit staat erbij.
Ook als ik mijn mobiel op de zijkant houd. Kan ik niet de hele titel lezen...
Maar de benaming babyzimmer kinderzimmer staat erbij.
Ja ook het woordje wickelkomodde.
Maar dat kan zijn dat het als steekwoord gebruikt is
Nyaleti schreef:Ohja vuilniszak er extra omheen is wel een goede!
Edit: ha oké, het lijkt op een pakketje Coke nutoch maar even een Jumbo tas halen van de week.
[ Afbeelding ]
MP geeft dit weer bij de advertentie. Maar als ik vanuit de chat een betaalverzoek wil aanmaken, is er geen optie tot verzenden naar pakketpunt, laat staan voor die prijs?
[ Afbeelding ]
Iemand een idee hoe het wel moet?
Scheelt best wel dus vind het ook stom voor de koper..