Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 09:55

Roodvos schreef:
Zebrastreep schreef:
Krentenbaard weer terug zo zat van de jeuk en pijn.... gelijk maar de huisarts bellen dat we het hopelijk direct kunnen takkelen.

Alleen zit mijn schema zo vol dat ik daar eigenlijk ook geen tijd voor heb heel irritant

Maar daar heb je toch al een diagnose van? Dan kan je misschien ook bellen voor een herhaalrecept en dat je niet langs hoeft?

Ik heb bij de apotheek een machtiging dat het in de kluis gelegd wordt. Ik krijg dan via de mail een unieke code en kan dan binnen 3 dagen de medicijnen ophalen. Ideaal, kan ik gerust 's avonds nog even langs rijden ipv dat ik aan de openingstijden vast zit. Misschien heeft jouw apotheek ook zoiets?

Had ik nog niet over nagedacht. Alleen antibiotica werkt bij mij niet zo heel goed dus ik wou vragen voor eventueel zalf. Anders zit ik steeds aan de pillen :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 10:49

Contributie van de hockey is bijna 400 euro. Zijn ze niet goed ofzo. 8)7

corinep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 10:52

Zebrastreep schreef:
[]

Had ik nog niet over nagedacht. Alleen antibiotica werkt bij mij niet zo heel goed dus ik wou vragen voor eventueel zalf. Anders zit ik steeds aan de pillen :')

Toen mijn kind krentenbaard had heb ik een foto via mijn gezondheidsnet gestuurd en kon ik dezelfde dag nog zalf ophalen bij de apotheek. Wij hebben nooit antibiotica ervoor gehad.

Alleen hoor je het als volwassene eigenlijk niet te krijgen toch? Ik kreeg door mijn super slechte weerstand ook een paar kleine plekjes maar daar bleef het gelukkig bij. Kan het niet toch iets anders zijn?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 10:55

MarlindeRooz schreef:
Contributie van de hockey is bijna 400 euro. Zijn ze niet goed ofzo. 8)7

Je kunt ook als trainingslid meedoen toch? Bij ons betaal je dan 250.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 11:07

Auto staat weer bij de garage ;( ik hoop zo dat het meevalt, want hij is het eigenlijk niet waard om geld in te steken, maar kan niet zonder

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 11:20

corinep schreef:
Zebrastreep schreef:
[]

Toen mijn kind krentenbaard had heb ik een foto via mijn gezondheidsnet gestuurd en kon ik dezelfde dag nog zalf ophalen bij de apotheek. Wij hebben nooit antibiotica ervoor gehad.

Alleen hoor je het als volwassene eigenlijk niet te krijgen toch? Ik kreeg door mijn super slechte weerstand ook een paar kleine plekjes maar daar bleef het gelukkig bij. Kan het niet toch iets anders zijn?

Ik krijg altijd kinderziektes :') middenoorontsteking, krentenbaard ik kan het hele lijstje wel af.

Ik werk in de gehandicaptenzorg kan er ook nog enigsinds mee te maken hebben. Vindt het niet erg schoon op alle locaties. Vaak hebben veel mensen ook wel huidproblemen. Maar grootste reden is toch wel eczeem bij mij en daar is krentenbaard gek op die twee gaan ontzettend goed samen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 11:21

-O- ;( -:(- alweer een fabrikant die achteloos de ingredienten verandert zonder dit te melden op een verpakking onder het mom het lijkt hetzelfde dus hoeven we niks te vermelden. Alleen ik ben al weken aardig beroerd moe ziek ellendig. Wat blijkt. In de ranjasiropen van karvan cevitam, de enige die ik nog mocht hebben zit inmiddels zwarte wortel en extra appelconcentraat. De vlierbes is flink verminderd omdat die te duur wordt.

Laat ik nu enorm allergisch zijn voor wortel. Dat blijkt wel _-:( %)

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:16

Ik vindt het zo sneu , cavia gaat zijn laatste uurtjes in zijn ze bij ons dus aan het verbouwen en zit hij in het lawaai. Gelukkig zijn ze best wat gewend en kijken ze niet op of om. Het zal wel meer mijn eigen gevoel zijn dat het zielig is.

Maar hij eet ook amper dus het wordt nu echt wel tijd om te zeggen het is klaar. Het begint nu wel echt een onnodige lijdensweg te worden.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:17

:(:) ;( kun je niet een rustige plek opzoeken elders even. Zodat hij in ieder geval even rust heeft. Het blijft altijd zo n nare beslissing om te maken. Al is het meest de enige juiste dierwaardige keuze om te maken

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:22

karuna schreef:
:(:) ;( kun je niet een rustige plek opzoeken elders even. Zodat hij in ieder geval even rust heeft. Het blijft altijd zo n nare beslissing om te maken. Al is het meest de enige juiste dierwaardige keuze om te maken

Momenteel helaas overal lawaai ik dacht kijk boven even maar daar wordt het er niet beter op helaas. Als zelfs de hond het maar opgeeft en erbij ligt te slapen. Ik heb al een klein vermoeden dat ze wat doof beginnen te worden. De laatste tijd krijg ik sowieso al weinig reactie.

Het gaat net even om zo'n machine om hout doormidden te krijgen. Hoeft gelukkig niet bij elk raam anders werd ik ook helemaal gek :')

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:25

:(:) duimen op doofheid dan maar, het is ook veel te warm om buiten te gaan zitten of in de auto een eind te gaan rijden. -O- Misschien met hokje en al naar het bos als een vervroegde tussenstop. Ook voor jezelf misschien wel zo rustig. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:30

fotolijstje schreef:
-O- die ''angst'' dat ik mijn jeugd echt voorbij ga en niet meer onschuldig ben. Zo voelt het voor mij tenminste. En dan ook nog slipping through my fingers van ABBA luisteren echt ik heb zo hard zitten huilen omdat ik het soms zo mis, eventjes ''kind'' zijn ( of tenminste op die leeftijd)

Ja dit mogen ze je ook wel op school leren wat mij betreft.

