Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zertab schreef:1x in de week wassen red ik niet. Nu met werkdagen komt het zo uit dat ik 2x in de week kan proberen. Maar heb nu 3x in de week nodig.
MarcoBorsato schreef:Erger me dood aan mensen die niet alles in 1 bericht zetten.
LiannePuthzy schreef:Nayomie schreef:Mensen die denken dat die groene streep tussen de weghelften een ecosysteem is voor zeldzame dieren en daardoor langzamer zouden moeten rijden.
Whutwelk theorieboek hebben hun gelezen
![]()
Maar zonder grappen, ik heb steeds meer het idee dat mensen hun gaspedaal kwijt zijn
Wel irritant als ik moe ben en gewoon naar huis wil met een normaal tempo. Uiteindelijk kunnen inhalen, maar da's met twee auto's ervoor die traag rijden op een 100 weg best pittig. LiannePuthzy schreef:Nayomie schreef:Mensen die denken dat die groene streep tussen de weghelften een ecosysteem is voor zeldzame dieren en daardoor langzamer zouden moeten rijden.
Whutwelk theorieboek hebben hun gelezen
![]()
Maar zonder grappen, ik heb steeds meer het idee dat mensen hun gaspedaal kwijt zijn
Ik weet niet wat die persoon dacht, maar uiteindelijk had hij een enorme sliert auto's achter zich