Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-22 23:23

Jaa, ik heb een leuk lootje. Helemaal zijn om leuke cadeautjes te gaan zoeken. :D Wat fanatiek om je lootje haar/zijn huis via streetview op te zoeken, deze sla ik over. :+

Marieke, gefeliciteerd.
Andrea, dan woonde je vast heel dicht in de buurt van je lootje.
candalis, wat een prachtige hond.

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 08:18

Ik ga morgen al shoppen voor mijn lootje muwhahaha :Y)

Fem

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 08:20

De cadeautjes die ik al op voorhand had gekocht kunnen het pakket in. Leuk leuk! <3

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 08:50

Iemand vroeg iets over koffie - ik drink echt sloten koffie :+ Ik heb een volautomaat DeLonghi, deze is nog maar een paar maanden oud. Eind augustus begaf de vorige het helaas, na +64.000 kopjes koffie, dus hebben we daarna dezelfde gekocht. Helaas zal mijn Santa qua koffie niet heel veel kunnen doen voor me vrees ik, wij kopen 3 soorten bonen en mengen die dan zelf, en zijn daar heel kieskeurig over :+

Thee drink ik af en toe, vooral als ik ziek ben haha. En dan ofwel zwarte thee (met honing), of thee citroen. Maar daar heb ik ook een flinke voorraad van in huis, ik gebruik de zwarte thee namelijk ook om vliegenspray voor mijn paard te maken.

Over het paardje gesproken: receptjes voor paardenkoekjes zijn altijd welkom! Ik maak elk jaar koekjes voor heel de stal, in januari ter ere van Daisy haar verjaardag en in mei om ons jubileum te vieren. Dus paardensnacks-receptjes zijn altijd welkom hier :j

Verder heb ik ook mijn reserve aardappelschiller gemold -O- Ik had hem toch regelmatig nodig, dus mocht mijn Santa nog inspiratie zoeken, is dat misschien wel idee :D Ik gebruik wel enkel dunschillers van dit model:
Afbeelding
Het materiaal van het mesje maakt niet uit, het model wel :')

En met het nieuwe jaar dat bijna zichtbaar is, is een agenda ook altijd welkom. Niet te groot, niet te klein haha. Een beetje plaats om afspraken te noteren, maar niet te groot/zwaar zodat mijn schouder er niet afvalt, ik heb hem dagelijks in mijn handtas zitten :j
Kalenders heb ik niet nodig, die koop ik elk jaar op vakantie, zodat ik een lekker zonnige heb haha.
Laatst bijgewerkt door LWDaisy op 02-11-22 09:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 09:18

Gefeliciteerd Chantal!!
Ik heb hier niet zoveel last van zomer- naar wintertijd eigenlijk...

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 09:21

Ik heb zoveel ideeën voor mijn lootje *\o/* ik ga vandaag lekker online en offline shoppen.

Mijn lootje kan wel street view bekijken, maar denk dat het er nog niet eens is. Het is pas afgelopen juli opgeleverd.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 09:31

Ben wel benieuwd wie de eerste santa post ontvangt dit jaar.

Dankjewel Castilja.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 09:34

Streetview is hier niet meer geüpdatet sinds december 2010 :')
Toen was het huis nog niet eens van mijn vriend, die kocht het in 2012 geloof ik.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 09:38

Castilja schreef:
Gefeliciteerd Chantal!!
Ik heb hier niet zoveel last van zomer- naar wintertijd eigenlijk...

Ik ook niet.
Van winter- naar zomertijd vind ik lastiger.

Ik vind het altijd wel grappig om mijn oude huizen op te zoeken op Streetview om te kijken hoe ze er nu bij staan.
Zo zag ik dat de kopers van ons vorige huis een baby hebben gekregen. :')
Maar ook dat nog steeds de oude, -inmiddels verdorde- hangpotten nog steeds in de voortuin hangen. :=

Ohja, Santapost! Dat is ook altijd zo leuk. *\o/*

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 09:47

Gefeliciteerd Chantal! Iel koffie nee daar doe je mij echt geen plezier mee. Thee wel, maar had ik volgens mij al gemeld. Ik vind die nieuwe clipper theesmaken heel erg lekker. Ik woon aan de grens van Duitsland dus morgen ook even naar de DM in Duitsland hihi. Ik ga ook nog naar de kerstmarkt in Düsseldorf dus ik gok wel dat het goed gaat komen.

