Britta31 schreef:Weer gepiekerd over mijn moeder vannacht.Waarom toch ,ze heeft nu rust.
Ik pieker ook nog steeds over mijn vader, ook al is hij er al 2 jaar niet meer.. Dus dat is heel herkenbaar. Het blijft gewoon poedersuiker!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Knert schreef:Dat ik altijd een lelijk kapsel heb.
Er zitten van die dikke haren tussen (schaamhaar materiaal).
Rossige kleur die echt nooit (of met veel moeite van korte duur) wat koeler te krijgen is van kleur.
Te dik is waardoor het bovenop plat is, en ter plaatse van mijn oren weer een dik pakket. Laat ik er meer laagjes in knippen staat het me niet.
Altijd een knot. Want als ik het door frustratie korter laat knippen, wil ik de maand erop weer lang haar.
Nu reikt het tot mijn sleutelbenen. Maar eigenlijk is het alweer zo lelijk dat het weer tot kaaklengte eraf mag. Ik mij echt afvraag of een pony mij zal staan. Maar gewoon niet durf. Een app geeft ook niet echt duidelijkheid. Ik heb een ovaal gezicht.
Waarom heeft iedereen mooi zacht haar en geen bos rossig schaamhaar ?
Uitdunnen een optie?
Britta31 schreef:Weer gepiekerd over mijn moeder vannacht.Waarom toch ,ze heeft nu rust.
Britta31 schreef:Het is meer de nacht,die waren vreselijk voor mijn moeder,de onrust,de angst die ze had.Wat voor een demonen zag ze toch?Overdag was het ook onmenselijk,maar de nachten.Gelukkig heeft mijn vader dit nooit geweten,dat is ook topgeheim voor hem.Hij denkt nog steeds dat ze wel redelijk door sliep.
Knert schreef:Dat ik altijd een lelijk kapsel heb.
Er zitten van die dikke haren tussen (schaamhaar materiaal).
Rossige kleur die echt nooit (of met veel moeite van korte duur) wat koeler te krijgen is van kleur.
Te dik is waardoor het bovenop plat is, en ter plaatse van mijn oren weer een dik pakket. Laat ik er meer laagjes in knippen staat het me niet.
Altijd een knot. Want als ik het door frustratie korter laat knippen, wil ik de maand erop weer lang haar.
Nu reikt het tot mijn sleutelbenen. Maar eigenlijk is het alweer zo lelijk dat het weer tot kaaklengte eraf mag. Ik mij echt afvraag of een pony mij zal staan. Maar gewoon niet durf. Een app geeft ook niet echt duidelijkheid. Ik heb een ovaal gezicht.
Waarom heeft iedereen mooi zacht haar en geen bos rossig schaamhaar ?