Marie_Anne schreef:Dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat het een reactie op oa mij was.
Nee, ik zeg ook tegen mensen die vinden dat het vervelend of benauwd zit dat het wel went, of dat ze eens een ander soort moeten proberen. Alles went.
Mijn probleem is dat ik in Amsterdam woon en in het centrum van Amsterdam werk en daar dus iedere dag doorheen moet. Ik kan het niet vermijden. Daarom zou ik het erg vinden als niet de drukte wordt aangepakt, maar men een lapmiddel als mondkapjes invoert. Van mij mogen ze weer gaan handhaven op afstand houden op straat, met boetes. En groepsvorming weer verbieden. Prive vermijd ik ook echt drukte, ik reis bijvoorbeeld met de trein alleen buiten de spits op met name rustige trajecten. Bij twijfel ga ik eerste klas.
Dan moeten ze inderdaad en en doen, niet alleen mondkapjes,maar e afstand ook echt controleren.
helemaal met je eens.
Ik blijf ook in Nederland. 1 omdat ik lekker makkelijk geen keuze heb, maar 2 ook omdat ik het veel te onzeker vind om weg te gaan. Ik ga een weekend naar mijn moeder toe die in een huisje zit op een camping met alles privé. Het enige wat e daar doen is paardrijden en hond uit laten. Normaal doen we meer, ook uit eten enzovoorts maar dat slaan we nu allemaal over. We gaan ook buiten de schoolvakanties om.
Als we wel gingen om dingen te bezichtigen en winkelen hadden e geannuleerd. Omdat we dat te riskant vinden en het onbekend is of het weer strenger gaat worden qua maatregelen. En nu ben ik binnen een uur weer thuis mocht dat nodig zijn.