Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Ik zou het vooral leuk vinden, omdat je dan zonder vreemde blikken mee de klimtoestellen in kan in de dierentuin en op springkussens..
Gister naar een bierfestival, nog best wat mensen die kleine kinderen mee hadden. Mijn vriend op gegeven moment: hoe doen die mensen dat? Ik zou zo'n koter ergens laten staan, vergeten en zonder naar huis gaan
Amber_anne schreef:Ik vind baby's juist het leukste, helemaal als ze lekker rustig op schoot zitten of in je armen liggen.
Zodra ze gaan praten gaat het allemaal berg afwaarts
VuurVleugels schreef:Amber_anne schreef:Ik vind baby's juist het leukste, helemaal als ze lekker rustig op schoot zitten of in je armen liggen.
Zodra ze gaan praten gaat het allemaal berg afwaarts
Mijn vriend en ik staan daar precies hetzelfde in: pasgeboren baby's zijn best leuk, pubers zijn best te pruimen, maar alles ertussenin zouden we ze het liefst gewoon in een asiel willen kunnen stoppen
Urbanus schreef:Als ik iemand leuk vind, vind ik het nageslacht ook leuk.
Maar ik heb niks met vreemde en onbekende kinderen of kinderen van mensen die ik stom vind.
En ik houd niet van gillende aanstellerige kinderen. Dat is echt m'n allergie.
MarlindeRooz schreef:Maar even, ik was vanmorgen in de supermarkt en werd gewoon aangereden door een kind met zo'n klein karretje. Vader zei dat het kind moet uitkijken maar er kon nog geen excuses van af. Het stikte trouwens van de vaders met kinderen. Nemen die op maandag massaal vrij voor hun "papadag" ofzo?
Tancreda4 schreef:Urbanus schreef:Als ik iemand leuk vind, vind ik het nageslacht ook leuk.
Maar ik heb niks met vreemde en onbekende kinderen of kinderen van mensen die ik stom vind.
En ik houd niet van gillende aanstellerige kinderen. Dat is echt m'n allergie.
Dat idd.
En ik ben best een strenge tante soms haha. Als ze piepen of zeuren krijgen ze vaak van mij 'hup gewoon doen'. Werkt wel vaak, maar ik zal niet de favo tante zijn gok ik
Roosch schreef:idinn schreef:Ik zou het vooral leuk vinden, omdat je dan zonder vreemde blikken mee de klimtoestellen in kan in de dierentuin en op springkussens..
Gister naar een bierfestival, nog best wat mensen die kleine kinderen mee hadden. Mijn vriend op gegeven moment: hoe doen die mensen dat? Ik zou zo'n koter ergens laten staan, vergeten en zonder naar huis gaan
Ik snap niet dat iemand zo een mormel meeneemt naar een bierfestival. Ik bedoel, er zijn ZOVEEL dingen waar je met kinderen terecht kan. Is er nou niets kindvrij tegenwoordig?
Breng ze naar de speeltuin ofzo.
Laatst waren wij in een bunker van WO II. Er liepen een stuk of 5 hele jonge kinderen vreselijk druk overal te rennen en schreeuwen (hol, dus galmt lekker). " Vind je het zo leuk Freekie, ja??" Leer die dingen verdorie toch fatsoen, dat ze hun kop houden in zulke dingen. Het is een bunker uit de oorlog, geen speeltoestel.
LWDaisy schreef:MarlindeRooz schreef:Maar even, ik was vanmorgen in de supermarkt en werd gewoon aangereden door een kind met zo'n klein karretje. Vader zei dat het kind moet uitkijken maar er kon nog geen excuses van af. Het stikte trouwens van de vaders met kinderen. Nemen die op maandag massaal vrij voor hun "papadag" ofzo?
Een collega van mijn vriend heeft zijn vaderschapsverlof voor zo'n anderhalf jaar idd op maandag vastgepind. Die vent heeft dus altijd een lang weekend, omdat zijn vriendin een baby heeft uitgepoept.