[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tiggs

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:36

Haha, ik weet eigenlijk niet wat de lusten zijn, maar de kinderen van m'n beste vriendinnen vind ik ook best leuk :D Ik moet er alleen niet aan denken ze zelf te hebben aangezien je leven dan over is en ik werk en hobby's veel belangrijker vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:38

Ik zou het vooral leuk vinden, omdat je dan zonder vreemde blikken mee de klimtoestellen in kan in de dierentuin en op springkussens..

Gister naar een bierfestival, nog best wat mensen die kleine kinderen mee hadden. Mijn vriend op gegeven moment: hoe doen die mensen dat? Ik zou zo'n koter ergens laten staan, vergeten en zonder naar huis gaan _O-

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:44

De lusten die ik vooral ervaar als tante is dat ze uitgebreid mij paard poetsen en vlechten. _O-

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:47

:D
Hier geen paardenliefhebbers in de familie, dus dat schiet niet echt op.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:48

idinn schreef:
Ik zou het vooral leuk vinden, omdat je dan zonder vreemde blikken mee de klimtoestellen in kan in de dierentuin en op springkussens..

Gister naar een bierfestival, nog best wat mensen die kleine kinderen mee hadden. Mijn vriend op gegeven moment: hoe doen die mensen dat? Ik zou zo'n koter ergens laten staan, vergeten en zonder naar huis gaan _O-

Ik snap niet dat iemand zo een mormel meeneemt naar een bierfestival. Ik bedoel, er zijn ZOVEEL dingen waar je met kinderen terecht kan. Is er nou niets kindvrij tegenwoordig? :')
Breng ze naar de speeltuin ofzo.

Laatst waren wij in een bunker van WO II. Er liepen een stuk of 5 hele jonge kinderen vreselijk druk overal te rennen en schreeuwen (hol, dus galmt lekker). " Vind je het zo leuk Freekie, ja??" Leer die dingen verdorie toch fatsoen, dat ze hun kop houden in zulke dingen. Het is een bunker uit de oorlog, geen speeltoestel.

VuurVleugels

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 11:53

Amber_anne schreef:
Ik vind baby's juist het leukste, helemaal als ze lekker rustig op schoot zitten of in je armen liggen.

Zodra ze gaan praten gaat het allemaal berg afwaarts

Mijn vriend en ik staan daar precies hetzelfde in: pasgeboren baby's zijn best leuk, pubers zijn best te pruimen, maar alles ertussenin zouden we ze het liefst gewoon in een asiel willen kunnen stoppen _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:00

VuurVleugels schreef:
Amber_anne schreef:
Ik vind baby's juist het leukste, helemaal als ze lekker rustig op schoot zitten of in je armen liggen.

Zodra ze gaan praten gaat het allemaal berg afwaarts

Mijn vriend en ik staan daar precies hetzelfde in: pasgeboren baby's zijn best leuk, pubers zijn best te pruimen, maar alles ertussenin zouden we ze het liefst gewoon in een asiel willen kunnen stoppen _O-

Same.

Ahum.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:07

Ik vind babies sowieso niks :P . Wat moet ik er mee?
Wanneer ze kunnen gaan praten kan het twee kanten op: of ze worden leuk of ze worden bloed irritant }:0

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:08

Oh nee, pasgeboren baby's vind ik dan juist weer eng :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:12

Als ik iemand leuk vind, vind ik het nageslacht ook leuk.

Maar ik heb niks met vreemde en onbekende kinderen of kinderen van mensen die ik stom vind.

En ik houd niet van gillende aanstellerige kinderen. Dat is echt m'n allergie.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:16

Urbanus schreef:
VuurVleugels schreef:

Same.

Ahum.

Hoe oud zijn die van jou ook alweer? :')

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:17

Urbanus schreef:

Maar ik heb niks met vreemde en onbekende kinderen of kinderen van mensen die ik stom vind.

Dat heb ik inderdaad ook!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:23

fleurtjeuh schreef:

Ertussenin ;(

3 en 4.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:27

Ik vind ze opzich wel leuk vanaf het moment dat ze hele zinnen kunnen spreken en zindelijk zijn. De puberfase lijkt me juist ellendig.

VuurVleugels

Urbanus schreef:
fleurtjeuh schreef:

Ertussenin ;(

3 en 4.

Sterkte, de komende 10 jaar :')

Tancreda4

Urbanus schreef:

Dat idd.

En ik ben best een strenge tante soms haha. Als ze piepen of zeuren krijgen ze vaak van mij 'hup gewoon doen'. Werkt wel vaak, maar ik zal niet de favo tante zijn gok ik {:}

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:31

Ik vind alles tussen 0-18 niks, de hele doelgroep kind skip ik gewoon liever.

Van de week wel staan voelen bij een drachtige merrie aan haar buik. Zo lief die bolle buik met een veulentje er in, ik smelt daar toch zo van <3 Bij dieren vind ik het allemaal zo mooi en bijzonder, bij mensen echt gruwelijk en bijna iets uit een science fiction film.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:38

MarlindeRooz schreef:
Maar even, ik was vanmorgen in de supermarkt en werd gewoon aangereden door een kind met zo'n klein karretje. Vader zei dat het kind moet uitkijken maar er kon nog geen excuses van af. Het stikte trouwens van de vaders met kinderen. Nemen die op maandag massaal vrij voor hun "papadag" ofzo? :r

Een collega van mijn vriend heeft zijn vaderschapsverlof voor zo'n anderhalf jaar idd op maandag vastgepind. Die vent heeft dus altijd een lang weekend, omdat zijn vriendin een baby heeft uitgepoept.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:38

Tancreda4 schreef:
Urbanus schreef:

Dat idd.