Alle existentiële crises die bij ouder worden horen en hoe je ermee omgaat. Heb het er ook moeilijk mee.
Deze week 30 geworden -O-

Scoor best hoog op het volwassen-punten-lijstje (koophuisje, met een boompje, 2 pluizige beestjes een serieuze relatie).

Dus alles behalve een (hoge)school diploma en een serieuze carrière (ja ik heb 3 propedeuses, maar dat voelt eerder triest dan voldoening-gevend :') ).

Eetstoornis, PTSS, en stervende ouders waren net niet helemaal lekker gepland als het aankomt op studententijd.
Dus nu maar weer 3 jaar de schoolbanken in en die ene "weirde oude vrouw in een klas vol studenten :') " uithangen, en balen van "de leukste tijd van je leven" die op je 30e naast een bijna fulltime baan toch een stuk minder leuk is :') .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:34

Maatwerk kleedje voor dochter besteld. Duurt tussen de 2 tot 4 weken eer dat af is. Ondertussen 5,5 weken verder, gaat het nog een week tot anderhalve week duren. Ja hallo, dan is de zomer al weer in de helft. Uiteraard is maatwerk op voorhand te betalen bij bestellen :')

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:37

Mijn verschikkelijk onstoken achilles en slijmbeurs. 6 dagen goed gegaan nu weer ontploft. Kan pas over maand bij ziekenhuis terrecht voor echo (+ evt injectie). Nu met krukken. En merk nu pas hoeveel spier in kwijt ben door medicatie. Hoop dat het niet vier weken zo blijft. Verga van de pijn.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 12:53

De vriendin die gisteravond zo overstuur was omdat ik niet langs wilde komen liep vannacht op het spoor en is door de politie thuis gebracht. En krijgt ze hulp? Nee natuurlijk niet.
Straks ben ik 2 vriendinnen in 2 weken tijd kwijt op dezelfde manier...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 13:14

Helemaal naar van de hitte en ik hoefde maar 5 min te fietsen. Straks moet ik 20 min fietsen RIP.

Tiquira_Jill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 13:32

Ik erger mij aan alle bevoorrechte mensen die de hele tijd lopen te klagen over van alles en nog wat en gewoon niet zien wat ze hebben, echt hoor, mens hou gewoon je mond _-:( _-:(

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 13:59

Op de fiets onderweg naar de tandarts, steekt er 100 meter voordat ik er ben een plexiglas plaat de weg over met een meneer erachteraan. Zat er bijna tegenop, kon nog net uitwijken anders had ik weer gelegen _-:(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:06

Foaly schreef:
Op de fiets onderweg naar de tandarts, steekt er 100 meter voordat ik er ben een plexiglas plaat de weg over met een meneer erachteraan. Zat er bijna tegenop, kon nog net uitwijken anders had ik weer gelegen _-:(

Hoe is het ook mogelijk :')

--

Ik ben nu wel een beetje klaar met het huilen maar het blijft maar komen :+ En dan zijn we nog niet eens geweest.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:29

Sterkte zebrastreep :knuffel:

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:33

Pfft al dagen last van maagzuur. Rennies helpen niet, cola helpt niet, iemand nog een tip?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:33

Zebrastreep schreef:
Foaly schreef:

Hoe is het ook mogelijk :')

--

Ik ben nu wel een beetje klaar met het huilen maar het blijft maar komen :+ En dan zijn we nog niet eens geweest.

Sterkte! :knuffel:

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:37

Ik ging bij de dierenarts al lekker los maar ze hebben me glaasje water aangeboden en me even uit de wachtkamer gehaald heel aardig van ze! Zat al met me zonnebril op omdat ik niet in die wachtkamer al zo wou huilen

netjuh6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:38

fohadie schreef:
Pfft al dagen last van maagzuur. Rennies helpen niet, cola helpt niet, iemand nog een tip?

melk?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-22 14:40

Sterkte zebra!

Hier vandaag ineens spontaan de schilders dat ik mijn auto weg moet halen. Was al eigenlijk heel asociaal hoe ik aangesproken werd. Vervolgens vragen ze of ze verlengsnoer in stopcontact mogen doen, ja oké. Niet heel fijn, want mijn huis wordt loeiheet als ik iets open heb, dus heb het liefst alles helemaal dicht. Maar ze gingen beginnen met mijn zijkant. Maar ze zijn al sinds half 1 weg en niemand die even zegt dat stekker eruit mocht. Ik zit dus al die tijd met deur open en warmte die binnen komt omdat ze gewoon niet kunnen communiceren. En mijn voortuin en oprit liggen vol met peuken en andere zooi, ze komen de raarste tijden aan en gaan ook spontaan weer weg en nu kan ik dus mijn auto nergens meer kwijt. Bij buren stuk verder staat de steiger er al 3! Weken terwijl ze er maar een paar dagen gebruik van gemaakt hebben. Dus heb er de ziekte in nu, heet in huis door die deur open, stuk lopen naar auto waardoor mijn lijf al pijn doet als ik bij auto ben en daarna dus niks meer kan. klinkt heel stom maar nu verbruik ik de meters die ik kan lopen om bij de auto te komen, waardoor ik eigenlijk rolstoel nodig heb daarna, maar ik kan niet bij auto komen met stoel en het is te heet om hem erin te moeten hijsen