Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanicha schreef:Ga jij eens even lekker anders lopen janken zeg met dat achterdochtige gedoe!
corinep schreef:Ik erger mij best vaak aan het verschil tussen belgen/nederlanders... Hier op het forum zie ik zo vaak misverstandjes en discussies en bijvoorbeeld iemand die totaal de verkeerde informatie geeft/krijgt gewoon door de grote verschillen tussen belgen en nederlanders. Ook de manier van praten verschilt best wel en zie vaak dingen verkeerd opgevat worden.
Overigens heb ik dat ook soms een beetje met Bokkers die in het buitenland wonen en over "hier" spreken, niet iedereen weet dat je niet in NL woont...
Ik zeg niet dat Belgen hier niet mogen posten maar zou bijna zeggen maak een optie van een vlaggetje bij je avatar zodat je aan kunt geven in welk land je woont. Zou wat mij betreft een hoop ergernis schelen
chanicha schreef:![]()
Je bent niet goed!
Het was gewoon een vraag hoe ze op Bokt achter je rug om kunnen banketstaaf, niet meer en niet minder.
Telpeva schreef:Ik ga er van uit dat er over iedereen geluld wordt achter hun rug. Dat doen we hier ook allemaal in dit topic, klagen over onze familie, collega's, vrienden
Het enige wat je imo kan hopen is dat mensen wanneer ze over je praten af en toe ook lieve dingen over je kunnen zeggen, maar het is denk ik een illusie om te denken dat mensen nooit iets negatiefs over je uitspreken.
Moestuin sterkte met je schaapjes, hopelijk vinden jullie snel de oorzaak!
Moestuin schreef:Er zijn nu vermoedens van zware bloedwormen en resistentie tegen de ontworming. Wij hebben gekeken en de meststalen zijn altijd genomen kort (1 tot 3 weken) nadat wij hadden ontwormd. Dus waarschijnlijk deed de ontworming wel iets, maar niet voldoende. Waardoor wij al sinds deze zomer met bloedwormen zitten. Nooit in acute mate maar wel zodanig dat ze langzaam verzwakken. En nu moeten ze lammeren binnen 3 weken en de 1 na de ander zakt nu door hun poten. Ze stonden te mager naar mijn zin dus hadden al een voederschema opgesteld met de dierenarts om ze er bovenop te helpen. Dierenarts was een maand geleden hier ook nog geweest voor alles te scannen en toen waren er 3 waarvan wij zeiden: Die staan net niet lekker in conditie. Maar ja, met bloedwormen kun je voederen wat je wilt… Dus er is mest genomen en bloed getrokken. Mestuitslag verwacht ik elk moment en ik hoop gewoon dat onze vermoedens juist zijn. Dan kunnen wij eindelijk de problemen gaan aanpakken. Het gaat gewoon zo bizar snel…
Moestuin schreef:Er zijn nu vermoedens van zware bloedwormen en resistentie tegen de ontworming. Wij hebben gekeken en de meststalen zijn altijd genomen kort (1 tot 3 weken) nadat wij hadden ontwormd. Dus waarschijnlijk deed de ontworming wel iets, maar niet voldoende. Waardoor wij al sinds deze zomer met bloedwormen zitten. Nooit in acute mate maar wel zodanig dat ze langzaam verzwakken. En nu moeten ze lammeren binnen 3 weken en de 1 na de ander zakt nu door hun poten. Ze stonden te mager naar mijn zin dus hadden al een voederschema opgesteld met de dierenarts om ze er bovenop te helpen. Dierenarts was een maand geleden hier ook nog geweest voor alles te scannen en toen waren er 3 waarvan wij zeiden: Die staan net niet lekker in conditie. Maar ja, met bloedwormen kun je voederen wat je wilt… Dus er is mest genomen en bloed getrokken. Mestuitslag verwacht ik elk moment en ik hoop gewoon dat onze vermoedens juist zijn. Dan kunnen wij eindelijk de problemen gaan aanpakken. Het gaat gewoon zo bizar snel…
karuna schreef:Wat is iedereen weer liefvoor elkaar.
Mijn ergernis van de dag. Mensen die het nodig vinden anderen te sarren, naar beneden te halen, te pesten of belachelijk te maken of anderszins bewust pijn te doen. Om zichzelf daarna heel stoer te vinden.In het echte leven, op bokt of waar dan ook.
Urbanus schreef:[***], ik denk dat je soms niet helemaal snapt hoe je op anderen overkomt. Dat is geen aanval, maar daarom ontstaat er steeds gedoe.