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 09:58

Ik drink teveel koffie. Oplos koffie ( ja van die smerige zakjes ) voor op stal, thuis hebben we een nespresso automaat maar voornamelijk gebruiken we de French press.

Op stal kan ik ook filter koffie maken maar dat is zoveel werk

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:02

Ik vind wintertijd wel echt ruk dat het zo vroeg donker is.... Mn avonden zijn zo lang nu := En op stal soort van haasten om alles nog bij licht te doen. Moet ik nog even wennen dat ik die race uiteindelijk niet ga wennen en moet toegeven aan in het donker werken op stal :P

Super veel zin om dingen voor mijn lootje te gaan shoppen :):)

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:15

Hier in huis ook wennen aan wintertijd, thuiskomen bij donker. En de kinderen waren gister vrolijk half 6 al wakker, stelletje vroege vogels :')

Mocht mijn ss nog in de buurt van een DM komen, dan kun je mij ook nog blij maken met balea shampoo professional inclusief conditioner (in tubes ipv fles) :j

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:18

Wat is een DM? Dekamarkt?

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:25

germie schreef:
Wat is een DM? Dekamarkt?

Dat is een drogisterij in Duitsland. Ik koop daar luiers, shampoo, douchegel, make-up, scheermesjes, schoonmaakmiddel etc. Stuk goedkoper als in Nederland. Zelfs de kruidvat kan er niet tegenop met de luiers. :D Daarnaast hebben ze vaak ook leuke adventskalenders of inpakpapier noem maar op.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:26

Zo, wat een drukte al deze ochtend.

Ik heb gisteravond mijn lootje eens goed gestalkt. Eigenlijk best leuk om te doen stiekem. Ik kan hier wel een leuk pakket bij maken. Wat ik gister al gekocht had is puur nav dit topic en nu kan ik dus verder. Ik heb er gewoon pen en papier naast gelegd en alles opgeschreven waarvan ik dacht, daar kan ik wel wat mee. Ik heb een flinke doos nodig denk ik. Papier ook al naar gekeken. Kan ik mijn inpakskills lekker gaan oefenen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 10:53

Ik heb ook al leuk inpakpapier gezien die ik hopelijk deze week misschien nog kan halen. Scheelt dat ik nu een maandje housesit in Brugge samen met mijn vriend in zijn ouderlijk huis. :D Maakt SS inkopen wel makkelijk omdat ik nu op wandelafstand zit van de stad.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:05

Heeft hier iemand ervaring met bestellen bij dedoles? Ik heb een flinke bestelling gedaan en zou binnen 4 dagen worden geleverd maar zijn we al voorbij en op mail wordt niet gereageerd >;)

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:16

Vanmorgen het eerste cadeautje gekocht voor mijn lootje *\o/*

Inpakpapier daar moet ik nog even voor gaan kijken!
Laatst bijgewerkt door Linnie050 op 02-11-22 11:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:18

Ik heb serieus een heel kladblok aangeschaft om alle ideeën en hints op te kunnen schrijven voor mijn lootje. :')

Sam_I_Am

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:31

candalisa schreef:
Heeft hier iemand ervaring met bestellen bij dedoles? Ik heb een flinke bestelling gedaan en zou binnen 4 dagen worden geleverd maar zijn we al voorbij en op mail wordt niet gereageerd >;)

Duurt altijd vrij lang, ik heb het meestal wel met een week.

EedihcrO

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:47

Sam_I_Am schreef:
candalisa schreef:

Duurt altijd vrij lang, ik heb het meestal wel met een week.

Hier ook de ervaring dat dat lang duurt ja. Zeker wel een week. Ze hebben net een kortingsactie achter de rug, dus wellicht is het wat drukker nu ook?

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 11:57

Ok dan moet ik helaas geduld hebben. Ik had namelijk wat recensies gelezen dat mensen nooit hun spullen hadden ontvangen en ze dan niet thuis geven dus kreeg het wel een beetje benauwd.

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:02

Ik heb altijd wel m'n spullen ontvangen, duurde soms inderdaad wel langer dan aangegeven.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-22 12:05

Ik heb 2x bij dedoles besteld en altijd netjes binnen gekregen. Ik ben super blij met mijn sportlegging <3