Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:Waar kan ik goedkope matrashoezen vinden die groot genoeg zijn voor een 140*200 matras van zo’n 25/30 cm dik?
Ik heb nu goedkope van de Action, Zeeman en Lidl en die schieten er continu vanaf. ZO irritant.
moniek21 schreef:Sporthorses of MP idd.Sporthorses zou ze hem kunnen plaatsen.
Janine1990 schreef:deksel schreef:Waar kan ik goedkope matrashoezen vinden die groot genoeg zijn voor een 140*200 matras van zo’n 25/30 cm dik?
Ik heb nu goedkope van de Action, Zeeman en Lidl en die schieten er continu vanaf. ZO irritant.
Matrashoezen of hoeslakens?
Mkango schreef:Vraagje van mijn kant: hoe kan het dat het soms na het wakker worden uren duurt voordat ik een beetje scherp zie, zelfs met bril? Op andere dagen is er niets aan de hand, maar ik heb weleens een dag als vandaag, waarop m'n ogen niet eens proberen te focussen.
Morrie schreef:Nee, ik heb het al jaren, haha.Mkango schreef:Vraagje van mijn kant: hoe kan het dat het soms na het wakker worden uren duurt voordat ik een beetje scherp zie, zelfs met bril? Op andere dagen is er niets aan de hand, maar ik heb weleens een dag als vandaag, waarop m'n ogen niet eens proberen te focussen.
Heb je recent corona gehad? Ik heb dit sinds mijn corona besmetting.
Janine1990 schreef:Century schreef:
Ik denk dat met matrashoes een molton wordt bedoeld?
Ja inderdaad een molton, of een matrasbeschermer tegen doorlekken etc.
Suzanne F. schreef:deksel schreef:Ah, oke! Ik zeg altijd matrashoes en beddekhoes omdat ik de woorden hoeslaken en beddekovertrek niet snap. In dit geval bedoelde ik dus een hoeslaken.
Hoeslaken gaat om het matras. Een dekbedovertrek gaat om je dekbed heen.
Yom schreef:Ik vraag me af waar ik deze mooie oude potten kan inkopen in Frankrijk voor mijn winkel. Maar dat ik me wel blijven afvragen aangezien ik géén idee heb
[ [url=m/iPJh1F.png]Afbeelding[/url] ]