Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Popstra schreef:https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenl ... t-gaat-mis
Aantal Besmettingen gaat rap omhoog in Israel volgens dit artikel...
De vaccinaties zijn daar wss alweer uitgewerkt?
Swah schreef:Ja orthodoxe Joden plus Palestijnen die geen toegang tot de vaccins hebben. Door die goeie start (voor de bühne) wordt Israël ten onrechte nog steeds gezien als een land dat het top doet qua vaccineren, maar dat is allang achterhaald. Oke de bovenste drie zijn klein, maar kijk bijv. Spanje.
[ [url=m/GC18rb.png]Afbeelding[/url] ]
ingedebruijn schreef:Groetjes uit Boedapest!
Zijn geen enkele keer gevraagd om een vaccinatiebewijs of wat dan ook maar te tonen. Op beide luchthavens en in het hotel. Verder zijn er hier ook geen regels meer dus echt even heerlijk ontspannen hier
[ [url=m/WgqN7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Relaxed schreef:ingedebruijn schreef:Groetjes uit Boedapest!
Zijn geen enkele keer gevraagd om een vaccinatiebewijs of wat dan ook maar te tonen. Op beide luchthavens en in het hotel. Verder zijn er hier ook geen regels meer dus echt even heerlijk ontspannen hier
[ [url=m/WgqN7g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jullie houden zelf wel netjes afstand![]()
Fijne vakantie
Sizzle schreef:Ik sta bij een veulenkeuring, daar is duidelijk ook allang geen covid meer. Allemaal grijze oude mannen gezellig naast elkaar op een bankje, uitgebreid fysiek begroeten. Zelfs een kerel met een zuurstofslang naast zijn sigarettenrokende vrouw.
Ik durf te wedden dat een deel daarvan ook gewoon nooit stil gestaan heeft dat er wat aan de hand was.
Sizzle schreef:Ik sta bij een veulenkeuring, daar is duidelijk ook allang geen covid meer. Allemaal grijze oude mannen gezellig naast elkaar op een bankje, uitgebreid fysiek begroeten. Zelfs een kerel met een zuurstofslang naast zijn sigarettenrokende vrouw.
Ik durf te wedden dat een deel daarvan ook gewoon nooit stil gestaan heeft dat er wat aan de hand was.
ingedebruijn schreef:Groetjes uit Boedapest!
Cer schreef:Ik zie op twitter de beelden uit zandvoort...
het is echt om te huilen... als daar over twee weken geen mega super spread event uit blijkt, is dat echt een middelvinger naar de festivals..
het is echt om te huilen... als daar over twee weken geen mega super spread event uit blijkt, is dat echt een middelvinger naar de festivals..