En ik ben best een strenge tante soms haha. Als ze piepen of zeuren krijgen ze vaak van mij 'hup gewoon doen'. Werkt wel vaak, maar ik zal niet de favo tante zijn gok ik {:}

Ik ben helemaal geen leuke tante vrees ik. Ik zie alleen m'n jongste neefje, de rest heeft allemaal diagnoses of woont te ver weg.

Ik ben best wel de 'laat mij maar even' tante.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 12:45

Roosch schreef:
idinn schreef:

Ik snap niet dat iemand zo een mormel meeneemt naar een bierfestival. Ik bedoel, er zijn ZOVEEL dingen waar je met kinderen terecht kan. Is er nou niets kindvrij tegenwoordig? :')
Breng ze naar de speeltuin ofzo.

Laatst waren wij in een bunker van WO II. Er liepen een stuk of 5 hele jonge kinderen vreselijk druk overal te rennen en schreeuwen (hol, dus galmt lekker). " Vind je het zo leuk Freekie, ja??" Leer die dingen verdorie toch fatsoen, dat ze hun kop houden in zulke dingen. Het is een bunker uit de oorlog, geen speeltoestel.

Ik ben gids in een Fort uit WOII. Ik gids daar ook voor kinderen, maar die zijn doorgaans minstens 12 jaar, en verstandelijk ver genoeg om serieus onder de indruk te zijn en zich te gedragen in zo'n omgeving.

Kreeg ik laatst een bericht van een familielid: ja wij willen wel een rondleiding, vind de kleine vast leuk, het lijkt wel een beetje op een kasteel he?

Eh... Ik ben eerst een uur op mijn handen gaan zitten voor ik gereageerd heb. Je kind is 4 jaar, ik kan mijn verhaal iéts kindvriendelijker verwoorden, maar geweld, foltering, schending van de rechten van de mens, oorlogsmisdaden en moord staan centraal, het is een fort met een folterkamer, hoe "leuk" zie je dat voor je? Ga fijn naar Disneyland als de kleine van kastelen houdt...
Ik gids niet voor zo'n jonge leeftijd, en al zéker niet voor familie. Ik zou me kapot schamen als de kleine daar fijn aan de folterkatrol gaan lopen trekken...

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:03

Ik vond al die gruwelverhalen juist geweldig als kind :+ allerlei begraafplaatsen, oorlogsmonumenten, voormalige gevangenissen, martelkamers etc bezoeken stond ook al vanaf groep 3 of 4 op de planning. Doodleuk, als kind van 8 met vriendinnetjes 's nachts in een dekenfort kruipen en elkaar vertellen wat Duitsers allemaal met baby's deden tijdens Aktion Zamosc :+

Ons lokale concetratiekamp (vernietigingskamp om het nog erger te maken) was een standaard bestemming voor wandelingen met het hele gezin, gewoon omdat er verder weinig groens was in de omgeving. En je ging er als kind al op basisschool heen. Pas toen een kind in een van de crematieovens is in gekropen voor de lol en grappige foto's is er wat aandacht aan geschonken dat het misschien niet zo handig was geregeld :=

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:06

Ik durf met zekerheid te zeggen dat deze kinderen niets hebben geleerd van hun ouders over de geschiedenis omtrent deze/ een bunker. Niet in het minst omdat ze volgens mij nog niet eens een jaar of 5 waren en rondjes renden alsof ze 10 liter Redbull hadden gedronken. :7

Ik snap dat niet, dan ben je op een eiland en denk je "leuk, ik ga met de kinderen naar een bunker."

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:48

LWDaisy schreef:
MarlindeRooz schreef:
Maar even, ik was vanmorgen in de supermarkt en werd gewoon aangereden door een kind met zo'n klein karretje. Vader zei dat het kind moet uitkijken maar er kon nog geen excuses van af. Het stikte trouwens van de vaders met kinderen. Nemen die op maandag massaal vrij voor hun "papadag" ofzo? :r

Een collega van mijn vriend heeft zijn vaderschapsverlof voor zo'n anderhalf jaar idd op maandag vastgepind. Die vent heeft dus altijd een lang weekend, omdat zijn vriendin een baby heeft uitgepoept.

Ik snap niet zo goed waar daar verkeerd aan is... Juist fijn dat vaders hun verantwoordelijkheid nemen, ipv 5 dagen werken omdat 'het echt niet anders kan' en moeder die dan maar 3 dagen per week in een baantje ver onder haar niveau gaat werken. Uiteindelijk is dit ook beter voor onze baankansen (lees vrouw in vruchtbare leeftijd) omdat de kans dat wij een tijdje uit de running zijn/minder werken, dan veel meer gelijk wordt aan de kans dat hetzelfde bij een man gebeurt.

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:50

Ik coach (sport) trouwens kinderen tussen de 13-18 jaar en vind dat juist een leuke groep! Maar dat komt misschien ook omdat het een selecte groep is, in die zin dat ze het leuk moeten vinden 4 tot 8 keer per week te trainen (afhankelijk van leeftijd) :=

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 16:24

Ik vind het wel stom dat het papadag wordt genoemd.... Maar verder idd wel goed dat papa's ook eens thuisblijven!