@amber: doe je nog iets bijzonders met die rendiervacht en bontjas ivm met evt 'logees'??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Chantalla schreef:In Tuk (Steenwijk) hadden ze laatst ‘Tussen kunst en kringloop’. Daar heb ik deze beeldjes gescoord. Het is bedoeld als set, zijn van Liuli Gongfang, van nieuw kristal en nieuw zijn ze samen ongeveer 250 euro. Ik heb er niet echt plek voor, dus ben wel benieuwd of er winst uit te halen valt![]()
[ Afbeelding ]
Tanya schreef:Ik heb vandaag pleasers (laarzen) gevonden voor 10 euro bij de kringloop… hele goede staat, in mijn maat. Echt bizar. Die dingen zijn nieuw 120 euro ofzo.
[ Afbeelding ]
JeaDH schreef:Tanya schreef:Ik heb vandaag pleasers (laarzen) gevonden voor 10 euro bij de kringloop… hele goede staat, in mijn maat. Echt bizar. Die dingen zijn nieuw 120 euro ofzo.
[ Afbeelding ]
Goede koop dus, maarre kun jij daar op lopen
Sting schreef:Chantalla schreef:In Tuk (Steenwijk) hadden ze laatst ‘Tussen kunst en kringloop’. Daar heb ik deze beeldjes gescoord. Het is bedoeld als set, zijn van Liuli Gongfang, van nieuw kristal en nieuw zijn ze samen ongeveer 250 euro. Ik heb er niet echt plek voor, dus ben wel benieuwd of er winst uit te halen valt![]()
[ Afbeelding ]
Wat een schatjes! Wat heb je ervoor betaald?
JeaDH schreef:Tanya schreef:Ik heb vandaag pleasers (laarzen) gevonden voor 10 euro bij de kringloop… hele goede staat, in mijn maat. Echt bizar. Die dingen zijn nieuw 120 euro ofzo.
[ Afbeelding ]
Goede koop dus, maarre kun jij daar op lopen
Ben in december eens in Amersfoort geweest, grote winkel maar niet helemaal wat ik zocht. Ghostattack schreef:Iemand hier tips voor een leuke kringloop? Ik ben vooral opzoek naar winkels die een ruime hoek elektronica (lees: games) hebben eigenlijk!
Ik woon in Maas en Waal en vind t niet erg om een klein uurtje te rijdenBen in december eens in Amersfoort geweest, grote winkel maar niet helemaal wat ik zocht.

Was niet helemaal de bedoeling maar was toch lekker onderweg haha
ALLE console games waren €7,50 per stuk. Dat is echt bizar duur! Denk dat 80% van de spellen die ertussen lagen niet meer waard zijn dan 2 euro en je zelfs nieuw voor minder dan 7,50 nog kan scoren. Krtek schreef:Ghostattack schreef:Iemand hier tips voor een leuke kringloop? Ik ben vooral opzoek naar winkels die een ruime hoek elektronica (lees: games) hebben eigenlijk!
Ik woon in Maas en Waal en vind t niet erg om een klein uurtje te rijdenBen in december eens in Amersfoort geweest, grote winkel maar niet helemaal wat ik zocht.
Ben je al eens bij meuk is gezellig geweest? Die zit in Asten, weet niet of dat te ver weg is voor jou?
Maar ik kijk onder andere altijd even bij de handwerk hoek. Heel vaak borduurpakketen zonder draad, maar ik ben te lui voor het apart uitzoeken daarvan. Maar nu Paddington pakketjes
Mijn moeder heeft vroeger met wat familie leden het hele alfabet gemaakt, ik denk dat ik daar besmet ben geraakt met het virus
En aangezien ik wil oefenen met stik steekjes (mn moeder verklaard me voor gek), heb ik er 2 van de 5 uitgezocht.