Ervaring met vinted

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 18:13

Dan geef ik 1 ster terug met als commentaar dat deze koper beter in een webshop koopt….

Qua verzendtijd, tja, niet iedereen heeft een droppunt in de buurt, hier 20km verder, daar kom ik 2/week, dus als iemand de do av iets koopt, kan ik dat maar de dinsdag binnenbrengen…

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 18:48

Zo heb ik ook ooit 2 sterren gehad omdat ik in zo’n plastic verzendzak had verstuurd en dat vond ze niet milieu vriendelijk :')

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 18:59

Pantykous schreef:
Zo heb ik ook ooit 2 sterren gehad omdat ik in zo’n plastic verzendzak had verstuurd en dat vond ze niet milieu vriendelijk :')

Pff echt waar.. wat kunnen mensen zeuren.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 19:01

Mijn God wat een mensen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 19:48

Volgens mij werkt Frankrijk met andere maten. Van 1 merk weet ik welke maat ik draag en in de zoekopdracht komen ook Franse advertenties naar voren, maar die zijn altijd kleiner. De s hier is daar bijvoorbeeld een M, ook op het label. Niet bij elk merk, maar het is me wel eens eerder opgevallen dat dat niet overeen kwam. (Ook toen we in Frankrijk zelf waren in winkels)

Hier aan het wachten op homerr. Is al meerdere keren aangepast. Zou vorige week woensdag of vrijdag komen, toen vrijdag of woensdag, nu woensdag of vrijdag weer... vandaag niet bezorgd dus hopelijk wel vrijdag

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 20:50

Ik heb een vraagje. Ik had een dekbed dubbel gekregen en die hoefde ik niet terug te sturen nadat ik het gemeld had. Ik had 'm voor een leuk prijsje op Vinted gezet en zoals verwacht, was-ie heel snel verkocht. Vanmiddag kreeg ik een berichtje dat de koper het ontvangen had, net zag ik dat het opgeschort was. Ik keek in de app en daar had de koper een foto van het dekbed, dat er rafels aan de randen zaten. Dat was bij mijn exemplaar (die ik zelf gehouden heb) ook zo, maar die heb ik afgeknipt gezien ze op de buitenste naad zaten en dus eigenlijk extra waren. Ik heb haar dat gezegd, ook dat ik geen idee had hoe het dekbed van haar was, gezien de verpakking nooit open is geweest, maar als ze het er niet mee eens is ze het terug mag sturen. Ik voel me een beetje op de strafbank gezet, want jeetje, wat is die vrouw kortaf :'). Maargoed, hoe gaat dat terugsturen in z'n werk? Ik was zelf eigenlijk niet van plan om voor de verzendkosten op te draaien, gezien ik een nieuw item heb verstuurd en nu een item uit de verpakking terugkrijg. Echt praten met haar lukt ook niet, want ik krijg alleen maar ja en nee terug -O-

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 21:09

Laat het maar via Vinted lopen.. als je haar je adres doorgeeft moet ze het terugsturen op eigen kosten in het slechtste geval.

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-22 22:00

MyWishMax schreef:
Volgens mij werkt Frankrijk met andere maten. Van 1 merk weet ik welke maat ik draag en in de zoekopdracht komen ook Franse advertenties naar voren, maar die zijn altijd kleiner. De s hier is daar bijvoorbeeld een M, ook op het label. Niet bij elk merk, maar het is me wel eens eerder opgevallen dat dat niet overeen kwam. (Ook toen we in Frankrijk zelf waren in winkels)

Maar dat weten hun dan toch ook wel?
Alsnog, heb haar ook 2 sterren gegeven.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 15:30

Wth?
Afbeelding

Geen waarschuwing niks, heb niks gedaan wat niet mag? Snap er niks van

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 15:45

CastaMickey schreef:
Ik nader "de betalingsdrempel" aldus vinted, en moet een identiteitsbewijs uploaden.. heb daar niet zo veel behoefte aan, heeft iemand van jullie dat al moeten doen?

Heeft het hier misschien iets mee te maken?

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 17:06

Needje schreef:
CastaMickey schreef:
Ik nader "de betalingsdrempel" aldus vinted, en moet een identiteitsbewijs uploaden.. heb daar niet zo veel behoefte aan, heeft iemand van jullie dat al moeten doen?

Heeft het hier misschien iets mee te maken?

Dat lijkt me sterk, ik heb een identiteitsbewijs geupload zoals ze vroegen en dat is goedgekeurd. Ik heb even gezocht en m'n account is niet geblokkeerd, alleen het IP adres van m'n mobiel. Op m'n laptop kreeg ik dezelfde melding, maar ik zat op de hotspot van m'n telefoon. Nu ben ik thuis en kan ik met m'n laptop en m'n telefoon gewoon weer inloggen? Zelfs op 4G.. Snap er niks van

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 20:51

Ok. Omdat je daar zei dat je daar geen behoefte aan had dus dacht misschien niet gedaan en daarom.
Wel apart!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 20:54

Wat raar.
Misschien dat het ip op de zwarte lijst van vinted staat en je daarom niet in kunt loggen?

