Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Majabeestje schreef:Sizzle schreef:Majabeestje, ben jij zelf niet jezelf dan?
Jawel hoor.
Maar ik zeg dat niet hardop.. 'ik ben zó lekker mezelf..'
Ashleytjuhh schreef:Hier ook nog nooit gekekenals km de voorstukjes zie vind ik het al niks door zon overdreven hysterische man.
Sanet schreef:Ashleytjuhh schreef:ik denk dat ik er ook wel 1 heb: ik lust geen sushilust gewoon al geen vis of rijst laat staan een combinatie
al het andere eten in een sushi restaurant vind ik dan ook naar vis smakendat zal wel in mijn hoofd zitten
Narcissa schreef:Dat alle religies wereldwijd heel snel verbannen mogen worden. Ik snap niet dat mensen anno 2019 nog zo geïndoctrineerd kunnen zijn in iets dat alleen voor ellende zorgt.
Oh, en een algemeen fokverbod op mensen. Maximaal 1 kind per vrouw. Hoog tijd dat we onze overpopulatie eens aanpakken, meteen ook erg goed voor het klimaat.
Tiggs schreef:sureido schreef:Ik vind chocola en ijs lekker, maar chocoladeijs en chocomel vind ik echt heel vies
Ja!En chocoladevla is ook vies!
Eindelijk iemand die het begrijpt.
beert schreef:Narcissa schreef:Dat alle religies wereldwijd heel snel verbannen mogen worden. Ik snap niet dat mensen anno 2019 nog zo geïndoctrineerd kunnen zijn in iets dat alleen voor ellende zorgt.
Oh, en een algemeen fokverbod op mensen. Maximaal 1 kind per vrouw. Hoog tijd dat we onze overpopulatie eens aanpakken, meteen ook erg goed voor het klimaat.
Is heel vaak al gezegd in dit topic. Maar troost je, kijk eens voor de gein naar dit linkje:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vruchtbaarheidscijfer
Denk dat we ons vooral op Afrika en Azië moeten concentreren als het om bevolkingsgroei gaat. In Europa is het gemiddeld onder de 2 en daarmee neemt de bevolkingsgroei al aardig af.
Je opmerking over geloof is te kort door de bocht om serieus op in te gaan.
Tiggs schreef:Nee! Chocoladecake is wel lekker.
Nog een unpopular:
- ik ga heel slecht op mensen die zeiken dat 'hun de sociale huurwoningen inpikken en ons meer belasting laten betalen', terwijl ze zelf ook allerlei toeslagen krijgen.
Ashleytjuhh schreef:Tiggs schreef:Nee! Chocoladecake is wel lekker.
Nog een unpopular:
- ik ga heel slecht op mensen die zeiken dat 'hun de sociale huurwoningen inpikken en ons meer belasting laten betalen', terwijl ze zelf ook allerlei toeslagen krijgen.
die 1e snap ik nog wel
het is erg 'zwaar' om te zien dat er mensen zijn die het land binnen komen en binnen 3 jaar een sociale huurwoning hebben en niet uit een oorlogs land komen, terwijl er wachttijden zijn van ongeveer 10 jaar voor een woning.
Al kunnen deze mensen daar natuurlijk ook niks aan doen dat ze zo snel een woning krijgen
MarlindeRooz schreef:Of gewoon een keer de moeite nemen om met mensen uit Syrië te praten.
En Ashley dat soort voorbeelden zijn er. Maar de meesten worden per direct op het vliegtuig terug gezet hoor.
Kijk hier maar eens naar:
https://www.vluchtelingenwerk.nl/feiten ... -nederland
En dan vooral de tabel: "Beslissingen naar uitkomst en herkomst (2018)". Dan zie je hoeveel mensen terug gestuurd worden.
Janine1990 schreef:Majabeestje schreef:
Jawel hoor.
Maar ik zeg dat niet hardop.. 'ik ben zó lekker mezelf..'
Ik lees in je bericht meer dat je een introvert bent die hier moeite mee heeft dan dat je niet jezelf bent
Niks mis mee... Maar of het echt unpopular is?
MarlindeRooz schreef:beert schreef:
Is heel vaak al gezegd in dit topic. Maar troost je, kijk eens voor de gein naar dit linkje:
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vruchtbaarheidscijfer
Denk dat we ons vooral op Afrika en Azië moeten concentreren als het om bevolkingsgroei gaat. In Europa is het gemiddeld onder de 2 en daarmee neemt de bevolkingsgroei al aardig af.
Je opmerking over geloof is te kort door de bocht om serieus op in te gaan.
Ooooh omdat ze het "daar" dus nog erger verpesten mogen we hier lekker doorgaan met fokken! Goede argumentatie ook!
MyWishMax schreef:Ik vind het geen probleem dat asielzoekers een huis toegewezen krijgen. En voor die uitkering moeten ze ook gewoon dingen doen, er zit nogal een flinke eisenlijst aan.
Het enige waar ik moeite mee heb/had is de hoeveelheid spullen die er gratis heen gaan/via mijn gemeente verstrekt worden. Ook luxe artikelen, terwijl andere inwoners uit dezelfde gemeente keer op keer een afwijzing krijgen voor hulp om artikelen aan te schaffen. En ja, dat weet ik van beide kanten zeker. Ik wil niet zeggen dat er geen hulp moet zijn, omdat zij hun hele leven achter hebben moeten laten, maar van wat ik meegemaakt heb was het niet alleen noodzakelijk, maar ook luxe en wordt er dus te veel onderscheid gemaakt als je de verzoeken voor noodzakelijke/minder luxe spullen weigert bij andere inwoners van de gemeente
Ik ben heel blij met sociale huur en toeslagen, anders had ik op straat gestaan sinds vorig jaar