Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-23 16:28

Ailill schreef:
Zonnetje81 schreef:
Ja dat kan en je kan ook 20x dezelfde maar weg blijven swipen. Die liken jou ofzo, ik weet niet hoe het systeem werkt maar kan irritant zijn.
Andersom werkt helaas een stuk minder goed, we kennen allemaal wel het fenomeen van een leuk iemand per ongeluk naar links swipen, die zie je nooit meer voorbij komen :')

Nou ook dat!!

Oskarrino

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 14:50

Hoi allen! Hoezo weet ik nu pas dat dit topic hier is :')

Ik meld mij! Ik ben al weer een paar jaar single en ik begin het echt te missen. Ik ben 25, dus wil graag ook wel eens settelen met iemand. (Zoals iedereen in m'n omgeving). Makkelijk gezegd dan gedaan.... Met uitgaan kom ik niemand tegen en ik ga niet zo heel vaak uit. Verder werk ik met alleen maar vrouwen en kom ik dus ook geen leuke vent tegen :+

Kortom, Tinder IT is. Na veel swipen en hier en daar een match, heb ik zaterdag een date :')

Help??? Hoe is het om met iemand op date te gaan die je online hebt lekker kennen? Ik vind het heeeeul spannend. Iemand al veel dates gehad? Iemand die positieve (of negatieve) ervaringen wilt delen?

We moeten nog even kijken wat we gaan doen maar sowieso in het openbaar en m'n vriendinnen die weten waar :)

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 15:49

Vooral proberen te ontspannen :D Het loopt toch wel hoe het loopt en het komt linksom of rechtsom vast wel goed. Dan kun je gaan voelen of dit een match is en anders heb je mooi wat ervaring opgedaan voor de volgende tinderdate :D

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 16:02

Oskarrino schreef:

Ik meld mij! Ik ben al weer een paar jaar single en ik begin het echt te missen. Ik ben 25, dus wil graag ook wel eens settelen met iemand. (Zoals iedereen in m'n omgeving). Makkelijk gezegd dan gedaan.... Met uitgaan kom ik niemand tegen en ik ga niet zo heel vaak uit. Verder werk ik met alleen maar vrouwen en kom ik dus ook geen leuke vent tegen :+

Kortom, Tinder IT is. Na veel swipen en hier en daar een match, heb ik zaterdag een date :')

Help??? Hoe is het om met iemand op date te gaan die je online hebt lekker kennen? Ik vind het heeeeul spannend. Iemand al veel dates gehad? Iemand die positieve (of negatieve) ervaringen wilt delen?

We moeten nog even kijken wat we gaan doen maar sowieso in het openbaar en m'n vriendinnen die weten waar :)

Afspreken voor een drankje en niet gelijk voor uit eten want dan zit je er een heel diner aan vast.

Ik zie dat je operatie assistent bent en 25 jaar.. dan zit jij toch echt precies in de goede leeftijd en plek om een leuke arts assistent of aios aan de haak te slaan?

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 16:19

Charlottemv schreef:
Oskarrino schreef:

Afspreken voor een drankje en niet gelijk voor uit eten want dan zit je er een heel diner aan vast.

Ik zie dat je operatie assistent bent en 25 jaar.. dan zit jij toch echt precies in de goede leeftijd en plek om een leuke arts assistent of aios aan de haak te slaan?

Zeker zeker, alleen zijn die er dit moment niet :')

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 16:38

Ik had weer een grappige match, en triest tegelijk. Hij vraagt wat ik leuk vind en nog wil doen. Dus ik zo, ik ben me aan het voorbereiden op de beklimming van de Kilimanjaro.
En dan reageert hij met: waarom? moet je je bewijzen ofzo? Nee, maar het is een bucketlist dingetje, gewoon voor mezelf. Nou, het is stom. Dat kan, je hoeft niet mee.
En hij zo ik hou van luxe vakanties, die kosten minstens 2000 euro. Ik zo, dan weet je niet wat de Kili gaat kosten, want alleen die trekking is al meer. Ja maar ik hou meer van cultuur schrijft hij. Oh ja, dat kan, vind ik ook wel interessant, Bosnie, Nepal, andere landen in Azie, enz.
Bosnie is stom, en Nepal ook. Ik wil een luxe vakantie
Nou, dan weet ik het ook niet meer. Maar als je al zo stellig bent over dat bepaalde landen niet luxe genoeg zijn, dan houdt het voor mij op hoor.
Dat een werelddeel je niet aanspreekt kan, ik vind Afrika ook het minst aantrekkelijk, maar wil er toch eens naartoe.
Maar dit was dus een 'match' :D

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 16:44

Nee dat lijkt me geen match Germie.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 16:45

germie schreef:
Ik had weer een grappige match, en triest tegelijk. Hij vraagt wat ik leuk vind en nog wil doen. Dus ik zo, ik ben me aan het voorbereiden op de beklimming van de Kilimanjaro.
En dan reageert hij met: waarom? moet je je bewijzen ofzo? Nee, maar het is een bucketlist dingetje, gewoon voor mezelf. Nou, het is stom. Dat kan, je hoeft niet mee.
En hij zo ik hou van luxe vakanties, die kosten minstens 2000 euro. Ik zo, dan weet je niet wat de Kili gaat kosten, want alleen die trekking is al meer. Ja maar ik hou meer van cultuur schrijft hij. Oh ja, dat kan, vind ik ook wel interessant, Bosnie, Nepal, andere landen in Azie, enz.
Nou, dan weet ik het ook niet meer. Maar als je al zo stellig bent over dat bepaalde landen niet luxe genoeg zijn, dan houdt het voor mij op hoor.
Dat een werelddeel je niet aanspreekt kan, ik vind Afrika ook het minst aantrekkelijk, maar wil er toch eens naartoe.

dit klinkt als een 12 jarige kleuter...haha
ben je gekoppeld door lang leve de liefde? die maken volgens mij ook express altijd mismatches.....

