Wat fanatiek om je lootje haar/zijn huis via streetview op te zoeken, deze sla ik over.
Marieke, gefeliciteerd.
Andrea, dan woonde je vast heel dicht in de buurt van je lootje.
candalis, wat een prachtige hond.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb een volautomaat DeLonghi, deze is nog maar een paar maanden oud. Eind augustus begaf de vorige het helaas, na +64.000 kopjes koffie, dus hebben we daarna dezelfde gekocht. Helaas zal mijn Santa qua koffie niet heel veel kunnen doen voor me vrees ik, wij kopen 3 soorten bonen en mengen die dan zelf, en zijn daar heel kieskeurig over
Ik had hem toch regelmatig nodig, dus mocht mijn Santa nog inspiratie zoeken, is dat misschien wel idee
Ik gebruik wel enkel dunschillers van dit model:

ik ga vandaag lekker online en offline shoppen. Castilja schreef:Gefeliciteerd Chantal!!
Ik heb hier niet zoveel last van zomer- naar wintertijd eigenlijk...

En op stal soort van haasten om alles nog bij licht te doen. Moet ik nog even wennen dat ik die race uiteindelijk niet ga wennen en moet toegeven aan in het donker werken op stal
germie schreef:Wat is een DM? Dekamarkt?
Daarnaast hebben ze vaak ook leuke adventskalenders of inpakpapier noem maar op.
Sam_I_Am schreef:candalisa schreef:Heeft hier iemand ervaring met bestellen bij dedoles? Ik heb een flinke bestelling gedaan en zou binnen 4 dagen worden geleverd maar zijn we al voorbij en op mail wordt niet gereageerd
Duurt altijd vrij lang, ik heb het meestal wel met een week.