Ik heb gisteren een paarden deken verkocht.
Dezelfde persoon bood 2 keer lager. En dat geweigerd. En gisteren ineens verkocht.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 21:08

DuoPenotti schreef:
Wat raar.
Misschien dat het ip op de zwarte lijst van vinted staat en je daarom niet in kunt loggen?

Ik heb gisteren een paarden deken verkocht.
Dezelfde persoon bood 2 keer lager. En dat geweigerd. En gisteren ineens verkocht.

Hoe dan?
Ik hou dat soort dingen er echt niet op

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 21:39

Misschien omdat ze nu ook honden dekens en zo als item accepteren?

Al had ik hem onder overige dames staan.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 22:51

Ik heb een dag of 10 geleden aan iemand gevraagd of ze voor mij de binnenbeenlengte van een broek op wil meten. Geen reactie gehad.
4 dagen geleden doe ik dan maar een bod van 12 euro. Oorspronkelijke prijs is € 19,95. Weer geen reactie.
En gisteren stuur ik haar een bericht of ze de broek soms al verkocht heeft. Geen reactie.
En vandaag log ik in. Heeft ze mijn bod geweigerd en de broek zie ik te koop staan voor 8 euro :+ Dat is dus 4 euro minder dan mijn bod. Dus ik heb hem gelijk gekocht.
Nu kijk ik op haar reviews en zie dat bijna niemand zijn bestelling heeft gekregen en dat ze niet communiceert. Echt heel veel negatieve reacties.
Het zal mij benieuwen of ik de broek ga krijgen. Ik krijg het gevoel dat ze hem met opzet zo goedkoop aanbied en dat er gewoon niks geleverd gaat worden.

_Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-22 23:07

Ik vind dat echt raar, mensen die totaal niet reageren op een bod of vraag (zelfs niet na een paar dagen) en wel online komen of er zelfs nieuwe dingen opzetten, maar dat kan aan mij liggen…

De ene keer duurt het ook langer voordat ze een advertentie verwijderen. Ik heb het vooral met decoratie (bijvoorbeeld stenen beeldjes) die niet echt in een bepaalde categorie thuishoren onder home. De laatste keer stonden die er zelfs 2 weken op voordat ze verwijderd werden door Vinted.

Hier duurt het versturen ook iets langer dan normaal (meestal 2 dagen) want ik moet nog een doos zoeken bij de supermarkt oid. De dozen die ik hier heb, zijn helaas te klein.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:31

Ik reageer ook niet altijd op biedingen. Soms vind ik het te laag, soms krijg ik er te veel, ga niet op alles reageren behalve als ik het accepteer.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 07:45

Maar verdwijnen items die je verkocht hebt niet gewoon uit je kledingkast dan?

tengeltje11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 09:19

Ja, idd.

Nu, gisteren had ik iets heel vreemds…. Wil ik een bundel kopen van iemand, en een uur later is dat bericht gewoon weg…(stel dat die dingen verkocht worden in tussentijd, komt in je bericht met het bod te staan dan de artikelen niet meer beschikbaar zijn, dus dat kan het niet zijn), en ook die 3 stuks zijn plots verdwenen…. Nog nooit gehad.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 09:32

Als het profiel van die ander geblokkeerd is dan verdwijnt de conversatie ook, misschien dat dat het is? Superonhandig, ik heb ook wel eens gezocht naar een gesprek omdat ik met iemand had afgesproken die iets kwam ophalen. Ik wist niet meer precies hoe laat en toen kon ik dat gesprek nergens meer vinden. Uiteindelijk bleek dat zij permanent geblokkeerd was, maar dat hadden ze beter in dat gesprek kunnen zetten ipv al het bewijs van het bestaan van dat account verwijderen..

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 10:43

Hier wordt niet eens gereageerd op biedingen die ik geaccepteerd heb. Biedt dan niet denk ik dan -O-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 12:51

caro29 schreef:
Hier wordt niet eens gereageerd op biedingen die ik geaccepteerd heb. Biedt dan niet denk ik dan -O-

Nou dat…
Of allemaal nieuwe dingen met prijskaartje in de bundel doen en dan klagen dat het prijzig is…

Knijperd!!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 13:04

Ik geef dan gewoon de url van Hema of Zeeman door. Of ik stuur een willekeurige emoticon, meestal de clown. Geen zin in dat gebedel.
Ik had laatst wel een mooie bundelaanvraag, maar ze bood uiteindelijk echt heel laag. Afgewezen en daarop kreeg ik commentaar. Dus ik heb gereageerd dat ze al een koopje had en ik niet met buikpijn verkoop. Dit of niet.
Toen kocht ze het. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht :)) Ik hoop maar dat het goed aankomt en geen gedoe van komt.

Ik heb trouwens in korte tijd al 3 pakketten verloren. Één via DHL, één via DPD en nu Homerr. Echt zonde van de kleding. Hopelijk krijg ik wel de vergoeding terug.

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-22 18:49

Iemand die mij kan helpen?

Ik heb een koper die perse met Mondial verstuurd wil hebben, hoe of waar kan ik dat aangeven voor 1 betreffend artikel?