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 17:07

Ik kreeg vanochtend dit berichtje van een match:
Do you know that moment when you come across a profile on tinder. and you really hope it's gonna be a match? well you were it. You are so attractive!

Maakte mijn ochtend toch weer goed en nu in een leuk gesprek verwikkeld. Is ook eens verfrissend.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 17:26

Sky_As schreef:
germie schreef:

dit klinkt als een 12 jarige kleuter...haha
ben je gekoppeld door lang leve de liefde? die maken volgens mij ook express altijd mismatches.....

Nu kijk ik dat programma niet, maar wat ik er van gehoord heb zou het kloppen ja, haha. Maar nee, hij is door de vleeskeuring op de foto gekomen. Niet meer en niet minder. Wel hbo opgeleid, wonend in de buurt en zou van reizen houden.
Dus dan kun je nog een prima mismatch treffen. En gelukkig lach ik er ook maar om. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 18:01

xU_Blinghx schreef:
Ik kreeg vanochtend dit berichtje van een match:
Do you know that moment when you come across a profile on tinder. and you really hope it's gonna be a match? well you were it. You are so attractive!

Maakte mijn ochtend toch weer goed en nu in een leuk gesprek verwikkeld. Is ook eens verfrissend.

Ik zou deze gelijk weer ontmatcht hebben. _O- Wel fijn dat je nu een leuk gesprek hebt. :)) Ben ik ook weer veel te veroordelend.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 18:51

Charlottemv schreef:
Oskarrino schreef:

Idd een drankje doen. Geen druk. Als je weet wat jij zoekt in de zin van wil je een relatie of zoek je een fwb dat dqt het enige is wat je boven tafel krijgt in de eertse date. Verder is tmhrt toch een beetje vibe checken. Ik vind een eerste date eigenlijk altijd een "pre-date". Kijken of iemand leuk genoeg is om een echte volle 1e date mee te doen. Zoals bijv uit eten gaan.

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 19:16

Thanks voor de tips! Heb inderdaad aangeboden ergens wat te gaan drinken. Niet eten indd, dan duurt het te lang als het niks is :+

Ik ga er gewoon open in, zie het allemaal wel :) Vind het heel leuk maar ook super spannend! Ben bang dat het awkward wordt ofzo

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 19:27

Leuk toch?
En als het awkward wordt, dan stap je gewoon na één drankje op en kun je ons een leuk verhaal vertellen :P

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 19:46

Tip: neem geen thee :')

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 20:30

Ik zou gaan speeddaten bij Ikea zaterdag, maar heb het moeten afzeggen omdat er onverwachts wat tussen is gekomen waar ik niet onderuit kan. Dus helaas geen spannende updates zaterdag. -O-

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 21:19

assie schreef:
Leuk toch?
En als het awkward wordt, dan stap je gewoon na één drankje op en kun je ons een leuk verhaal vertellen :P

Goeie hahaha! En ik neem indd geen thee, dan moet ik 10x plassen :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 21:35

En het duurt heel lang voor je hem kan drinken dus eventueel weg kan. :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 21:37

Suzanne F. schreef:
En het duurt heel lang voor je hem kan drinken dus eventueel weg kan. :+

Dit dus, hahaha

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-23 22:08

Oh HAHAHA :') :') Ik snap hem

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 03:30

Ik meld mij ook weer Eff hier, heb zondag een eerste date, gaan sushi eten :D ben benieuwd

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-23 06:51

Leuk!

Ik had zaterdag dus m'n eerste date en was helemaal leuk. Gaan dus donderdag weer afspreken. Hij wou heeeel graag mee naar m'n paard, helemaal top :')

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-23 08:40

Oskarrino schreef:
Leuk!

Ik had zaterdag dus m'n eerste date en was helemaal leuk. Gaan dus donderdag weer afspreken. Hij wou heeeel graag mee naar m'n paard, helemaal top :')

Nu maar hopen dat je geen merrie hebt die hem inpikt :+

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 19:06

Hallo hallo,

Even een kwestie voorleggen :+ Ik was met een man op Bumble aan het berichten (al een weekje), en stelde gisteravond voor om vanavond ergens een wijntje te gaan doen. Dat wilde hij, maar hij kon niet vanaf 20:00 uur. Dus hij vroeg of we dan eerder konden afspreken en wat konden gaan eten.

Nou ga ik niet als eerste date uit eten, en uit eten terwijl je om 20 uur thuis moet zijn vind ik ook niet zo top. Dus vanochtend heb ik gereageerd: laten we dan afspreken voor een borrel rond vier uur i.p.v. meteen uit eten.

En sindsdien heb ik niks meer gehoord... Ik vind het behoorlijk stom van hem, of is het van mij stom dat ik pas vanochtend heb gereageerd o.i.d.?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-23 19:15

Stom van hem!