@amber: doe je nog iets bijzonders met die rendiervacht en bontjas ivm met evt 'logees'??
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Chantalla schreef:In Tuk (Steenwijk) hadden ze laatst ‘Tussen kunst en kringloop’. Daar heb ik deze beeldjes gescoord. Het is bedoeld als set, zijn van Liuli Gongfang, van nieuw kristal en nieuw zijn ze samen ongeveer 250 euro. Ik heb er niet echt plek voor, dus ben wel benieuwd of er winst uit te halen valt![]()
[ Afbeelding ]
Tanya schreef:Ik heb vandaag pleasers (laarzen) gevonden voor 10 euro bij de kringloop… hele goede staat, in mijn maat. Echt bizar. Die dingen zijn nieuw 120 euro ofzo.
[ Afbeelding ]
JeaDH schreef:Tanya schreef:Ik heb vandaag pleasers (laarzen) gevonden voor 10 euro bij de kringloop… hele goede staat, in mijn maat. Echt bizar. Die dingen zijn nieuw 120 euro ofzo.
[ Afbeelding ]
Goede koop dus, maarre kun jij daar op lopen
Sting schreef:Chantalla schreef:In Tuk (Steenwijk) hadden ze laatst ‘Tussen kunst en kringloop’. Daar heb ik deze beeldjes gescoord. Het is bedoeld als set, zijn van Liuli Gongfang, van nieuw kristal en nieuw zijn ze samen ongeveer 250 euro. Ik heb er niet echt plek voor, dus ben wel benieuwd of er winst uit te halen valt![]()
[ Afbeelding ]
Wat een schatjes! Wat heb je ervoor betaald?
JeaDH schreef:Tanya schreef:Ik heb vandaag pleasers (laarzen) gevonden voor 10 euro bij de kringloop… hele goede staat, in mijn maat. Echt bizar. Die dingen zijn nieuw 120 euro ofzo.
[ Afbeelding ]
Goede koop dus, maarre kun jij daar op lopen